مهاجرت تحصیلی سنگاپور

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور فرصتی عالی در خصوص تبدیل شدن به یک دندانپزشک می باشد که مورد توجه متقاضیان دانشجویان خارجی قرار گرفته است. تحصیل پزشکی به طور کلی در کشور سنگاپور از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. وسعت کشور سنگاپور به گونه ای است که شمارگان دانشگاه های این کشور نیز کم است. بنابراین افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند باید رزومه تحصیلی خوبی داشته باشند چرا که دانشگاه های کشور سنگاپور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مطابق با آنچه گفته شد، هدف اصلی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از نگارش این مقاله، تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور است.

بررسی تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

برای تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور شما به یک مدرک بین المللی در مقطع پیش دانشگاهی نیاز خواهید داشت. مدرک تحصیلی در مقطع پیش دانشگاهی در کشور ایران فاقد ارزش بین المللی مورد نظر در دانشگاه های پزشکی کشور سنگاپور است. در نتیجه شما باید ابتدا در این دوره های آموزشی شرکت کنید که 2 سال نیز به طول خواهد انجامید.

در پایان این دوره آموزشی شما باید در آزمون های تعیین شده شرکت کنید و نمرات شما باید در سطح H یا عالی باشد. مهم ترین دروسی که باید در آن نمره عالی کسب کنید، دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی است. این دوره می تواند در تقویت زبان انگلیسی شما نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

توجه داشته باشید که 3 موسسه آموزشی در کشور سنگاپور وجود دارد که امکان تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور را برای شما فراهم می آورد. ما در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با این موسسات را ارائه خواهیم کرد اما پیش از آن شرایط دریافت ویزای تحصیلی در این کشور را بررسی خواهیم کرد. مطالعه مقاله تحصیل در سنگاپور می توانند اطلاعات کلی در رابطه با تحصیل در این کشور را در اختیار شما قرار دهد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه ملی سنگاپور

بهترین راه تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور، تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور است. این دانشگاه در رده بندی های جهانی به عنوان بیست و سومین دانشگاه برتر دنیا در رشته دندانپزشکی شناخته می شود. این دانشگاه در سال 1905 در جنوب کشور سنگاپور افتتاح شده است و در حال حاضر 31265 دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند. امکان تحصیل در سه مقطع تحصیلی در این دانشگاه برای دانشجویان امکان پذیر است.

هزینه تحصیل در این دانشگاه بدین قرار است:

مقطع تحصیلیشهریه به $S (دلار سنگاپور)
کارشناسی23450
کارشناسی ارشد و دکترا50150

در این دانشگاه 2 نوع بورسیه وجود دارد که دانشجویان با استفاده از آن می توانند هزینه های تحصیلی خود را به صفر برسانند. در برخی از مواقع نیز این بورسیه ها سبب می شود که دانشجویان ماهیانه 1.000 تا 2.000$S (دلار سنگاپور) در ماه کمک هزینه دریافت کنند. این کمک هزینه های تحصیلی در اختیار دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا قرار می گیرد.

تحصیل دندانپزشکی سنگاپور در دانشگاه نانیانگ

دانشگاه پلی تکنیک نانیانگ در سال 1992 در شهر آنگ مو کیو افتتاح شد و در حال حاضر بیش از 14000 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. دانشجویان این دانشگاه نیز قادر خواهند بود تا از بورسیه های تحصیلی این دانشگاه استفاده کنند. این بورسیه ها به گونه ای تنظیم شده است که شهریه دانشجویان را به طور کامل پوشش می دهد. دریافت این بورسیه تحصیلی به نمرات دانشجویان در طول تحصیل در مقطع قبلی بستگی دارد.

هزینه های دانشجویی عبارتست از:

  • تحصیل در این دانشگاه سالیانه: در حدود 9.000$S (دلار سنگاپور)
  • هزینه زندگی در این شهر سالیانه: در حدود 9.000$S (دلار سنگاپور)

تحصیل دندانپزشکی سنگاپور در دانشگاه نانیانگ

تحصیل دندانپزشکی در موسسه STEi سنگاپور

سومین و آخرین گزینه تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور را می توانید در این موسسه جستجو کنید. این موسسه فاقد رتبه علمی است و درصد کمی از دانشجویان تمایل به تحصیل در این دانشگاه دارند. هزینه تحصیل در این دانشگاه سالیانه 8.000$S (دلار سنگاپور) است و هزینه های زندگی دانشجویان این دانشگاه سالیانه 8.200$S (دلار سنگاپور) است. دانشجویان این موسسه علمی و آموزشی نمی توانند از بورسیه های تحصیلی استفاده کنند و باید شخصا نسبت به پرداخت هزینه های تحصیل خود اقدام کنند.

ویزای تحصیلی سنگاپور

شرط ورود شما به کشور سنگاپور با هدف تحصیل در این کشور، دریافت ویزای تحصیلی آن است. زمانی که شما ویزای تحصیلی خود را دریافت می کنید در حقیقت موفق شده اید که برای تحصیل وارد این کشور شوید. ویزای تحصیلی کشور سنگاپور به شما اجازه خواهد داد تا به صورت موقت در خاک این کشور اقامت داشته باشید. پس از 90 روز شما باید اجازه اقامت در کشور سنگاپور را دریافت کرده باشید و با در دست داشتن این مجوز، نسبت به تمدید بلند مدت ویزای خود اقدام کنید.

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور یکی از برترین فرصت هایی است که علاقمندان به این رشته می توانند از آن استفاده کنند. می توان اشاره کرد که هزینه های تحصیل و زندگی برای دانشجویان در این رشته در سنگاپور در حدود 16.000 تا 20.000$S (دلار سنگاپور) در سال است.

دانشجویان دانشگاه های این کشور قادر خواهند بود تا با استفاده از بورسیه های تحصیلی هزینه های خود را کاهش دهند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور

برای دریافت ویزای تحصیلی در کشور سنگاپور باید مدارک خود را در اختیار سفارت یا کنسولگری کشور سنگاپور قرار دهید.

مهم ترین مدارک مورد نیاز شما برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر با حداقل 6ماه اعتبار قانونی و یک سری کپی از صفحه اصلی آن
  • یک قطعه عکس رنگی در سایز 2*2
  • تکمیل فرم 16 درخواست ویزا به صورت کامپیوتری که به صورت دستی امضا شده است.
  • ترجمه همه مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی توسط نهاد هایی که مورد تایید سفارت سنگاپور باشد.
  • یک کپی قانونی از تاییده پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های کشور سنگاپور
  • گزارش سلامت جسمانی مطابق با فرم قرار گرفته بر روی سایت اینترنتی سفارت

بر اساس تجربیات ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با مهاجرت تحصیلی به کشور سنگاپور، روند رسیدگی به درخواست صدور این ویزا، 4 هفته به طول خواهد انجامید. توصیه می کنیم که مقاله مهاجرت تحصیلی به سنگاپور را مطالعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *