مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار ارتودنسی در انگلستان

بازار کار ارتودنسی در انگلستان

روند رشد بازار کار ارتودنسی در انگلستان، نسبت به سال ها اخیر دچار رکود نسبی شده است. اما همچنان انگلستان به عنوان بهترین مکان برای جستجوی کار ارتودنسی در جهان می باشد. البته لازم به ذکر است که بدانید، تاثیر بیماری کرونا بر روی رونق بازار کار ارتودنسی در انگلستان بی سابقه بوده است. به طوری که محصولات ارتودنسی شاهد شوک منفی تقاضا در سراسر بریتانیا بوده است. برای افرادی که که دنبال ورود به بازار کار در انگلستان برای این رشته هستند، به شدت توصیه می شود که تمامی مدارج تحصیلی در این حوزه را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند. ارتودنسی در انگلستان یک رشته دندانپزشکی است که مال اکلوژن را درمان می کند. وضعیتی که در آن دندان های فرد نا مرتب است که منجر به بایت نا مناسب و سایر عوارض مرتبط می شود. شایان ذکر است که برای کار در این کشور نیاز به اخذ ویزای کاری انگلستان می باشد که بایستی در ابتدا از شرایط آن مطلع شوید.

البته لازم به ذکر است که شیوع فزاینده نا هماهنگی دندان در بین کودکان بریتانیایی سبب شده تا افراد زیادی به دنبایل ورود به بازار کار ارتودنسی در بریتانیا باشند. علاوه بر این افزایش محبوبیت الاینرهای نامرئی در بین بیماران نیز از عوامل افزایش استقابل افراد برای شغل ارتودنسی در انگلستان بوده است. البته لازم به ذکر است که برخی از عوامل افزایش دهنده رشد بازار کار ارتودنسی در طول دوره پیش بینی شده است. در نهایت اینکه، انتظار می رود پیشرفت های تکنولوژی در درمان های ارتودنسی و افزایش نفوذ دندانپزشکی در انگلستان، فرصت های رشد سودآوری را برای بازیگران بازار فراهم کند. برای درک بهتر شرایط بازار کار ارتودنسی در انگلیس ما را در این مقاله که با همکاری مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده همراهی فرمایید.

"دلایل

دلایل رونق بازار کار ارتودنسی در انگلستان

دلایل بسیاری طی سال های اخیر موجب رونق بیش از حد بازار کار ارتودنسی در انگلستان شده است. از مهمترین دلایل رونق بازار کار ارتودنسی در انگلیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جمعیت انبوهی از انگلستان به دلیل اجرای ناکافی بهداشت دهان و دندان و سایر اختلالات دندانی رنج می برند.
  • طبق مقاله ای که توسط دانشگاه های پزشکی لیدز و شفیلد منتشر شده است، تخمین زده می شود که شیوع ناهنجاری های کلاس 2 در بین کودکان 12% در سال 2023 بوده است.
  • افزایش تدریجی تعداد روش های ارتودنسی در کلینیک ها و بیمارستان های دندانپزشکی این کشور به دلیل افزایش تقاضا برای زیبایی دندان مشاهده می شود.

پس بنابراین، چنین آماری همراه با سیاست ها بازپرداخت مطلوب برای این روش ها منجر به تقاضای شدید بازار کار ارتودنسی در انگلیس شده است. در نمودار زیر می توانید روند رشد بازار کار در انگلستان را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

رشد بازار کار در انگلستان

رشد بازار کار در انگلستان

عوامل بازدارنده برای بازار کار ارتودنسی در انگلستان

در کنار عواملی که موجب رونق روزافزون بازار کار ارتودنسی در انگلستان می شود، عواملی نیز در این حرفه پزشکی به صورت بازدارنده عمل می کنند. به طور کلی همراه با راه اندازی فن آوری های پیشرفته برای درمان در حرفه ارتودنسی، تقاضا برای محصولات ارتودنسی در بریتانیا افزایش یافته است. با این حال، هزینه های بالای مربوط به درمان اکلوژن و عوارض جانبی مانند تغییر رنگ یا شکستگی دندان ها از عوامل بازدارنده بازار کار ارتودنسی در بریتانیا می باشند. به طور کلی استفاده بیش از حد از این موارد رشد این صنعت را محدود می کند. به طور مثال، هزینه های بالای بریس های فلزی سنتی در بریتانیا که حدود 1900£ تا 3800£ (پوند) می باشند از مهمتری عوامل بازدارنده در این شغل تلقی می شود. از دیگر هزینه های ارتودنسی در بریتانیا برای افراد مختلف، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه های ارتودنسی در بریتانیابنابراین هزینه های بالای محصولات ارتودنسی در انگلستان، همراه با خطر نتایج نامطلوب از دیگر عوامل بازدارنده در بازار کار ارتودنسی در انگلستان می باشند. همچنین ناهنجاری های اجتماعی و اثرات نامطلوب مرتبط با درمان نیز از دلایل اصلی خودداری افراد از انجام درمان ارتودنسی در بریتانیا است. این عواملی که ذکر شد، تاثیر منفی در بازار دارد و تقاضا برای محصولات ارتودنسی در بریتانیا را مختل می کند. اما با این وجود، طبق تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، ورود به بازار کار ارتودنسی در انگلستان، بهترین گزینه برای متخصصان ایرانی می باشد. زیرا شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان به دلیل رشد بالای اقتصادی این کشور موجب تضمین آینده شغلی شما در بریتانیا می شود. همچنین طی سالهای اخیر استقبال دانشجویان مختلف از سراسر جهان از رشته ارتودنسی در انگلستان، رشد قابل توجهی داشته است.

سوالات متداول در خصوص اشتغال ارتودنسی در انگلستان

در این بخش از مقاله قصد داریم به سوالات شما عزیزان در خصوص بازار کار ارتودنسی در انگلستان، پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. از پرتکرار ترین این سوالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزش بازار کار ارتودنسی در انگلستان طی سال های اخیر چقدر بوده است؟ طبق آمار به دست آمده، ارزش بازار کار ارتودنسی در انگلستان در سال 2023 به 8 میلیون پوند رسیده است.
  • در بازار کار ارتودنسی در انگلیس، کدام بخش پیشرو است؟ به طور کلی با توجه به نوع محصول ارتودنسی، بخش عرضه در انگلستان قرار است بازار این حرفه را رهبری کند.
  • عوامل اصلی رشد بازار کار ارتودنسی در انگلستان کدام اند؟ عوامل بسیاری موجب رشد بازار کار ارتودنسی در این کشور شده است. اما مهمترین آنها روش های ارتودنسی و معرفی ارتودنسی نامرئی توسط بازیگران مشهور بوده است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *