مهاجرت کاری نروژ

بازار کار رشته NET Developer در نروژ

در عصری که اطلاعات و تکنولوژِی به اصلی ترین منبع ثروت سازی تبدیل شده است، بازار کار رشته NET Developer در نروژ جزو پول سازترین بازارها محسوب می شود. از سوی دیگر این بازار در کشور نروژ به استخدام شاغلان زیادی از نقاط مختلف جهان دست می زند و دولت نروژ طی برنامه ای از سال 2021 سرمایه گذاری عظیمی را به دانشگاه ها منتقل کرده است تا استعدادهای جوان کشورهای غیراروپایی را جذب نموده و پس از آموزش به حوزه صنعت و فناوری معرفی نمایند. این نکات می تواند نوید انتخاب خوبی را برای شما چه در زمینه تحصیل و چه در زمینه کار بدهد. شرکت های فعال در نروژ، حقوق های مالی خوبی به فعالان برنامه نویسی می دهند.

به عنوان نمونه توسعه دهنده توسعه دهنده نرم افزار – دات نت در حال حاضر با مشتری متخصص در بیمه دریایی برای کشتی های تجاری بزرگ، دکل های دریایی و وسایل نقلیه بزرگ آبی کار می کند و حقوقی در حدود 76922$ (دلار) در سال به کارمندان خود می دهد. این مقاله به دنبال معرفی کلیت فضای برنامه نویس و شتاب دهنده ها در نروژ است و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند برای یافتن بهترین موقعیت های شغلی و تحصیلی شما را از طریق دانش و تجارب کارشناسان خود راهنمایی نماید.

موقعیت های شغلی در بازار NET Developer در نروژ

در کشور نروژ شما می توانید در حیطه های مختلف فناوری های دیجیتال مشغول به کار شوید، از جمله الگوریتم نویسی، کدنویسی سیستمی، رمزگشایی، امنیت سایبری، طراحی اپلیکیشن های عمومی در حوزه سلامت.

در جدول زیر به موقعیت ها و شرکت های مرتبط با مشاغل توسعه دهنده وب و برنامه نویسی در نروژ اشاره شده است:

نام شرکتتوضیحات زمینه فعالیت یا مهارت های موردنیاز
فن آوری هانسندر این شرکت به آزمون، بررسی و مستندسازی ذهنیتی با کیفیت و توسعه عملکردهای جدید، پیروی از استانداردها نیاز است
لیساکرتجربه توسعه‌ دهنده مشتری‌ مدار یا صرفاً فنی مورد توجه است. توسعه دهنده راه حل های فرماندهی
Vizrtتوسعه دهنده ارشد و جوان برای Viz World
آتنسیبه عنوان یک توسعه دهنده در Attensi، شما یک بخش کلیدی از تیم این شرکت خواهید بود و با توسعه دهندگان دیگر و همچنین طراحان و داده ها همکاری .نزدیک دارید

دیگر شرکت فعال در نروژ، شرکت اسلو است که در این شرکت شما مشکلات مشتری را بررسی و درک می کنید و پیشنهاداتی برای راه حل ارائه می دهید. این مهم است که دوست دارید با آن کار کنید. در شرکت دیگری همچون Consafe Logistics، شما به یکی از تیم های این شرکت ملحق خواهید شد که با سفارشی سازی و توسعه جدید سیستم مدیریت انبار کار می کند توسعه دهنده Full Stack از دیگر شرکت های مطلوب نروژی است که در حال توسعه یک پورتال برای بهینه سازی انرژی و تولید است.

آموزش و بازار کار رشته NET Developer در نروژ

نروژ در نظام آموزشی خود از فرآیند بولونیا پیروی می کند که در اکثر موسسات اروپایی برای آموزش عالی استفاده می شود. فرآیند بولونیا مکانیزمی است که همکاری های بین دولتی بین 48 کشور اروپایی در زمینه آموزش عالی را ارتقا می دهد. فرآیند بولونیا به دنبال ایجاد انسجام بیشتر در سیستم های آموزش عالی در سراسر اروپا است. این یک سیستم آموزش عالی3 دوره ای متشکل از تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را معرفی می کند. اکثر دانشگاه ‌ها و کالج ‌های دانشگاه دولتی نروژ از طریق بودجه عمومی تامین می ‌شوند. بنابراین، موسسات دولتی نروژ شهریه ای دریافت نمی کنند. این امر در مورد دانشجویان بین المللی نیز صدق می کند، صرف نظر از اینکه از کدام کشور آمده اید.

هر دانشگاه مهلتی برای پذیرش دارد. بیشتر دانشگاه ها درخواست های آنلاین را از دسامبر تا مارس باز می کنند. دانشجویانی که می خواهند در پاییز تحصیل کنند می توانند ثبت نام کنند. متقاضیان واجد شرایط دوره را از آگوست آینده شروع می کنند. تعداد کمی از دانشگاه‌ ها در نروژ دارای مهلت ‌های پیش‌ صلاحیتی هستند که زودتر از این زمان باشد، بنابراین به یاد داشته باشید که به دنبال آن‌ ها نیز باشید.

فرآیند درخواست برای تحصیل رشته NET Developer در نروژ

درخواست ها و پذیرش در آموزش عالی در نروژ توسط هر موسسه انجام می شود و هر دانشگاه ممکن است شرایط و مهلت های متفاوتی داشته باشد. زمانی که باید چند دوره و مؤسسه را فهرست کوتاه کنید. اکنون مرتبط ترین رشته را با مطالعات قبلی خود انتخاب کنید. اگر دوره با مطالعات قبلی شما مرتبط باشد، شانس بیشتری برای پذیرش خواهید داشت. مرحله بعدی شروع برنامه آنلاین در پورتال وب دانشگاه خاص است.

فرم آنلاین را با اطلاعات اولیه پر کنید و تمام مدارک لازم را بارگذاری کنید. اکنون هزینه درخواست را بپردازید که غیر قابل استرداد است. درخواست شما برای پذیرش تا زمانی که هزینه درخواست را پرداخت نکنید، برای انتخاب در نظر گرفته نمی شود. برای افزایش شانس پذیرش در دانشگاه، اسناد پشتیبانی را ضمیمه کنید. دانشگاه تمامی درخواست ها را ارزیابی کرده و از طریق ایمیل به داوطلبان منتخب اطلاع خواهد داد.

درآمد شاغلان توسعه دهنده وب در نروژ

شخصی که در نروژ به عنوان برنامه نویس کار می کند، معمولا حدود 583000NOK (کرون) در سال درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از NOK268000 (کرون) در سال (حداقل حقوق) تا NOK92600 (کرون) در سال (حداکثر حقوق) تغییر می کند. البته حقوق متوسط ​​NOK629000 (کرون) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 629000NOK (کرون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از NOK629000 (کرون) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از NOK404000 (کرون) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا NOK304000 (کرون) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال NOK406000 (کرون) در سال درآمد داشته باشد که %34 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 601000NOK (کرون) در سال، 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه، حقوق دریافت می کند.

در جدول اطلاعات مرتبط با سایر تغییرات حقوقی در رشته برنامه نویسی در نروژ اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب کرون نروژبرای اطلاع از چگونگی انجام امور مربوط به اخذ پاسپورت نروژ، شما می توانید پرسش های خود را با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *