مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک

تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک

دریافت مدرک تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک، به شما این حق را می دهد که در هر نقطه از جهان یک پزشک حرفه ای شوید. دانشگاه های جمهوری چک در کل اروپا برای متقاضیان تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در اروپا شهرت زیادی دارند. علاوه بر این جمهوری چک قطعا در مقایسه با کشورهایی مانند بریتانیا، آلمان یا سوئد ارزان تر است. علاوه بر این دانشگاه های جمهوری چک معمولا برای دانشجویان بین المللی خوابگاه ارائه می دهند.

همچنین با توجه به رقابت فزاینده برای پذیرش در رشته تخصص بیماری های تنفسی در کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلستان، تحصیل این رشته در جمهوری چک ایده بسیار خوبی است. این امر به دانشجویان مشتاق اجازه می دهد تا به رویای خود برای پزشک شدن در خارج از کشور دست یابند. ارائه این مطالب توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، راهنمایی های دقیقی را به شما عزیزان در خصوص مهاجرت به چک ارائه خواهد داد.

عضویت جمهوری چک در اتحادیه اروپا، فرصتی منحصر به فرد برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی را در اروپا به شما اعطا می کند. از سوی دیگر، با ارائه تحصیلات با کیفیت بالا و شرایط زندگی عالی، جای تعجب نیست. که جمهوری چک یکی از مقاصد برتر برای تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در خارج از کشور است. در نهایت اینکه جمهوری چک، برنامه های پزشکی تنفسی به زبان انگلیسی را در یک محیط فرهنگی و تاریخی ارائه می دهد.

تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک در معتبرترین دانشگاه

برای اینکه بتوانیم معتبرترین دانشگاه را جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک به شما عزیزان معرفی کنیم. با چالش بزرگی برخورد خواهیم کرد. زیرا جمهوری چک دارای تعداد زیادی دانشگاه های معتبر بین المللی در زمینه پزشکی تنفسی می باشد. اما طبق آمار و ارقام به دست آمده، دانشگاه دانشگاه چارلز در پایتخت جمهوری چک، یکی از معتبرترین دانشگاه های پزشکی این کشور محسوب می شود.

این دانشگاه در سال 1348 میلادی تاسیس شد، و آن را به یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی اروپا تبدیل کرد. از سوی دیگر، دانشگاه چارلز یکی از بزرگترین دانشگاه های قاره اروپا می باشد. این دانشگاه تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های پزشکی تنفسی، دندانپزشکی و چندین رشته علوم پایه ارائه می دهند.

برای آشنایی بیشتر با سایر دانشگاه های این کشور جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های پزشکی در جمهوری چکرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه پزشکی ماساریک218دانشگاه ماساریک در سال 1918 در شهر برنو در شمال جمهوری چک تاسیس شد. امروزه این دانشگاه میزبان بیش از 37000 دانشجو است و دومین موسسه آموزش عالی در جمهوری چک است.
دانشگاه پزشکی پالاکی154دانشگاه پالاکی در سال 1574 تاسیس شد. این دانشگاه در شهر اولوموک قرار دارد که در حال حاضر بیشترین تراکم دانشجو را در اروپای مرکزی دارد.
دانشگاه استراوا418این دانشگاه در سال 1992 تاسیس شد که یک موسسه آموزش عالی دولتی است. امروزه این دانشگاه از 7 دانشکده مستقر در شهر تشکیل شده است.

در نمودار زیر می توانید هزینه شهریه دانشگاه های پزشکی در جمهوری چک را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

مقایسه هزینه شهریه دانشگاه های پزشکی در جمهوری چک

تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک و شرایط پذیرش

دانشجویان قبل از اعزام به این کشور، جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک، باید با شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور به خوبی آشنا شوند. به طور کلی، برای واجد شرایط بودن برای ورود، باید تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده باشید. همچنین باید گواهی پایان تحصیل نیز داشته باشید. علاوه بر این شما باید در یک مصاحبه شواهی به زبان انگلیسی شرکت کنید.

جایی که انگیزه شما برای تحصیل در رشته تخصص بیماری تنفسی در جمهوری چک ارزیابی می شود. شما همچنین باید در یک امتحان ورودی به زبان انگلیسی شرکت کنید. این آزمون ورودی شیمی، زیست شناسی و فیزیک عمومی شما را تست می کند. در نهایت اینکه، تمامی داوطلبان با استفاده از سیستم 330 امتیازی رتبه بندی می شوند.

تخصص بیماری های تنفسی در جمهوری چک و شرایط پذیرش

دلایل تحصیل در رشته تخصص بیماریهای تنفسی در جمهوری چک

جمهوری چک به عنوان یک کشور پیشرفته در اروپا، دلایل بسیاری را برای دانشجویانی قصد تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی را دارند ارائه می دهد.

از مهمترین این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جمهوری چک، در رتبه 21 توسعه یافته ترین اقتصادهای جهان قرار دارد.
  • برخی از دانشگاه های پزشکی در جمهوری چک انتقال دانشجو را می پذیرند.
  • فارغ التحصیلی در رشته تخصص بیماری های تنفسی به شما این امکان را می دهد در سراسر جهان تمرین کنید.

در آخر اینکه تحصیل در چک، به شما امکان دسترسی به بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کتابخانه های مدرن را می دهد. در نهایت اینکه، هزینه تحصیل و زندگی در کشور جمهوری چک بسیار مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل پزشکی در جمهوری چک، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *