مهاجرت کاری سنگاپور

درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور

درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور

در مقاله پیش رو به بررسی درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور پرداخته می شود که شغلی پر درآمد و گزینه ای ایده آل در خصوص کار در این کشور است. سنگاپور دارای یک سیستم مراقبت بهداشتی در سطح جهانی است که در سال 2023، سیستم بهداشت و درمان سنگاپور توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان بهترین در آسیا (پیش از هنگ کنگ و ژاپن) رتبه بندی شد. در حال حاضر، سنگاپور دارای 12 بیمارستان و مرکز درمانی است که توسط کمیسیون مشترک بین المللی (JCI) معتبر شناخته شده اند

بنابراین یک سوم کل موسسات پزشکی معتبر JCI در آسیا را تشکیل می دهند. به طور کلی، هر نوع درمان پزشکی که شما نیاز داشته باشید در سنگاپور با هزینه مناسب و کیفیت بسیار خوب خدمات در دسترس است. سنگاپور طیف کاملی از خدمات پزشکی را از مراقبت های اولیه، غربالگری سلامت، خدمات مراقبت از ارگان ها ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نظر دارد تا به بحث درآمد و شرایط پزشکان در کشور سنگاپور بپردازد.

کار در بیمارستان های سنگاپور

امکانات بهداشت و درمانی دولت در درجه اول برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی یارانه ای به سنگاپوری ها طراحی شده است. این امکانات از تعدادی بیمارستان دولتی برای خدمات بستری و چندین پلی کلینیک برای ارائه خدمات سرپایی تشکیل شده است. اگرچه کاملا متعلق به دولت است اما بیمارستان های بخش دولتی به عنوان شرکت های محدود خصوصی به منظور رقابت با بخش خصوصی از نظر خدمات و کیفیت اداره می شوند. کیفیت خدمات آنها بسیار فراتر از آن چیزی است که در کشورهای دیگر به عنوان «بیمارستان دولتی» شناخته می شود.

سیستم بهداشت همچنین معیارهایی را برای بخش خصوصی در مورد استانداردها و هزینه های پزشکی حرفه ای تعیین می کند. بیمارستان ها و مراکز تخصصی به عنوان شرکت های خصوصی اداره می شوند اما کاملا متعلق به دولت هستند. برای غیر سنگاپوری ها، تفاوت هزینه بین مراکز درمانی دولتی و خصوصی بسیار ناچیز است، زیرا این مراکز مستقیما با یکدیگر رقابت می کنند. از آنجایی که امکانات بهداشتی درمانی خصوصی به طور کلی سطح خدمات بهتر را در حداقل زمان انتظار ارائه می دهند، اکثر مهاجران ساکن سنگاپور (و بیمارانی که برای معالجه وارد این کشور می شوند)، ترجیح می دهند از یک مرکز بهداشتی درمانی خصوصی خدمات بگیرند.

کار در بیمارستان های خصوصی سنگاپور

امکانات بهداشتی خصوصی شامل چندین کلینیک خصوصی هستند که خدمات سرپایی ارائه می دهند، همچنین بیمارستان های خصوصی. اکثر بیمارستان های خصوصی دارای اعتبار JCI هستند. به طور کلی می توان گفت که سنگاپور یک مرکز بهداشتی درمانی منطقه ای با شهرت تعالی بالینی، پزشکان بسیار ماهر با محیط بهداشتی است که با در دسترس بودن آخرین فن آوری پزشکی و زیرساخت های خوب بهترین کشور آسیایی برای امور درمانی شناخته می شود.

مهاجرت پزشکی بیماران خارجی به سنگاپور برای طیف وسیعی از مراقبت های تخصصی از جمله موارد زیر انجام می گیرد:

  • قلب
  • زنان
  • جراحی ارتوپدی
  • انکولوژی
  • اورولوژی
  • جراحی مغز و اعصاب
  • جراحی عمومی
  • پزشکی عمومی

به طور کلی شرایط و حقوق ماهیانه کار در سنگاپور در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

شرایط و درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور

میانگین درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور 71213$ (دلار سنگاپور) است و وظایف محوله به پزشک به طور روزمره شامل موارد زیر می باشد:

  • خدمت به عنوان مشاور در پروژه های مختلف اجرا شده توسط کارفرمای آنها
  • ارائه پشتیبانی پزشکی
  • تشخیص ناسازگاری ها و یافتن علت مشکلات
  • ارائه توصیه هایی در مورد مسائل بهداشتی و کنترل بیماری است

یک پزشک ممکن است در ساعات کاری منظم یا شیفت های استاندارد پزشکی 12 ساعته بسته به قوانین بیمارستان کار کند. آنها در بیشتر اوقات شیفت خود مشغول به درمان هستند. برای در نظر گرفته شدن به عنوان یک پزشک متخصص، یک فرد باید دارای مدرک پزشکی باشد و علاوه بر آن تجربه کاری قابل قبولی داشته باشد.

مقایسه درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور

درآمد زیر شاخه های علوم پزشکی در سنگاپور به شرح زیر است:

علوم پزشکیمیزان درآمد به دلار سنگاپور
پزشک12052$
دندانپزشک4495$
داروساز4000$
پرستار3890$

مقایسه درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور

درآمد پزشکان در سنگاپور

میانگین درآمد پزشکان در کشور سنگاپور 12052$ (دلار سنگاپور) می باشد. پزشکان پتانسیل کسب دلار بالا در سنگاپور را دارند. پزشک شدن یک راه سخت است و زنده ماندن در یک مسیر آموزشی بسیار رقابتی و طولانی، ارزش کسب درآمد بالا را نیز دارد. پس از تحصیل در رشته دندانپزشکی در سنگاپور، فارغ التحصیلان برای مدت یک سال در یک بیمارستان محلی با حقوق حدود 3600$ (دلار سنگاپور) آموزش می بینند و پس از آن با توجه به شیفت کاری خود درآمد 4500$ الی 6000$ (دلار سنگاپور) را شروع می کنند.

شیفت کاری می تواند بیش از 24 ساعت طول بکشد و پزشکان اغلب باید آخر هفته ها و شب ها در دسترس باشند. فقط بعد از این چند سال است که آنها می توانند از تعادل کار و زندگی بهتری برخوردار شوند و دستمزد بالاتری را به دست آورند. در این مرحله، بسیاری به دنبال آموزش بیشتر یا حتی تحصیلات تکمیلی هستند. پزشکان باید آمادگی لازم را برای تخصص در یک زمینه داشته باشند و یا کلینیک های خود را ایجاد کنند تا واقعا درآمد خود را بهبود بخشند.

درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور در حوزه دندانپزشکی

میانگین حقوق دندانپزشک در سنگاپور 4495$ (دلار سنگاپور) است. دندانپزشکی گزینه ای برای کسانی است که علاقه مند به حرفه ای شدن در مراقبت های بهداشتی هستند اما نمی خواهند شب های بی خوابی را که دانشجویان و کارآموزان پزشکی تحمل می کنند بگذرانند. این رشته در کشور سنگاپور بسیار ارزشمند است و طرفداران بی شماری دارد. پس از اتمام دانشکده دندانپزشکی، فارغ التحصیلان قبل از ثبت نام در دندانپزشکی، 2 سال تحت نظارت و آموزش قرار می گیرند. پس از ثبت نام، دندانپزشکان جوان می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند تا متخصص شوند. این امر همچنین توانایی درآمد آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور در حوزه پرستاری

حقوق پرستاران در سنگاپور به طور میانگین 3890$ (دلار سنگاپور) است. دانشجویان سنگاپوری برای ثبت نام در این رشته باید حداقل مدرک دیپلم را ارائه دهند. برخلاف تصور عمومی، پرستاران ثبت نام شده در سنگاپور در واقع درآمد کمی ندارند. با این حال، ساعت های کاری آن ها معمولا طولانی در نظر گرفته می شود. برنامه ریزی دقیق برای شیفت صبح زود پس از اتمام شیفت آخر شب به معنای حضور در محل کار بدون خواب کافی است.

برای کسانی که آرزو دارند در خارج از کشور کار کنند، یکی از بزرگترین مزایای پرستاری این است که مهارت های پرستاری تقریبا در هر نقطه از جهان مورد تقاضا است که باعث می شود پرستاران تحرک بیشتری نسبت به سایر متخصصان این لیست داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت های کاری و تحصیلی در امور مشاوره و اخذ ویزا در کنار متقاضیان خواهد بود و شما می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی از اطلاعات آن ها بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *