مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته ارتودنسی در انگلستان

رشته ارتودنسی در انگلستان

رشته ارتودنسی در انگلستان در جایگاه ممتازی قرار دارد. انگلستان با داشتن بیش از 150 موسسه آموزش عالی در این زمینه از هر کشوری با کیفیت تر است. از جمله برخی از معتبرترین و رتبه بندی ترین دانشگاه های جهان هر ترم طیف متنوعی از دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. این کشور که در مرکز اروپا و آمریکای شمالی واقع شده است، یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان است. با فرهنگ مطالعه آغشته به میراث و همچنین اعتبار تحقیقاتی قوی، طیف وسیعی از موسسات و برنامه های آموزش عالی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه انگستان

انگلستان کشوری پهناور که بیش از نیمی از جزیره بریتانیای کبیر را اشغال کرده است. خارج از جزایر بریتانیا، انگلستان اغلب به اشتباه مترادف با جزیره بریتانیای کبیر (انگلیس، اسکاتلند و ولز) و حتی با کل بریتانیا در نظر گرفته می شود. یکی از ویژگی های اساسی انگلیسی تنوع در یک قطب نما کوچک است. هیچ مکانی در انگلستان بیش از 75 مایل (120 کیلومتر) با دریا فاصله ندارد و حتی دورترین نقاط این کشور بیش از یک روز از لندن با جاده یا راه آهن فاصله دارند. انگلستان که از اتحاد پادشاهی های کوچک سلتیک و آنگلوساکسون در اوایل قرون وسطی شکل گرفت، مدت هاست که چندین منطقه مجزا را شامل می شود که هر کدام از نظر گویش، اقتصاد، مذهب و منش متفاوت هستند.

ویزای تحصیلی برای انگستان

اتباع اتحادیه اروپا که قبلاً در بریتانیا زندگی، کار یا تحصیل می‌کنند، می‌ توانند در طرح تسویه حساب اتحادیه اروپا ثبت نام کرده باشند و از همان حقوقی که اکنون دارند استفاده کنند. برای واجد شرایط بودن برای این طرح، باید حداکثر تا 31 دسامبر 2020 به بریتانیا مهاجرت کرده باشید. با این حال، از 1 ژانویه 2021، “سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز” جدید برای همه دانشجویان بین المللی که برای اولین بار وارد بریتانیا می شوند، از جمله دانشجویان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس اعمال خواهد شد. برنامه های کاربردی تحت مسیر جدید دانشجویی از 5 اکتبر 2020 برای دانشجویان رشته ارتودنسی در انگلستان باز می شود.

مدارک مورد نیاز برای رشته ارتودنسی در انگلستان

بریتانیا ویزای دانشجویی را بر اساس یک سیستم امتیازی اعطا می کند. برای به دست آوردن تعداد امتیاز لازم، به طور کلی به مدارک زیر نیاز است:

  • مشخصات گذرنامه و یک عکس اخیر
  • تاییدیه پذیرش تحصیلی (CAS) از موسسه تحصیلی شما که پس از تکمیل شرایط پذیرش توسط دانشگاه برای شما ارسال خواهد شد.
  • مدرک مهارت در زبان انگلیسی که با “آزمون زبان انگلیسی امن” (SELT) نشان داده شده است.
  • مدرکی مبنی بر اینکه شما توانایی مالی برای حمایت از خود در طول مدت تحصیل خود در انگلستان را دارید، که توسط صورت حساب بانکی مستند شده است.

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در انگلستان

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در انگلستان

خوشبختانه، دانشجویان (به ویژه دانشجویان بین المللی) اغلب واجد شرایط مسکن دانشجویی هستند و اگر شهر دانشجویی را انتخاب کنید، می توانند از تعدادی تخفیف دانشجویی بهره مند شوند. در سراسر بریتانیا، اکثر دانشگاه‌ها دارای محل اقامتی هستند که به عنوان «سالن‌های دانشجویی» یا «تالار اقامت» شناخته می‌شوند که آن‌ها را به دانشجویان اجاره می‌دهند. دانشجویان سال اول رشته ارتودنسی در انگلستان معمولاً در سالن های دانشجویی زندگی می کنند تا انتقال آنها به زندگی دانشگاهی و استقلال آسان شود.

سالن‌های دانشجویی معمولاً شبیه اتاق‌هایی به‌اندازه استودیو با آشپزخانه‌های مشترک و قسمت‌های نشیمن و حمام هستند. اغلب یک غذاخوری با هزینه اضافی وعده های غذایی را ارائه می دهد. اتاق‌های سالن‌ها ممکن است کمی ابتدایی باشند، اما فرصت بیشتری برای معاشرت با سایر دانش‌آموزان خارج از برنامه تحصیلی شما فراهم می‌کنند. آپارتمان های خود پذیرایی معمولاً واحدهای مجزا با آشپزخانه های کاملاً مجهز و فضاهای نشیمن/حمام خصوصی هستند. اینها کمی گرانتر هستند اما اگر ترجیح شما باشد، حریم خصوصی و آرامش بیشتری را ارائه می دهند. به طور کلی هزینه های تحصیلی رشته ارتودنسی در انگلستان در صورت نداشتن بورسیه حدود سالی 30000£ (پوند) و متوسط هزینه زندگی در انگلستان 15000£ (پوند) می باشد.

شرایط کار یک ارتودنتیست در انگلستان

شما می توانید در حین تحصیل به کار نیمه وقت نیز مشغول شوید و این یک مزیت اساسی برای کسانی که در این کشور هستند، می باشد. تحصیل خالی مستلزم دریافت اقامت دائم نمی شود ولی می تواند آغاز کننده این مسیر باشد. یک ارتودنتیست کار در این کشور می تواند درآمد 17500£ (پوند) در ماه داشته باشد. قطعا انگستان یکی از کشورهای جذاب برای مهاجرت و تحصیل می باشد. روند دریافت ویزا برای این کشور ممکن است چالش های خاص خود را داشته باشد برای همین ما توصیه می کنیم که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *