مهاجرت کاری ارمنستان

بازار کار رشته NET Developer در ارمنستان

بازار کار رشته NET Developer در ارمنستان

دانشجویانی که برای شرکت در بازار کار رشته NET Developer در ارمنستان وارد این کشور می شود، در واقع به کشوری پا می گذارند که زندگی دانشجویی در آن بسیار جالب است، زیرا نه تنها شامل مطالعه است، بلکه شامل سرگرمی، دوست یابی، برنامه های جالب و مفید برای دانشجویان است و همچنین در این کشور همیشه کنفرانس ها و سمینارهایی برای دانشجویان در سراسر دانشگاه ها برگزار می شود. به غیر از زندگی دانشگاهی، شما این شانس را خواهید داشت که این کشور زیبا را نیز کشف کنید. بیشتر فعالیت های ارائه شده در فضای باز انجام می شود و این کشور را به مقصدی رویایی برای عاشقان طبیعت تبدیل می کند. از سوی دیگر غذا بخش بزرگی از فرهنگ ارمنی است. ارمنی ها اهل لذیذ هستند. من فکر می کنم همه در مورد دلمای ارمنی و BBQ می دانند و غذاهای ملی زیادی وجود دارد.

نه تنها با سبزیجات، بلکه می توانید شیرینی های ارمنی اصیل و سنتی را نیز پیدا کنید. همانطور که می بینید غذاهای ارمنی برای همه افراد با ذائقه های مختلف است و مهم این است که بسیاری از غذاهای ملی داستان های جالبی دارند و از قرن ها پیش آمده و دانش آموزان در سراسر کشور همیشه علاقه مند به لذت بردن از غذا هستند. علاوه بر این، دانشگاه ها دارای اتحادیه ها و شوراهای دانشجویی هستند که یک نهاد خودگردان و نماینده است و هدف آن حفظ حقوق دانشجویان، بحث در مورد مسائل و ارائه موضوعات به مافوق خود است. هدف شوراهای دانشجویی مشارکت دادن دانشجویان در کارهای علمی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا در مسیر راه یابی متقاضیان به اخذ ویزای تحصیلی و پذیرش از دانشگاه های ارمنستان، آنان را تا آخرین مرحله همراهی نماید.

هزینه زندگی دانشجویان رشته NET Developer در ارمنستان

ارمنستان هر ساله پذیرای صدها دانشجوی خارجی است. گر یک خارجی هستید و می خواهید در ارمنستان تحصیل و زندگی کنید، خوب است که از هزینه زندگی در ارمنستان اطلاع داشته باشید و انتظارات دقیقی داشته باشید. همراه با شهریه، دانشجویان به مقداری پول برای مسکن، غذا، حمل و نقل و سایر هزینه ها نیاز دارند. به اطلاع شما می رسانیم که هزینه زندگی در ارمنستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کاملا مقرون به صرفه و مناسب است البته مانند همه جا، هزینه های زندگی در ارمنستان بیشتر به سبک زندگی شخصی شما بستگی دارد با این حال، برای کمک به شما در برنامه ریزی بودجه دانشجویی، در اینجا اطلاعاتی در مورد میانگین هزینه های زندگی در ارمنستان آورده شده است. انتخاب محل اقامت ایده آل می تواند به صرفه جویی زیادی در هزینه کمک کند.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی که به دنبال مسکن است، اولین نقطه تماس شما باید همیشه دانشگاه شما باشد. اکثر دانشگاه ها خدمات خوابگاهی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند که می تواند شامل ارائه مسکن تضمینی یا ارائه مشاوره در مورد محل پیدا کردن اتاق به تنهایی باشد. در ارمنستان، دانشجویان می توانند آپارتمان های اجاره ای راحت را پیدا کنند که هم در بخش مرکزی شهر و هم در حومه شهر قرار دارند. علاوه بر آپارتمان، برخی از دانشگاه ها خوابگاه هایی را برای دانشجویان فراهم می کنند که بسیار مقرون به صرفه است. در مقایسه با سایر مناطق، اجاره آپارتمان در ایروان، پایتخت ارمنستان، گرانتر است.

در جدول زیر سایر هزینه زندگی در ارمنستان برای دانشجو اشاره شده است:

ردیفتوضیحات
1نان 150-400 AMD (درام)یورو شکر (یک کیلو) 450 AMD (درام)
2پنیر (1 کیلو) 1700 AMD (درام)شیر (1 لیتر) 370 AMD (درام)
3کره (100 گرم) 270 AMD (درام)350-150 ماست AMD (درام)

دلایل تحصیل رشته NET Developer در ارمنستان

تقاضای متخصصان فناوری اطلاعات به طور قابل توجهی بیشتر از پیشنهاد در ارمنستان است. تقریباً در تمام زبان های برنامه نویسی همیشه نیاز به کدنویس های حرفه ای وجود دارد. 50% از تمام آگهی های شغلی ارسال شده در ارمنستان در زمینه فناوری اطلاعات است. در سال 2015، حوزه ITC با تاسیس تقریبا 60 شرکت جدید، رشد 20 درصدی را به ثبت رسانده است. نکته دیگر اینکه، یادگیری برنامه نویسی آسان است و نیازی به آموزش رسمی نیست. حتی اگر هیچ پیشینه فنی ندارید اما مشتاق یادگیری هستید، فقط 6 تا 12 ماه کار سخت برای یادگیری برنامه نویسی از شما زمان می برد. با این حال، تسلط با تجربه، کار عملی و صبر حاصل می شود. اکنون که نرم ‌افزار با خودکار کردن انواع مشاغل روتین دنیا را می ‌خورد، دانش اولیه در این حوزه، در حال تبدیل شدن به یک سواد دیجیتالی اساسی است.

حتی اگر هیچ برنامه ای برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده نرم افزار ندارید، به عنوان فردی که در این دنیا زندگی می کند، یادگیری کدنویسی یک ضرورت است. همه، با وجود سن، می توانند برنامه نویسی را یاد بگیرند. فرقی نمی کند 15، 25 یا 35 ساله باشید، برای یادگیری برنامه نویسی هرگز دیر نیست و تاریخچه نمونه های بسیار خوبی دارد. همه می دانند باگ چیست؟ مخترع کیست؟ گریس هاپر (دانشمند کامپیوتر) نه تنها یکی از بزرگترین برنامه نویسان تمام دوران بود، بلکه کسی بود که در واقع زبان های برنامه نویسی و مفهوم “باگ” را اختراع کرد. او در آن زمان 38 سال داشت. از سوی دیگر ارمنستان بهترین معلمان، توسعه دهندگان عملی بهترین شرکت های ITt را دارد و انعطاف پذیرترین، کارآمدترین و منظم ترین برنامه درسی را به روز می کند و 80% از دانشجویان بعد از دوره ها، شغل پیدا می کنند.

دلایل تحصیل رشته NET Developer در ارمنستان

شرایط تحصیل در رشته NET Developer در ارمنستان

دانشگاه ها و کالج های مختلف شرایط پذیرش خود را برای دوره های آموزش عالی تعیین می کنند، بنابراین تفاوت های زیادی با هم دارند. بسته به برنامه، دانشجویان ممکن است بتوانند با مدارک مختلف وارد آموزش عالی شوند. اگر برای گذراندن دوره درخواست می دهید، ممکن است متوجه شوید که تجربه کاری در کنار هر مدرک و مجوزی در مواقعی در نظر گرفته می شود. برخی از مؤسسات آموزش عالی و کالج ها دوره هایی را به عنوان گواهی آمادگی برای انواع خاصی از مدارک ارائه می دهند. آنها معمولاً منجر به یک فرآیند انتخاب جداگانه نمی شوند زیرا شما را واجد شرایط ورود به خود برنامه مدرک می کنند. پیش از اشاره به معیارهای واجد شرایط بودن برای درخواست برای دانشگاه های ارمنستان باید گفت که 3 دانشگاه و 33 موسسه خصوصی در ارمنستان وجود دارد. معیارهای واجد شرایط بودن برای هر دانشگاه متفاوت است.

برای دانشگاه هایی مانند NTU، NUS به 2 سال تجربه کاری و نمره GMAT با مدرک اجباری با درجه 1 نیاز دارید. اگر در مقطع کارشناسی هستید، باید حداقل 85% و بالاتر را کسب کنید. SAT برای NTU و SMU مورد نیاز است. NUS به SAT نیاز ندارد لطفاً به یاد داشته باشید که نمره آیلتس (آزمون مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز برای تحصیل در ارمنستان) نیز باید در درخواست ذکر شود مدارک عمومی برای پذیرش در دانشگاه های ارمنستان عبارتند از:

  • کلیه مدارک دانشگاهی مختص موسسات
  • اثبات پایداری مالی
  • مدارک شناسایی
  • بیمه پزشکی
  • اسناد مسافرتی معتبر

درآمد شاغلان رشته NET Developer در ارمنستان

شخصی که با ویزای کار ارمنستان به عنوان یک برنامه نویس در ارمنستان کار می کند معمولاً حدود 762000AMD (درام) در ماه درآمد دارد. حقوق ها از 350000 AMD (درام) تا 1210000 AMD (درام) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. با این حال حقوق متوسط ​​823000 AMD (درام) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان برنامه نویسی کار می کنند، کمتر از 823000 AMD (درام) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 823000 AMD (درام) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از توسعه دهندگان برنامه نویسی کمتر از 528000 AMD (درام) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 528000 AMD (درام) درآمد دارند. همچنین 75% از توسعه دهندگان برنامه نویسی کمتر از 1,100,000 AMD (درام) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 1,100,000 AMD (درام) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 398000 AMD (درام) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 531000 AMD (درام) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 785000 AMD (درام) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در ارمنستان در رشته NET Developer می باشد:

سطح حقوق بر حسب میزان کار در رشته نت دولوپر در ارمنستانبرای آگاهی از قوانین ارمنستان پیش از مهاجرت به این کشور می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *