مهاجرت به کشور کانادا

اقامت کانادا از طریق تولد

اقامت کانادا از طریق تولد

یکی از روش های دریافت اقامت دائم، اقامت کانادا از طریق تولد می باشد که امروزه مورد استقبال بسیاری از والدین قرار گرفته شده است. این کشور به 10 استان و 3 قلمرو تقسیم شده است. جمعیت این کشور بیش از 33 میلیون نفر می باشد. تقریبا 80% مردم کانادا در شهرهای این کشور ساکن هستند. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا حساب می شود. اقتصاد آن از تنوع و گوناگونی زیادی بهره مند هستند. کانادا در بین 10 کشور اول دنیا از نظر تولید کننده قرار گرفته است.

کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت در کانادا، اقامت کانادا از طریق تولد، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق ازدواج، اقامت کانادا از طریق خرید ملک، اقامت کانادا از طریق تحصیل به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

بررسی اقامت کانادا از طریق تولد

براساس قانون شهروندی و تابعیت این دولت، فرزندی که در خاک این کشور متولد می شود. از ابتدای تولد از تمام مزیت های شهروندی در این کشور بدون زندگی در این کشور برخوردار می شود. بر طبق قوانین سازمان مهاجرت این کشور، فقط بار دار بودن مادر سبب ویزا نمی شود. ولی بر تصمیم افیسر تاثیر می گذارد. دریافت هر نوع ویزا کانادا شامل تمامی مدارک و فرم های مربوط و برطرف کردن هر گونه نگرانی می شود.

در صورتی که هنوز شخص باردار نباشد می تواند خود را بیمه کند که این بیمه تنها هزینه های ویژه ای را در بر می گیرد. بدین ترتیب تا هفته 31 بارداری را تامین می کند. هزینه های درمانی را شخص باید پرداخت کند. برای کسانی که باردار هستند هیچ گونه بیمه ای برای زایمان فرزند وجود ندارد. هزینه های کلی بابت به دنیا آمدن فرزند در این کشور متغییر می باشد.

همه فرزندان کودکان مهاجران، پناهندگان و شهروندانی که در این کشور به دنیا آمده اند، براساس شرایط مهاجرت به این کشور به عنوان شهروندان این کشور محسوب می شوند. کسانی که مشغول ادامه تحصیل هستند بعد از مدتی و دریافت صلاحیت لازم می توانند شهروند این کشور شوند. اگر هیچ کدام از پدر و مادر شخص در زمان تولد فرزند شهروند این کشور نباشند و یا پدر و مادر در یکی از سمت های زیر مشغول به فعالیت باشند :

  • یک دولت خارجی در این کشور
  • کارمندان یک دولت خارجی در کانادا و یا یک سازمان خارجی

تولد فرزند در کانادا

فرزند در خاک این کشور متولد شود از ابتدا تابعیت این کشور را دریافت می کند. برای نوزاد یکی از بهترین مزیت در آینده می باشد. با دریافت تابعیت این کشور فرزند می تواند از هر جا در هر مکان و در هر زمان وارد این کشور شوند. فرزند می توانند به صورت رایگان از امکانات رفاهی، درمانی، آموزشی و غیره استفاده کنند. فرزند می تواند با پاسپورت کانادایی خود بدون ویزا سفر کند. در کشورهای آمریکا و انگلستان به تحصیل یا کار بپردازد. جهت کسب اطلاع در باب تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در آمریکا را از طریق لینک مذکور بررسی بفرمائید.

میانگین تعداد مهاجرین به این کشور انگلیسی زبان در نمودار زیر بدین شرح می باشد:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

 

اقامت کانادا از طریق تولد برای والدین

با داشتن فرزندی که شهروند کانادا می باشد به آسانی ویزای بلند مدت کانادا را دریافت خواهند کرد. وقتی که فرزند شما به سن 18 سالگی می رسد، می تواند برای پدر و مادر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. تا قبل از 18 سالگی فرزند، پدر و مادر می تواند از امتیاز داشتن فرزند در کانادا برای انواع برنامه های مهاجرتی استفاده کنند و به آسانی اقامت خود را دریافت کنند. این روش مهاجرتی از این رو جزء یکی از بهترین روش های اقامتی این کشور می باشد.

اقامت کانادا از طریق تولد برای والدین

حقوق شهروندی و تابعیت در کانادا

در سال 2012 وزیر مهاجرت و شهروندی پیشنهادی بابت تغییر حق شهروندی طبیعی در این کشور به عنوان ابزاری بابت جلوگیری از آن چه که در قانون کانادا تولد گردشگری معروف می شود. این حرکت انتقاد کارشناسان را برانگیخت. به گفته آن ها این پیشنهاد بر طبق باورهای زیاد جمعیت و بدون اطلاعات کافی می باشد. در سال 2016 نخست وزیر این کشور فرمود هیچ برنامه ای بابت تغییر جهت پایان دادن به حق طبیعی شهروندی امکان پذیر نمی باشد.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت در کانادا، اقامت کانادا از طریق تولد، اقامت کانادا از طریق ازدواج، اقامت از طریق تحصیل در کانادا، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت از طریق خرید ملک در کانادا و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *