مهاجرت کاری سریلانکا

استخدام Java Developer در سریلانکا

استخدام Java Developer در سریلانکا

برای اطلاع از شرایط استخدام Java Developer در سریلانکا باید به آگهی های استخدام در سایت های سریلانکایی مراجعه کنید. اما ما در این مقاله سعی کرده ایم در این زمینه صحبت کنیم. به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار جاوا در سریلانکا، شما مسئول استقرار کلی طراحی راه حل، و تضمین کیفیت (پورتال و خدمات الکترونیکی) خواهید بود. توسعه دهنده نرم افزار جاوا همچنین در تعیین جهت محصول کمک خواهد کرد و مسئول ارزیابی و ترکیب استانداردهای نوظهور و فناوری های جدید خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص خود در زمینه کار در کشور سریلانکا و شرایط اقامت کاری در این کشور مشاور شماست.

کار و استخدام Java Developer در سریلانکا

مسئولیت های اصلی یک توسعه دهنده جاوا در سریلانکا متفاوت و متنوع است. در تمام مراحل توسعه کامل چرخه حیات پروژه از جمله تجزیه و تحلیل نیازمندی ها، طراحی نرم افزار، پیاده سازی نرم افزار، تست، استقرار، آموزش و تهیه راهنمای کاربر شرکت کنید. بررسی مشخصات عملکردی ماژول های مالی با هدف افزایش کیفیت راه حل های توسعه یافته هم با شماست. بهترین شیوه ها و یک روش استاندارد فناوری اطلاعات را در طول مراحل تجزیه و تحلیل، الزامات و طراحی جزئیات به کار بگیرید. اجرای و هدایت تهیه کلیه اسناد فنی مورد نیاز، گزارش ها، طرح ها و خروجی های مورد نیاز مشتریان هم وظیفه شماست.

آیا از طراحی، پیاده سازی برنامه های کاربردی جاوا و حل مسائل فنی لذت می برید؟ آیا می خواهید فرصتی برای پرش به یک شرکت با رشد سریع و در حال گسترش جهانی در فضای Fintech و Martech داشته باشید؟ آیا دوست دارید در یک فرهنگ مهندسی نرم‌ افزار سرگرم ‌کننده و قوی کار کنید، جایی که باید چالش ‌های روزانه ‌ای را که نمی ‌توانید فقط برای آن در گوگل جستجو کنید، حل کنید؟ در سریلانکا مسئولیت برنامه ریزی فنی، توسعه معماری و تغییرات در مشخصات همه برنامه ها و قابلیت اجرا و تطابق طرح های نرم افزاری نرم افزار را با الزامات تجاری حفظ کنید.

کار و استخدام Java Developer در سریلانکا

شرایط استخدام Java Developer در سریلانکا

برای استخدام Java Developer در کشور سریلانکا فارغ التحصیلان دانشگاه در رشته علوم کامپیوتر، نرم افزار/پایگاه داده یا برنامه های مرتبط با فناوری محاسباتی در اولویت هستند. داشتن حداقل 4 سال سابقه برنامه نویسی در برنامه های جاوا؛ و دانش خوب و ثابت شده از فن آوری های Spring هم مورد توجه است. توانایی نشان دادن تخصص با راه حل های مبتنی بر Spring و تجربه با معماری محصولات ERP سازمانی و مهارت های ارتباطی شفاهی و نوشتاری عالی در زبان انگلیسی الزامی است. توانایی کار به صورت مستقل یا به عنوان بخشی از یک تیم هم شرایطی است که ممکن است برای شما پیش بیاید.

امکان سفر بین المللی و محلی بر اساس نیاز برای مدت زمان طولانی در مواردی نادر پیش می آید. سریلانکا در حال حاضر در حال گذراندن دوره رشد هیجان انگیزی است، و این بدان معناست که به افراد باهوش بیشتری نیاز دارند که جاه طلبی را به اشتراک بگذارند. به دنبال فردی کنجکاو در مورد فناوری، با ذهنیت جهانی و آینده‌ نگر هستند تا در تولید و پیاده ‌سازی راه ‌حل ‌های نرم ‌افزاری کاربردی کمک کند. در این نقش، شما باید بتوانید به طور مستقل و با نظارت کمی کار کنید.

در لیست زیر شاهد برخی از زمینه های کاری به عنوانJava Developer در سریلانکا هستید:

  • جاوا EE/Wildfly/Spring Boot
  • Flyway برای مدیریت نسخه‌سازی پایگاه داده
  • JUnit برای تست
  • SonarQube برای تجزیه و تحلیل کد
  • MySQL/PostgreSQL برای ماندگاری
  • GitLab CI
  • AWS
  • کوبرنتیس

الزامات استخدام Java Developer در سریلانکا

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر یا موارد مشابه امتیاز محسوب می شود. اگر شما نیز بیش از 5 سال تجربه عملی در توسعه نرم افزار و متدولوژی های چابک دارید، مایلیند با شما ملاقات کنند و اگر تفاوت بین زبان های برنامه نویسی و فریم ورک ها را می دانید، شانس بالایی دارید. همه در مورد کار انعطاف پذیر هستند، تا زمانی که کار را انجام دهید. شرکت های سریلانکا دارای محل کار فراگیر هستند که در آن از همه استقبال می شود، همه می توانند طبیعی باشند و بهترین نسخه از خود باشند. شما کمک خواهید کرد تا به روش صحیح تجارت خود را ادامه دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در سریلانکا هستید:

نرخ اشتغالسال
81%2020
80%2021
80%2022

شرکت معروف در زمینه Java Developer در سریلانکا

Wiley یک شرکت جهانی است که در انتشارات دانشگاهی و مواد آموزشی، مدیریت آموزش آنلاین و یادگیری و آموزش شرکتی تخصص دارد. بیش از 200 سال است که به افراد و سازمان ها کمک می کنند تا مهارت ها و دانش مورد نیاز خود را برای موفقیت توسعه دهند. آن ها راه‌ حل ‌های آموزش دیجیتال، یادگیری، ارزیابی و صدور گواهینامه را توسعه می ‌دهند تا به دانشگاه‌ ها، مشاغل و افراد کمک کنند بین آموزش و اشتغال حرکت کنند و به جاه‌ طلبی ‌های خود دست یابند. با مشارکت با جوامع دانش ‌آموز، از محققان برای انتقال اکتشافاتی که تفاوت ایجاد می‌کنند حمایت می‌ کنند. استخدام برنامه نویس در سریلانکا هم با این حوزه کاری مرتبط است.

در نمودار زیر شاهد جنسیت کارمندان در شرکت وایلی در سریلانکا هستید:

جنسیت کارمندان در شرکت وایلی در سریلانکا

چه به تازگی شروع به کار کرده باشید یا به دنبال ایجاد یک حرفه موفق باشید، وایلی همیشه به دنبال افراد با استعداد و واجد شرایط برای پیوستن به تیم جهانی است. استخدام net developer در سریلانکا در این شرکت جریان دارد. فرهنگ منحصر به فرد با یک محیط مشارکتی متمایز می شود که از گفتگوی باز، بازخورد صادقانه و روابط پایدار پشتیبانی می کند. با همدیگر با عزت و احترام رفتار می کنند در درجه اول به عنوان یک انسان و در درجه دوم حرفه ای با شما رفتار می کنند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کار در سریلانکا در مورد به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *