مهاجرت کاری سریلانکا

استخدام برنامه نویسی در سریلانکا

استخدام برنامه نویسی در سریلانکا

استخدام برنامه نویسی در سریلانکا که از مشاغل مهم و پرتقاضا است را در این مقاله بررسی می کنیم. شغل برنامه نویسی به سرعت در حال افزایش است. برنامه نویسی یا کدنویسی و یا توسعه دهنده شغلی است که هر روز آگهی های استخدام آن در سریلاتکا بیشتر می شود. در ادامه در خصوص شرایط استخدام و همچنین کار در این حوزه در سریلانکا بیشتر توضیح می دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به سریلانکا و همچنین اخذ ویزای کاری سریلانکا مشاور شماست.

کار به عنوان برنامه نویس در سریلانکا

R پرکاربردترین ابزار برای برنامه ریزی آماری است. این قدرتمند، همه کاره و آسان برای استفاده است. این اولین انتخاب برای هزاران تحلیلگر داده است که در شرکت ها و دانشگاه ها کار می کنند. این دوره به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی بر اصول R تسلط پیدا کنید، به عنوان اولین قدم برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده ماهر این دوره برای مبتدیان مطلق در نظر گرفته شده است، بنابراین لازم نیست قبل از شروع چیزی در مورد R بدانید. (حتی لازم نیست برنامه R را روی کامپیوتر خود داشته باشید) اما پس از فارغ التحصیلی از این دوره، مهمترین برنامه نویسی R را خواهید داشت.مهارت ها و شما قادر خواهید بود این مهارت ها را با تمرین، با شروع از آنچه در دوره یاد گرفته اید، توسعه دهید.

زبان گواهینامه آموزشی برنامه نویسی R و بسته های آن طیف گسترده ای از تکنیک های آماری و گرافیکی، از جمله مدل سازی خطی و غیرخطی، آزمون های آماری کلاسیک، تجزیه و تحلیل سری های زمانی، طبقه بندی، خوشه بندی را اجرا می کند که روز به روز برای انجام علم داده محبوبیت بیشتری پیدا می کند. شرکت‌ها در سراسر جهان از زبان برنامه ‌نویسی R برای جمع‌آوری اطلاعات از داده‌های خود و کسب مزیت رقابتی استفاده می‌کنند. برخلاف سایر آموزش های زبان برنامه نویسی R، این دوره بر روی زبان R به طور خاص برای علم داده تمرکز دارد. در کلاس زبان مقدماتی R ما، با روش های قدرتمند برای ذخیره و دستکاری داده ها و همچنین ابزارهای جالب علم داده برای شروع تجزیه و تحلیل خود آشنا خواهید شد. برای شروع با گواهی برنامه نویسی R در دوره کدک شبکه ها ثبت نام کنید.

کار به عنوان برنامه نویس در سریلانکا

شرایط استخدام برنامه نویس در سریلانکا

این دوره برای زبان آموزانی در نظر گرفته شده است که دارای پیشینه R یا برنامه نویسی اولیه هستند و می خواهند از روش های آمار، یادگیری ماشینی ، تجسم اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده ها و تکنیک های تجزیه و تحلیل متن برای به دست آوردن بینش جدید در مورد داده ها استفاده کنند. کلاس در قالب آموزشی با استفاده از بسته ‌های متعدد تدریس می‌شود و تنها پیش ‌زمینه آماری حداقلی مورد انتظار است و اولین دوره شامل تازه‌سازی این مفاهیم اولیه است. هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. فراگیران با آموزش رسمی در علوم کامپیوتر، اما بدون آموزش رسمی در علوم داده ، همچنان مهارت هایی را که در این دوره ها کسب می کنند، در مطالعات و حرفه خود ارزشمند می یابند.

ماژول های تحت پوشش در سریلانکا عبارت است از:

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی با
  • آشنایی با R Studio و Anaconda Navigator.
  • بردارها
  • فرآیند تحلیل داده ها
  • گرافیک پایه در R
  • تبدیل داده ها با dplyr
  • اسکریپت های گردش کار

الزامات استخدام برنامه نویس در سریلانکا

پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا، تفسیر شده، تعاملی و قدرتمند، پایتون برای توسعه وب باطن، تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و محاسبات علمی عالی است. بسیاری از توسعه دهندگان همچنین از پایتون برای ساخت ابزارهای بهره وری، بازی ها و برنامه های دسکتاپ استفاده می کنند، بنابراین منابع زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا نحوه انجام این کارها را نیز یاد بگیرید. با یک محیط توسعه همراه به نام IDLE، پایتون در هر جایی اجرا می شود، از جمله Mac OS X، ویندوز، لینوکس و یونیکس. با توجه به اهمیت روزافزون پایتون در زمینه محلی و جهانی، موسسه PACE در وابستگی به گواهینامه ستاره (ایالات متحده آمریکا) سخنرانی ها و آموزش هایی را برای گواهینامه ستاره پایتون در سریلانکا ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد میانگین حقوق در سال های اخیر در حوزه برنامه نویسی هستید:

میانگین حقوق در سال به دلارسال
24000$2020
36000$2021
40000$2022

دوره های آموزشی برای استخدام برنامه نویس در سریلانکا

این یک دوره آموزشی 4 ماهه است که توسط مربی برگزار می شود و دانش آموزان را با برنامه نویسی کامپیوتر آشنا می کند. دانش آموزان مفاهیم اساسی و اصطلاحات توسعه برنامه های کاربردی نرم افزار را یاد می گیرند و مهارت های خود را در طراحی و نوشتن برنامه های کامپیوتری ساده تا پیشرفته توسعه می دهند. این دوره هیچ پیش زمینه برنامه نویسی را در نظر نمی گیرد و علاوه بر معرفی ساختارها و متدولوژی های مهم برنامه نویسی، یک نمای کلی از فرآیند توسعه نرم افزار ارائه می دهد. این دوره موضوعاتی مانند ویژگی های زبان برنامه نویسی، محیط های توسعه یکپارچه، متغیرها، عملگرها، دستورات شرطی، ساختارهای کنترلی، رویه ها، اشکال زدایی مدیریت استثنا، تکنیک های برنامه نویسی شی گرا، طراحی رابط کاربری را پوشش می دهد. می توانید مقاله حقوق ماهیانه کار در سریلانکا مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در سریلانکا می باشید:

نرخ بیکاری برنامه نویسی در سریلانکا

وظایف برنامه نویس در سریلانکا

افرادی که به دنبال کار در سریلانکا در حوزه توسعه نرم افزار هستند و می خواهند اصول برنامه نویسی کامپیوتر را درک کنند و افراد حرفه ای مانند مدیران و فروشندگان فنی که باید مفاهیم برنامه نویسی را درک کنند و بتوانند با توسعه دهندگان نرم افزار ارتباط برقرار کنند. کاربران نهایی که می خواهند برنامه نویسی پیشرفته را درک کنند می توانند جذبر بازار کار در حوزه برنامه نویسی در سریلانکا بشوند. فرآیند حل مسئله و رویکرد حل مسئله الگوریتمی و ترجمه و اجرای برنامه محیط های توسعه یکپارچه و طراحی و پیاده سازی پایگاه داده از وظایف یک برنامه نویس در سریلانکا است. وظایف دیگری از جمله طراحی برنامه، توسعه و آزمایش، انواع داده ها، دستورات کنترل، توابع را بر عهده دارید.

برخی از ابتدایی ترین اصول و کارهای یک برنامه نویس در سریلانکا عبارت است از:

  • یک رویکرد سیستماتیک برای برنامه نویسی و حل مسئله، از جمله طراحی، توسعه و آزمایش را شناسایی کنید.
  • در سطح مقدماتی، دانش واژگان و نحو زبان برنامه نویسی پایتون را بشناسید.
  • از ساختارهای کنترل اساسی و زیرساختارهای برنامه در پایتون استفاده کنید.
  • از اصول اولیه مفاهیم OOP برای یک کار برنامه نویسی استفاده کنید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به سریلانکا و همچنین اقامت از طریق کار در سریلانکا مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *