مهاجرت کاری آرژانتین

بازار کار رشته NET Developer در آرژانتین

بازار کار رشته NET Developer در آرژانتین

بازار کار رشته NET Developer در آرژانتین در بین کشورهایی که سیاست های توسعه فناوری خود را مهم می دانند، جزو بازارهای روبه توسعه است. مانند سایر کشورها، آرژانتین قوانین خاص خود را برای استخدام کارمندان، پیمانکاران و سایر انواع کارگران دارد. هنگام استخدام در خارج از کشور، برخی از کارفرمایان ممکن است تصور کنند که استخدام پیمانکاران آسان ‌تر است، زیرا آنها معمولاً هزینه کمتری دارند و به اندازه کارمندان نیازی به حضور در هواپیما ندارند. با این حال، هر کشوری قوانین طبقه بندی کارگران خود را دارد و جریمه هایی برای طبقه بندی نادرست اعضای تیم می تواند پرهزینه باشد. مهم است که مطمئن شوید برای نوع کارگر مناسبی استخدام می کنید، به طوری که سهواً مهندس نرم افزار راه دور خود را به عنوان پیمانکار استخدام نکنید، در حالی که قوانین محلی آنها واقعاً از شما می خواهد که آنها را به عنوان کارمند استخدام کنید.

همانطور که این قوانین جدی را می بینید، در آرژانتین دولت زمینه های سرمایه گذاری زیادی را در این رشته فعال نموده و همین امر موجب شده که درآمد برنامه نویسان رشد چشمگیری را در سالهای اخیر داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا اطلاعات دقیق تری را پیرامون آینده کاری رشته NET Developer در آرژانتین به شما منتقل نماید.

هزینه زندگی دانشجویان رشته NET Developer در آرژانتین

هزینه زندگی و تحصیل در آرژانتین به مکان، سبک زندگی و محل دانشگاه بستگی دارد. به طور متوسط ​​بین $2500 تا 4500$ (دلار) باید برای پوشش هزینه های زندگی برای یک سال کافی باشد. هزینه های زندگی در آرژانتین در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است. هزینه اقامت ماهیانه کمتر از 350$ (دلار) است، در حالی که استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به مدرسه به صورت رفت و برگشتی 10$ (دلار) در هفته هزینه دارد. به طور متوسط، یک دانشجو می تواند با کمتر از 5000$ (دلار) در سال در دانشگاه آرژانتین در یکی از دانشگاه های دولتی تحصیل کند. اخیراً برخی از ایالت های آرژانتین شروع به اعمال حداقل هزینه برای دانشجویان بین المللی هنگام ثبت نام در دانشگاه های دولتی کرده اند. در آرژانتین دو نوع دانشگاه وجود دارد: خصوصی و دولتی. دانشگاه های دولتی در آرژانتین بدون هزینه هستند.

اما دانشگاه های خصوصی از سوی دیگر بسیار گران هستند. زمانی که تصمیم به تحصیل در یکی از این دانشگاه ها گرفتید، هزینه ها بسته به دانشگاه و محل آن متفاوت خواهد بود. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی در آرژانتین رایگان است، در حالی که تحصیل در یک دانشگاه خصوصی حداقل 5000$ (دلار) و حداکثر 15500$ (دلار) در سال برای دریافت مدرک هزینه دارد. هزینه برنامه های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد رایگان است. تعداد کمی از دانشگاه های دولتی حداقل شهریه را برای برنامه های تحصیلات تکمیلی اعمال می کنند. پس از تحصیل برای ویزای کاری آرژانتین نیز باید اقدام کنید.

سایر هزینه های زندگی دانشجویی در آرژانتین

حمل و نقل عمومی در شهرهایی مانند بوینس آیرس بسیار مؤثر است و گران نیست. اگر مجبور نیستید خیلی دور بروید، خرج کردن مقداری پول و گرفتن دوچرخه در چنین شهرهایی مفید خواهد بود (اما انتظار نداشته باشید مسیرهای دوچرخه را پیدا کنید). علاوه بر این، دانش‌آموزان در آرژانتین پیاده‌روی را انتخاب می‌کنند، که اگر مقصد شما تنها چند ایستگاه مترو دورتر باشد، در این کشور بسیار رایج است. ممکن است برای شما جالب باشد که از هزینه های زیر در مورد حمل و نقل در آرژانتین مطلع شوید: حمل و نقل عمومی (بلیت یک طرفه): $0.43 (دلار)، کارت ماهانه: $18.59 (دلار)، تاکسی: 0.89$ (دلار) در هر کیلومتر، بنزین: $1.21 (دلار) در لیتر، قبض برق، آب، گرما، و خدمات نظافت: $87.67 (دلار)، تعرفه موبایل محلی (پیش پرداخت): $0.25 (دلار)، اینترنت: $39.21 (دلار)، آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر: 401.54$ (دلار)، آپارتمان یک اتاقه (خارج از مرکز شهر): $304.32 (دلار)

مراقبت های بهداشتی در آرژانتین برای شهروندان و ساکنان رایگان است. و از آنجایی که قرار است ویزای دانشجویی به اجازه اقامت در آرژانتین تبدیل شود، دانشجویان بین المللی نیز از این خدمات درمانی رایگان برخوردار هستند. با این حال، در برخی از نقاط کشور، مراقبت های بهداشتی بسیار ابتدایی است، به این معنی که شما باید برای مراقبت های کیفی تر به بخش خصوصی مراجعه کنید. به همین دلیل است که به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود پس از ورود به آرژانتین، مشترک بیمه سلامت شوند. برای تامین هزینه های بیشتر زندگی در آرژانتین، دانشجویان بین المللی می توانند در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنند. برای آن، آنها باید برای ویزای کار همراه با اجازه اقامت خود اقدام کنند.

در شکل زیر سایر قیمت های بازار کار رشته در آرژانتین اشاره شده است:

قیمت های بازار کار رشته در آرژانتین

معرفی یک دوره در رشته NET Developer در آرژانتین

یکی از دوره های معروف توسعه دهنده برنامه نویسی در آرژانتین، دوره توسعه دهندگان نرم افزار در IBM است که ستون فقرات ابتکارات استراتژیک برای طراحی، کدنویسی، آزمایش و ارائه راه حل های پیشرو در صنعت هستند که باعث می شود جهان امروز اجرا شود – هواپیماها و قطارها به موقع بلند می شوند، تراکنش های بانکی در یک چشم به هم زدن کامل می شوند و به دلیل کاری که توسعه دهندگان نرم افزار ما انجام می دهند، جهان امن باقی می ماند. چه به صورت داخلی و چه برای مشتری روی پروژه ها کار می کنید، توسعه نرم افزار برای موفقیت IBM و مشتریانش در سراسر جهان بسیار مهم است. در آی‌ بی ‌ام، از جدیدترین ابزارها، تکنیک‌ها و رویکردهای توسعه نرم‌ افزار استفاده می‌ کنید و با ذهن ‌های پیشرو در صنعت کار می ‌کنید تا راه‌ حل‌ هایی بسازید که بتوانید به آنها افتخار کنید.

سیاست دولت برای بازار کار NET Developer در آرژانتین

جریان ورودی سرمایه گذاری صنعت نرم افزار و برنامه نویسی در آرژانتین برای چندین سال ناپایدار بوده است. بر اساس گزارش سرمایه گذاری جهانی منتشر شده توسط UNCTAD، جریان ورودی سرمایه گذاری مستقیم خارجی به آرژانتین که از سال 2018 در مسیر نزولی قرار داشت، از 6.7 میلیارد $ (دلار) در سال 2019، 38 % کاهش یافت و به 4.1 میلیارد $ (دلار) در سال 2020 رسید. باعث کاهش تشکیل سرمایه ثابت و کاهش فعالیت اقتصادی (10 %) می شود. این کشور که از سال 2018 با یک رکود عمیق مواجه بود، مجبور شد بدهی خارجی خود را نکول کند. محیط دشوار تأثیر شدیدی بر سرمایه‌ گذاری مستقیم خارجی داشت: سرمایه‌گذاری ‌های جدید تا 45% عقب ‌نشینی کردند و درآمدهای سرمایه‌گذاری مجدد 22% کاهش یافت. اما به ناگهان در ژانویه سال 2021، Accenture مستقر در ایالات متحده Wolox، یک شرکت توسعه ابر بومی و چابک آرژانتینی را خریداری کرد.

این گروه با سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری طی سه سال آینده، به دنبال گردآوری عمق بی نظیری از تخصص ابری در آرژانتین است. سرمایه گذاری این شرکت موجب استقبال سایر کشورها از بازار فناوری آرژانتین شده است. سایر کشورهای سرمایه گذار اصلی برزیل، شیلی، سوئیس، اروگوئه، فرانسه، آلمان و کانادا هستند. این سرمایه‌گذاری ‌ها عمدتاً در جهت فناوری اطلاعات بوده است. دولت آرژانتین فعالانه به دنبال سرمایه گذاری مستقیم خارجی است، اما ناامنی اقتصادی و بحران های مکرر این کار را با مشکل مواجه می کند. باز بودن کلی برای سرمایه گذاری خارجی کمتر از حد متوسط ​​است. با این حال، آرژانتین به دنبال بهبود فضای فوق است.

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در آرژانتین

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در آرژانتین

شخصی که به عنوان توسعه دهنده و برنامه نویس در آرژانتین کار می کند، معمولاً حدود 41400ARS (پزو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 33600 ARS (پزو) تا 57100 ARS (پزو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. دستمزدها بین مشاغل مختلف توسعه دهندگان و برنامه نویسان به شدت متفاوت است. ​​حقوق ماهیانه 39700 ARS (پزو) است، به این معنی که نیمی از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 39700 ARS (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 39700 ARS (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند، کمتر از 33000 ARS (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 33000 ARS (پزو) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد شاغل در برنامه نویسی کمتر از 46500 ARS (پزو) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از 46500 ARS (پزو) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق کار در آرژانتین است. طبیعتاً هر چه سال های تجربه بیشتر باشد دستمزد بالاتر می رود. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته‌ ها درآمد دارند. در جدول زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در آرژانتین اشاره شده است:

ردیفتوضیحات مرتبط با حقوق
1با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد
2افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد
3مردان 7% بیشتر از زنان حقوق می گیرند

برای بیشتر دانستن درباره آرژانتین، شما می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید و در قسمت آرژانتین مطالب مختلف را بررسی نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *