مهاجرت کاری امارات

بازار کار رشته NET Developer در امارات

هزینه زندگی و بازار کار رشته NET Developer در امارات

بازار کار رشته NET Developer در امارات در میان کشورهای خاورمیانه یکی از خوشبین ترین چشم اندازهای بازار کار را به خود اختصاص داده است. Coders HQ که در سال 2022 راه اندازی شد، یکی از دلایل این موضوع است. این شرکت از سوی دولت امارات، اکنون بهترین برنامه نویسان را آزمایش می کند تا از مناسب بودن مهارت های آنها برای شرکت های جهانی مانند خطوط هوایی امارات، لینکدین و مجید الفتیم اطمینان حاصل کند. همچنین به برنامه نویسان کمک می کند تا چشم انداز شغلی خود را در برنامه نویسی گسترش دهند، که به یکی از سریع ترین صنایع بخش خصوصی در حال رشد تبدیل شده است. عمر العلما، وزیر دولت برای هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و کاربردهای کار از راه دور در رویدادی که در موزه آینده برگزار شد، گفت: «هر یک از ما قادر به یادگیری زبان و توسعه یک سیستم هستیم».

علاوه بر این موضوعات، دفتر هوش مصنوعی امارات متحده عربی اخیرا مجوز هواش مصنوعی و کدنویسی را برای جذب شرکت های فناوری و کدنویسان از سراسر جهان راه اندازی کرده است و در حال حاضر، بیش از 500 استارت آپ و گروه فناوری در مرکز DIFC مستقر هستند. با توجه به آینده خوب موقعیت های شغلی مرتبط با صنعت فناوری در امارات، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا زمینه های حضور شما را در بازار شغلی امارات فراهم کند.

برنامه دولت برای رشته NET Developer در امارات

استراتژی ملی دولت دیجیتال امارات متحده عربی در 8 بعد تهیه شده است. این ابعاد با هدف استفاده از چارچوب سیاست دولت دیجیتال OECD و متناسب با برنامه توسعه امارات متحده عربی در دوران پس از همه‌گیری طراحی شدند. تمام فرآیندهای خط مشی این طرح باید با “دیجیتال” به عنوان یک عنصر تغییردهنده اجباری تعبیه شود. دولت دیجیتالی داده ها را به عنوان یک دارایی استراتژیک کلیدی در ایجاد ارزش عمومی از طریق اعمال آن در برنامه ریزی، ارائه و نظارت بر سیاست های عمومی اداره می کند

برخی از این ابعاد در شکل زیر طرح شده است:

ابعاد کار در امارات

اتخاذ فرآیندهای باز و فراگیر، دسترسی، شفافیت و پاسخگویی از جمله اهداف اصلی استراتژی های دولت دیجیتال امارات متحده عربی و ضمین فراگیری و غلبه بر شکاف های دیجیتالی که ممکن است با تمرکز ویژه بر سالمندان، افراد با اراده، زنان، کودکان و سایر گروه های آسیب پذیر ایجاد شود. این برنامه شامل استفاده از فناوری‌ های نوظهور برای ایجاد قابلیت‌ هایی در پیش ‌بینی بلایا و بحران‌ ها است تا بتوان به طور فعال به آنها پاسخ داد. از سوی دیگر شامل شامل ارتقای هماهنگی و همکاری بین بخشی و بین وزارتی، تعیین اولویت های ملی و مشارکت دادن ذینفعان مربوطه در پیگیری دستور کار دیجیتالی امارات است. بعد کاربر محور به دولت ها توصیه می کند بیشتر کاربر محور باشند و به طور پیش فرض مفهوم تعامل را برجسته می کند.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در امارات

در ابتدا وضعیت بازار کار رشته NET Developer در امارات بررسی خواهد شد. امارات گام های متعددی برای تقویت اقتصاد دیجیتال خود و بهره برداری از مزایای ارائه شده توسط فناوری های نوظهور برداشته است. دولت دبی همچنین در سال 2022 استراتژی متاورس دبی خود را فاش کرد که هدف آن ایجاد 40000 شغل و افزودن 4 میلیارد دلار به اقتصاد امارت در 5 سال آینده است. دبی میزبان اولین رویداد صنعت متاورس خود در ماه سپتامبر خواهد بود. گزارش TDRA نشان می دهد که عناصر کلیدی فرآیند تحول دیجیتال این کشور را از طریق طرح ‌هایی مانند شبکه فدرال، گذرنامه امارات، اتوبوس خدمات دولتی و سیستم ملی مدیریت ارتباط با مشتری برجسته می‌ کند. بر اساس شاخص بلوغ GovTech 2021 بانک جهانی که وابستگی به فناوری مدرن در کار دولت را در سال 198 اندازه گیری کرد، امارات متحده عربی از نظر سرعت تحول دیجیتالی دولت در بین بهترین کشورهای جهان قرار گرفت و تنها کشور عربی در این گروه شد.

بر اساس شاخص آمادگی آینده که سال گذشته توسط موسسه پورتولانز و گوگل منتشر شد، امارات همچنین در پیشرفت دیجیتالی و آمادگی برای آینده در جهان عرب پیشتاز است. این کشور در بین 27 اقتصاد نوظهور جهانی سوم و در بین 123 کشور در رتبه 23 قرار داشت. وزارت امور خارجه امارات برای اقتصاد دیجیتال، هوش مصنوعی و سیستم ‌های کار از راه دور نیز یک توافق اولیه با پلتفرم داده بلاک چین Chainalysis برای ارائه برنامه‌های آموزشی مجازی برای نهادهای دولتی این کشور امضا کرد به گفته این وزارتخانه، مرکز تعالی Chainalysis امارات به کارمندان دولت کمک می کند تا دانش خود را در مورد بلاک چین – پلت فرم غیرمتمرکز که راهی امن برای انجام تراکنش ها در نظر گرفته می شود – و سایر فناوری هایی که اقتصاد آینده را شکل می دهد مانند دارایی های دیجیتال ارتقا دهند.

هزینه زندگی و بازار کار رشته NET Developer در امارات

دولت امارات متحده عربی در راستای ارتقای سطح جهانی سیستم آموزشی امارات متحده عربی به چندین دانشگاه برتر خارجی اجازه داده است که پردیس خود را در این کشور راه اندازی کنند. برخی از این موسسات معتبر عبارتند از دانشکده مدیریت جهانی SP Jain، کالج هوانوردی امارات، موسسه فناوری و علوم بیرلا BITS، کالج پزشکی دبی، دانشگاه دبی (UD، دانشگاه آمریکایی در دبی AUD و دانشگاه ولونگونگ. در دبی. آموزش با کیفیت ارائه شده توسط این موسسات، دانشجویان بین المللی را به سمت امارات جذب می کند. با این حال، دانشجویان باید اقامت خود در این کشور را با دقت برنامه ریزی کنند زیرا هزینه زندگی در امارات بسیار بالا است. هزینه های زندگی بسته به عوامل مختلفی مانند اجاره، غذا، سرگرمی، حمل و نقل و سایر هزینه های متفرقه (ویزا و اجازه اقامت) متفاوت است.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دبی بین AED37500 تا AED70000 (درهم) در سال و هزینه های زندگی بین AED2600 تا AED3900 (درهم) در سال متغیر است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دبی بین AED55000 تا AED75000 (درهم) در سال و هزینه های زندگی بین AED2600 تا 3900 AED (درهم) در سال متغیر است. محل اقامت به دو بخش تقسیم می شود: اقامت در دانشگاه و خارج از دانشگاه. محبوب ترین گزینه اقامت در محوطه دانشگاه است زیرا هزینه کمتری نسبت به زندگی در شهر دارد. دانشجویان باید هر چه زودتر ترتیب زندگی خود را برنامه ریزی کنند زیرا مکان های اقامتی به سرعت در دانشگاه های برتر دبی پر می شود. بیش از 63 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در دبی وجود دارد و تنها تعداد کمی از آنها خوابگاه دانشجویی ارائه می دهند.

هزینه زندگی و بازار کار رشته NET Developer در امارات

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در امارات

شخصی که در رشته برنامه نویسی در دبی کار می کند، معمولاً حدود AED19700 (درهم) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از AED15800 (درهم) در تا AED27500 (درهم) در متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. اما حقوق متوسط ​​AED20100 (درهم) در در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در توسعه برنامه نویسی کار می کنند کمتر از AED20100 (درهم) در درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از AED20100 (درهم) در درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند، کمتر از AED16100 (درهم) در درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از AED16100 (درهم) در رآمد دارند. همچنین 75% از افرادی که در Developers و Programmers کار می کنند کمتر از AED24200 (درهم) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از 24200 AED (درهم) در درآمد دارند به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته‌ ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36%بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.

در جدول زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در امارات اشاره شده است:

ردیفتوضیحات مرتبط با حقوق
1با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 19% افزایش می یابد.
2افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 12% افزایش می یابد.
3مردان 9% بیشتر از زنان حقوق می گیرند.

جهت اخذ تابعیت و اقامت امارات شما می توانید امور خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *