مهاجرت تحصیلی انگلستان

دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

بیش از یک قرن پیش در سال 1916 میلادی یک دانشگاه تحقیقاتی بنام دانشگاه SOAS لندن در انگلستان جهت مطالعات شرقی و آفریقایی تأسیس گردید. این دانشگاه در مرکز شهر لندن موقعیت دارد. یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور انگلیس به شمار می­ رود. دانشگاه SOAS رشته های مختلفی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ارائه می­ نماید. این دانشگاه رتبه 4 را در سطح مطالعات جهانی به خود اختصاص داده است. ناگفته نماند اکثر سران ایالت ها، وزاری دولت ها، دیپلمات ها، قضات دیوان عالی و بانکداران مرکزی تحصیلات را در این دانشگاه به پایان رسانیده اند. همچنین این دانشگاه در طول فعالیت خود موفق به اخذ جوایز نوبل بسیاری شده است. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره برترین و معتبرترین دانشگاه های جهان را به دانشجویان معرفی نموده و در تمامی مراحل تحصیلی دانشجویان را یاری می نمایند. تحصیل در انگلیس رویایی دانشجویان زیادی می باشد که می توانید در این خصوص با موسسه ما در ارتباط باشید.

  • چه تعداد دانشجوی خارجی در دانشگاه SOAS در حال تحصیل می باشند؟
  • شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه برای دانشجویان ایرانی به چه صورت خواهد بود؟

هم اکنون این دانشگاه در بریتانیا پذیرای 5000 دانشجوی بین المللی از کشورهای مختلف می­ باشد. این دانشگاه بالاترین رتبه را در پذیرش دانشجویان بین المللی در میان دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است. همچنین در نظر سنجی که در زمینه رضایت دانشجویان از این دانشگاه انجام گرفت، 98% دانشجویان این دانشگاه رضایت خود را از عملکرد و کیفیت آموزشی در این دانشگاه بیان نمودند. دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی در این دانشگاه را دارند. ابتدا در برنامه علوم پایه را قبل از ورود به دانشگاه می ­گذرانند. همچنین امکان یادگیری زبان انگلیسی قبل از ورود به این دانشگاه برای آن دسته از دانشجویانی که از مهارت زبان انگلیسی برخوردار نیستند، وجود دارد.

موقیعت جغرافیایی دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

در این بخش شاهد دانشگاه موقعیت دانشگاه SOAS انگلستان می باشیم:

تحصیل در دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

این دانشگاه در لندن مرکزی است که امروزه مورد توجه بسیاری از دانشجویان خارجی قرار گرفته است. این دانشگاه با هدف حمایت از دانشجویان بین المللی بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه هایی را به دانشجویان اعطاء می ­نماید. از همین رو دانشجویان زیادی به دنبال تحصیل در این دانشگاه با کیفیت می­ باشند. برنامه های ارائه شده در این دانشگاه در انگلیس بسیار متنوع می ­باشند. دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه می ­توانند از این برنامه ها بهره ­مند گردیده و تحصیل در یک دانشگاه معتبر را تجربه نمایند. اکثر بورسیه های تحصیلی این دانشگاه متعلق به دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد.

همچنین این دانشگاه برنامه های آموزشی متنوعی را برای آن دسته از دانشجویانی که متقاضی تحصیل در دوره های تابستانی هستند نیز قرار داده است. دانشجویان در این دانشگاه امکان تحصیل از راه دور را نیز خواهند داشت. البته از آنجاییکه با تحصیل در یک کشور اروپایی می توان به اقامت دائم بعد از تحصیل نیز امیدوار بود. از این رو بیشتر دانشجویان به دنبال این هستند تا بتوانند با تحصیل در آن کشور در نهایت به اخذ اقامت آن کشور هم دست یابند.

تحصیل در دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

امکانات و خدمات دانشجویی دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

دانشجویان در این دانشگاه از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. دانشجویان در طول تحصیل خود می ­توانند از مشاوره های تحصیلی در این دانشگاه بهره ­مند شده و از فرصت های شغلی در هنگام تحصیل و پس از اتمام تحصیل خود آگاهی یابند. دانشجویان با کمک و راهنمایی مشاوره های خود در دانشگاه می توانند به انجام کارهای نیمه وقت و دانشجویی بپردازند. همچنین دوران کارآموزی خود را به صورت حرفه ای در این کشور بگذرانند.

از دیگر خدماتی که این دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می­ دهد. همچنین می ­توان به مشاوره های سلامت و محرمانه در این دانشگاه اشاره نمود. این مشاوران به دانشجویان در انجام کارهای دانشجویی سلامت و بهداشت و بودجه بندی و سختی اخذ ویزا و مهاجرت کمک می ­نماید. همچنین افرادی که دارای معلولیت های جسمانی هستند، می ­توانند در صورت نیاز به این مشاوران مراجعه نمایند. همچنین می توانید مقاله ویزای تحصیلی انگلستان را نیز مطالعه بفرمائید.

شهریه تحصیل در دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

دانشجویان بسته به نوع آموزش های خود در این دانشگاه هزینه های متفاوتی را پرداخت می ­نمایند. به طور مثال هزینه های تحصیل برای دانشجویانی که به صورت آموزش از راه دور در کلاس های درسی شرکت می­ نمایند با دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس درس حاضر می­ شوند با یکدیگر متفاوت است. همچنین مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی دانشجویان نیز از جمله مواردی می ­باشد که بر شهریه تحصیلی آنها نقش موثری دارد. اما بطور کلی تمامی دانشجویان موظف به پرداخت شهریه تحصیلی خود قبل از آغاز ترم تحصیلی می­ باشند. پرداخت شهریه به صورت آنلاین، چک، کارت های اعتباری و یا انتقال بانکی انجام می­ پذیرد. هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان برای دانشجویانی که از کشورهای اتحادیه اروپا به این کشور مراجعت نموده اند. همانند شهریه ای است که دانشجویان محلی در انگلستان پرداخت می ­نمایند.

بالاترین نرخ تحصیل در دانشگاه های بریتانیا در چند دانشگاه معروف این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

بالاترین نرخ تحصیل در دانشگاه های بریتانیا

اما دانشجویانی که از کشورهای غیر اروپایی به این کشور مراجعت نموده اند، متفاوت است. معمولاً هزینه های بیشتری را باید پرداخت نمایند. البته امکان اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه برای دانشجویان وجود دارد. دانشجویان می­ توانند با استفاده از بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی به صورت رایگان و یا نیمه رایگان به ادامه تحصیل بپردازند. همچنین امکان انجام کار ضمن تحصیل برای دانشجویان وجود دارد. دانشجویان می­ توانند از این طریق برخی از هزینه های تحصیل و زندگی خود در انگلستان را پوشش دهند.

پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه SOAS انگلیس

دانشجویان بین المللی که متقاضی تحصیل در دوره های کارشناسی در این دانشگاه هستند، می ­باید مدارک تحصیلی خود را به همراه فرم درخواست پذیرش خود به اداره پذیرش این دانشگاه ارسال نمایند. متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز می­ باید برای پذیرش ابتدا درخواست پذیرش و مدارک تحصیلی خود را به این دانشگاه ارائه داده و این دانشگاه نیز با بررسی مدارک دانشجویان موافقت خود را اعلام خواهد نمود. اما دانشجویانی که قصد تحصیل از طریق برنامه های تبادل دانشجو یا آراسموس در این دانشگاه را دارند، می­ باید به سایت های آراسموس مراجعه نمایند. جهت اطلاع از چگونگی پذیرش در دانشگاه SOAS لندن در انگلستان و امکان تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان می­ توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و از پیشنهادهای مفید آنان نیز مطلع گردید.

سوالات متداول در باب دانشگاه SOAS لندن در انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه SOAS لندن در انگلستان می باشیم:

  • دانشگاه SOAS انگلستان در چه زمانی تاسیس شد؟ بیش از یک قرن پیش در سال 1916 میلادی دانشگاه تحقیقاتی SOAS در لندن انگلستان جهت مطالعات شرقی و آفریقایی تأسیس شد.
  • شهریه دانشگاه SOAS  انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه SOAS حدود 9250£ الی 16600£ (پوند) در سال است.
  • در دانشگاه SOAS چه رشته هایی ارائه می شود؟ در این دانشگاه دوره های متنوع از کارشناسی تا دکترا به صورت فیزیکی و آنلاین ارائه می شود. همچنین دوره های کوتاه مدت در تابستان نیز برگزار می شوند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *