مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

بازار کار رشته NET Developer در آفریقای جنوبی

در توسعه نرم افزاری که بازار کار مهندسی کامپیوتری را فعال میکند، بازار کار رشته NET Developer در آفریقای جنوبی از بهترین وضعیت ها را دارد. چراکه شرکت‌ های جهانی به ‌طور فزاینده ‌ای مهارت‌ های خود را برون ‌سپاری می ‌کنند و مشاغل خود را به سمت توسعه اقتصاد برای هدف قرار دادن کارگران بسیار ماهر منتقل می ‌کنند و این امر در آفریقای جنوبی بیش از هر جای دیگری در حال توسعه است. به عنوان مثال OfferZen، یک بازار کار محلی توسعه ‌دهنده است که اعتقاد دارد شرکت ‌هایی مشتاق به قناوری نرم ‌افزار محلی، ممکن است متوجه شوند که بازار هدف همین جا است. چنانچه شما قصد عزیمت به آفریقای جنوبی برای ورود به حوزه فناوری این کشور را دارید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا هرگونه راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار دهد.

سرمایه گذاری در رشته NET Developer در آفریقای جنوبی

کیپ غربی 103 میلیارد یورو سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش فناوری خود دریافت کرده است و جایگاه خود را به عنوان “هاب فناوری” آفریقای جنوبی مستحکم کرده است. کایلا موری، سخنگوی حزب اپوزیسیون، گفت که بین سال ‌های 2011 تا 2021، کیپ غربی شاهد ورود میلیاردها سرمایه ‌گذاری خارجی به داخل بوده است. در گزارشی در سال 2021 از fDi Intelligence، بخش داده‌ های گروه فایننشال تایمز، کیپ تاون یکی از مناطقی است که سریع ‌ترین رشد را برای سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در فناوری های نرم افزاری را در جهان دارد. به گفته Wesgro، علاوه بر سرمایه گذاری، این استان به کانونی برای استارت آپ ها تبدیل شده است، زیرا کریدور کیپ تاون – استلنبوش شامل 450 شرکت فناوری است که بیش از 40000 نفر را استخدام می کند.

همین امر باعث می شود اکوسیستم فناوری در این منطقه بزرگتر از مجموع نایروبی و لاگوس باشد. موقعیت این استان به عنوان “هاب فناوری” آفریقای جنوبی نیز از طریق نمونه هایی از توسعه شرکت های داخلی در خارج از کشور دیده شده است. در کنار استارت ‌آپ‌ های داخلی آفریقای جنوبی، شرکت‌ هایی مانند آمازون، کیپ تاون را به خانه خود تبدیل کرده‌ اند و بر اساس گزارش های سال 2022، تنها در کیپ تاون، 73 استارت‌آپ Edtech وجود دارد که فرصت ‌های یادگیری آنلاین را برای مهندسی، خدمات تجاری و علم داده فراهم می‌ کنند.

 

هزینه زندگی دانشجویان به تفکیک شهر در آفریقای جنوبی

گفته می شود شهر ژوهانسبورگ نقطه کانونی آفریقای جنوبی در امور مالی و صنعت است و با این کار، مردم اینجا زندگی بسیار سریعی دارند. این شهر همچنین به خاطر تفریحات شبانه و مکان های دیدنی دیگر مانند رستوران ها نیز شناخته شده است. برخی از دانشگاه ها به دانشجویان خود اقامتگاه ارائه می دهند، بنابراین باید با دانشگاه انتخابی خود مراجعه کنید زیرا این گزینه به شما در صرفه جویی در هزینه نیز کمک می کند. با اقامت در این شهر آپارتمان شخصی با یک اتاق خواب دارای بازه قیمتی گسترده ای بین 4000 تا 12500 ZAR (رند) است. در کیپ تاون گفته می شود که این شهر یک مقصد گردشگری معروف است. شما می توانید بازارهای مختلف را کاوش کنید و شاهد جشنواره ها و رویدادها باشید. زندگی در کیپ تاون، متوسط ​​اجاره ماهانه برای مسکن خصوصی گران تر است.

قیمت آپارتمان یک خوابه از 8000 تا 17000 ZAR (رند) متغیر است. اگر مکانی خارج از مرکز شهر را انتخاب کنید، قیمت اجاره کمتر است. شما لازم نیست نگران حمل و نقل خود باشید زیرا گزارش شده است که حمل و نقل عمومی آنها بسیار کارآمد است. می توانید بین تاکسی های کوچک، اتوبوس، قطار یا تاکسی یکی را انتخاب کنید. خرید یک کارت هفتگی یا ماهانه ممکن است به شما در پس انداز به جای پرداخت بلیط یک سفر کمک کند. یک پاس ماهیانه حدود 500 ZAR (رند) است. هزینه های غذا در کیپ تاون نیز در مقایسه با سایر شهرها بالاتر است. هزینه های زندگی در دوربان در مقایسه با شهرهای قبلی که ذکر شد مقرون به صرفه تر است. اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 4000 تا 8000 ZAR (رند) است و اجاره بیرون از خانه هزینه کمتری دارد.

هزینه زندگی دانشجویان رشته NET Developer در آفریقای جنوبی

گفته می شود شهر ژوهانسبورگ نقطه کانونی آفریقای جنوبی در امور مالی و صنعت است و با این کار، مردم اینجا زندگی بسیار سریعی دارند. این شهر همچنین به خاطر تفریحات شبانه و مکان های دیدنی دیگر مانند رستوران ها نیز شناخته شده است. برخی از دانشگاه ها به دانشجویان خود اقامتگاه ارائه می دهند، بنابراین باید با دانشگاه انتخابی خود مراجعه کنید زیرا این گزینه به شما در صرفه جویی در هزینه نیز کمک می کند. با اقامت در این شهر آپارتمان شخصی با یک اتاق خواب دارای بازه قیمتی گسترده ای بین ZAR4000 تا 12500 ZAR (رند) است. در کیپ تاون گفته می شود که این شهر یک مقصد گردشگری معروف است. شما می توانید بازارهای مختلف را کاوش کنید و شاهد جشنواره ها و رویدادها باشید. زندگی در کیپ تاون، متوسط ​​اجاره ماهانه برای مسکن خصوصی گران تر است.

قیمت آپارتمان یک خوابه از ZAR8000 تا 17000 ZAR (رند) متغیر است. اگر مکانی خارج از مرکز شهر را انتخاب کنید، قیمت اجاره کمتر است. شما لازم نیست نگران حمل و نقل خود باشید زیرا گزارش شده است که حمل و نقل عمومی آنها بسیار کارآمد است. می توانید بین تاکسی های کوچک، اتوبوس، قطار یا تاکسی یکی را انتخاب کنید. خرید یک کارت هفتگی یا ماهانه ممکن است به شما در پس انداز به جای پرداخت بلیط یک سفر کمک کند. یک پاس ماهیانه حدود 500 ZAR (رند) است. هزینه های غذا در کیپ تاون نیز در مقایسه با سایر شهرها بالاتر است. هزینه های زندگی در دوربان در مقایسه با شهرهای قبلی که ذکر شد مقرون به صرفه تر است. اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 4000 تا 8000 ZAR (رند) است و اجاره بیرون از خانه هزینه کمتری دارد.

معرفی دوره در رشته NET Developer در آفریقای جنوبی

لیسانس فناوری در مهندسی سیستم های کامپیوتری در دانشگاه فناوری Vaal در آفریقای جنوبی یک دوره آموزشی در زمینه مهندسی سیستم های کامپیوتری است. لیسانس 3-4 ساله فناوری در سیستم های کامپیوتری مهندسی VUT به دانشجویان دانش عمیقی در زمینه شبکه، نرم افزار، سخت افزار، سیستم های کنترل فرآیند و سایر موضوعات مرتبط با سیستم های کامپیوتری می دهد. دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه سیستم های مختلف کامپیوتری را حفظ و بهینه کنند و همچنین سیستم های جدید را طراحی، توسعه و پیاده سازی کنند. دوره های آموزشی موجود در این لیسانس مهندسی سیستم های کامپیوتری عبارتند از: مهارت های کامپیوتری، سیستم های دیجیتال، الکترونیک، طراحی منطقی.

در شکل زیر، سایر دوره های مرتبط با برنامه نویسی در آفریقای جنوبی اشاره شده است:

دوره های مرتبط با برنامه نویسی در آفریقای جنوبیپس از اتمام دوره لیسانس فناوری در مهندسی سیستم های کامپیوتری، فارغ التحصیلان به خوبی برای راه اندازی یک حرفه موفق در زمینه مهندسی کامپیوتر، کار به عنوان تکنسین در دنیایی که به طور فزاینده ای توسط سیستم های کامپیوتری نفوذ می کند، آماده می شوند.

 

درآمد شاغلان رشته NET Developer در آفریقای جنوبی

شخصی که به عنوان توسعه دهنده برنامه نویسی در آفریقای جنوبی کار می کند معمولاً حدود 33500ZAR (رند) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق برنامه نویس بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. حقوق برنامه نویسی در آفریقای جنوبی از 15400 ZAR (رند) در ماه (حداقل حقوق) تا 53300 ZAR (رند) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط متوسط ​​حقوق 36200 ZAR (رند) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 36200 ZAR (رند) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 36200 ZAR (رند) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از توسعه دهندگان برنامه نویسی کمتر از 23200 ZAR (رند) درآمد دارند در حالی که 75% بیش از 23200 ZAR (رند) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 17500 ZAR (رند) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 23400 ZAR (رند) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 34500 ZAR (رند) در ماه دریافت می کند که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته NET Developer در آفریقای جنوبی می باشد:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب رند آفریقای جنوبیدر سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اطلاع از شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی و سایر موضوعات مرتبط با مهاجرت، می توانید به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *