مهاجرت تحصیلی لهستان

تخصص بیماری های تنفسی در لهستان

تخصص بیماری های تنفسی در لهستان

در دهه اخیر تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان به یکی از پر طرفدارترین روش های تحصیل در تخصص بیماری های تنفسی خارج از کشور تبدیل شده است. موسسات درمانی در لهستان با بیش از صد ها پرسنل تحقیقاتی که در زمینه تخقیقات تنفسی و خواب کار می کنند. آماده پذیرایی از دانشجویان مستعد جهت دریافت مدرک تخصص بیماری های تنفسی در لهستان می باشند. رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان یک تخصص پزشکی است که با بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از جمله بینی، گلو، نای، حنجره و ریه ها سروکار دارد.

البته پزشکانی که به طور ویژه در زمینه پزشکی ریه و تنفس در لهستان آموزش دیده اند متخصص ریه یا پزشک تنفس نامیده می شوند. پزشکان بیماری تنفسی در لهستان واجد شرایط تشخیص، درمان و مدیریت بر مشکلات تنفسی جدی یا مزمن هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در لهستان با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دلایل تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان

همواره دلایل بی شماری دانشجویان بین المللی را جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان به این کشور می کشاند. از مهمترین دلایل می توان به این موضوع اشاره کرد که لهستان یک کشور مدرن، پویا و در حال توسعه سریع است. که عضو اتحادیه اروپا نیز می باشد. علاوه بر این تمام موسسات آموزش عالی در لهستان از سیستم اعتباری استفاده می کنند. که این امر انتقال اعتبار بین المللی را تسهیل می کند.

علاوه بر این پس از پایان تحصیلات خود در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان یک مکمل دیپلم به زبان انگلیسی دریافت خواهید کرد. این امر تضمین می کند که مدرک شما در کشور خود یا خارج از کشور به رسمیت شناخته شده است. علاوه بر این اغلب دانشگاه های پزشکی در لهستان دوره های پیش پزشکی را به زبان انگلیسی برگزار می کنند.

از دیگر دلایل تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • متقاضیان به طور مرتب به بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و کتابخانه ها دسترسی خواهند داشت. بنابراین دانش و مهارت های حرفه ای را از پزشکان در زمینه های مختلف پزشکی در محل کسب می
  • کنند.
  • فارغ التحصیلان رشته بیماری های تنفسی در لهستان می توانند برای برنامه های آموزشی اقامتی و تحصیلات تکمیلی در بیمارستان های آموزشی دانشگاه انگلستان یا ایالات متحده درخواست دهند.
  • شهریه و هزینه زندگی در لهستان نسبت به اغلب کشورهای اتحادیه اروپا کمتر است. اما این موضوع به هیچ وجه کیفیت تحصیل در این کشور را به خطر نمی اندازد.
  • لهستان کشوری امن و با ثبات با فرهنگ و سنت های غنی است و مکانی عالی برای گذراندن دوران دانشجویی تلقی می شود.

دلایل تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان

بهترین شهرها جهت تخصص بیماری های تنفسی در لهستان

کشور لهستان برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان را دارند، شهرهای پیشرفته با سبک جهانی را ارائه می دهد. اغلب شهرهای لهستان با دانشگاه های پیشرفته در سطح جهانی، آماده پذیرایی از دانشجویان رشته بیماری های تنفسی از سراسر جهان می باشد. از مهمترین شهرهای دانشجویی لهستان می توان به ورشو پایتخت این کشور اشاره کرد.

ورشو، پایتخت لهستان ترکیبی از قدیم و جدید را برای گردشگران و دانشجویان بین المللی فراهم می کند. شهر ورشو از گذشته به اولین شهر دانشجویی این کشور معروف بوده است. علاوه بر تحصیل و مهاجرت به لهستان می توانید در خیابان شهر قدیمی بگردید تا قدیمی ترین قسمت شهر را از نزدیک مشاهده فرمایید. علاوه بر این دانشجویان در تعطیلات آخر هفته دانشگاه می توانند از باغ ساکسون در این شهر دیدن فرمایند.

همانطور که اشاره شد، لهستان دارای شهرهای با شکوهی برای متقاضیان تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی می باشد. از دیگر شهرهای لهستان جهت تحصیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین شهرهای لهستانخصوصیات
کراکوفاین شهر پایتخت سابق لهستان است که پر از جذابیت می باشد. کراکوف دارای خیابان های سنگ فرش شده، میدان های زیبا، دانشگاه های معتبر بین المللی و کلیساهای زیبا می باشد.
گدانسکاین شهر در خط ساحلی شمالی لهستان واقع شده است. که به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ساحلی لهستان محسوب می شود. سالانه میزبان هزاران دانشجوی بین المللی از سراسر جهان می باشد.
پوزناناین شهر به عنوان زادگاه ملت لهستان، جاذبه های تاریخی بسیاری و همچنین فضای سبز شهری را ارائه می دهد. طبق آمار به دست آمده این شهر به دلیل آرامش بسیاری که در طول روز به افراد اعطا می کند، مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شهرهای لهستان از نظر دانشجویان را در سال 2023 مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شهرهای لهستان از نظر دانشجویان

تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در لهستان در دانشگاه بیالیستوک

دانشگاه پزشکی بیالیستوک یک دانشگاه دولتی است که سالانه صد ها دانشجوی مستعد را جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لهستان، به این دانشگاه می کشاند. لهستان همواره در طی سال های اخیر با موسسات آموزشی بین المللی خود میزبان هزاران دانشجوی بین المللی بوده است. اما دانشگاه پزشکی بیالیستوک یکی از محبوب ترین دانشگاه های پزشکی در لهستان است، که دارای دوره پزشکی در سطح جهانی است. که توسط بهترین اساتید در رشته های بیماری های تنفسی تدریس می شود. این دانشگاه پزشکی در سال 1949 میلادی تاسیس شد و بخش انگلیسی این دانشگاه نیز در سال 2005 تاسیس شد. البته این دانشگاه در بین دانشجویان بین المللی از بریتانیا، ایالات متحده، آلمان، اسپانیا و کشورهای اسکاندیناوی محبوبیت بیشتری دارد.

علاوه بر این دیپلمی که در تخصص بیماری های تنفسی از این دانشگاه دریافت می کنید در سراسر جهان شناخته می شود. نکته قابل توجه این است که برای پذیرش در دانشگاه پزشکی بیالیستوک نیازی به قبولی در هیچ آزمونی ندارید. همچنین دانشگاه بیالیستوک یک مصاحبه آنلاین دارد تا مشخص کند آیا انگیزه و شخصیت شما با حرفه پزشکی مطابقت دارد. بر خلاف دانشگاه های رایگان لهستان، شرایط پذیرش در این دانشگاه بسیار ساده است. در نهایت اینکه دانشگاه بیالیستوک تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی را نیز به دانشجویان ارائه می دهد. چنانچه مطالب این مقاله برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده است. می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مطالب بی شمار این سایت در خصوص تحصیل در لهستان بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *