مهاجرت کاری ژاپن

استخدام Java Developer در ژاپن

استخدام Java Developer در ژاپن

با استخدام Java Developer در ژاپن می توانید فرصت کار در یک شرکت پیشرو در صنعت تجارت الکترونیک را به دست آورید. در این شغل بدون نیاز به ژاپنی، فرصت کار به زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی را خواهید داشت. یک شرکت تجارت الکترونیک و خرده فروشی جهانی با سرمایه گذاری های تجاری مختلف از جمله مخابرات، سرمایه گذاری با دفاتر در سراسر جهان با شهرت تثبیت شده. این شرکت محصولات و کسب ‌و کارهای مختلف را از طریق کانال ‌های مختلف ارائه می ‌کند و در عین حال بر کارآفرینی و خلاقیت تمرکز دارد تا به طور مداوم در صدر صنعت قرار گیرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه اخذ ویزای کاری در کشور ژاپن و همچنین اقامت این کشور به سوالات شما پاسخ می دهد.

شرایط کار Java Developer در ژاپن

در ژاپن اکنون زمان بسیار خوبی برای ورود یا برداشتن گام هایی برای ارتقای شغل خود در زمینه توسعه نرم افزار است. پیش ‌بینی می ‌شود که مشاغل در زمینه توسعه نرم ‌افزار در سال ‌های آینده %22 رشد کنند که بسیار سریع ‌تر از حد متوسط است. این شغل دارای درجه بالایی از تحرک بالا و تعادل بین کار و زندگی با فرصت های فراوان برای کار در محل و کار از راه دور است. اما شکاف مهارتی زیاد است و بسیاری از مشاغل به دلیل فقدان نامزدهای واجد شرایط پر نشده باقی می مانند. کسانی که با کیفیت بالا آموزش در سطح فارغ التحصیلی دارند، سود خواهند برد.

نرم افزار برای زندگی مدرن اساسی است. هر بخش از اقتصاد از دولت گرفته تا دانشگاه و تجارت و فراتر از آن برای ایجاد همه چیز از برنامه های کاربردی شبکه های اجتماعی گرفته تا فناوری های پوشیدنی، به شدت به توسعه دهندگان نرم افزار بسیار ماهر متکی است. مشاغل در زمینه توسعه نرم افزار به سرعت در حال رشد هستند. هیئت علمی متخصص نیز از زمینه ها و زمینه های مختلف می آیند. آنها توسعه دهندگان مشتاق و فعلی را آماده می کنند تا در مشاغلی که چندین دهه طول می کشد، پیشرفت کنند. شما بر فناوری فعلی تسلط خواهید داشت.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در زمینه Java Developer در ژاپن می باشید:

سالنرخ بیکاری
202021%
202112%
202216%

الزامات استخدام Java Developer در ژاپن

کسب ‌وکارها در ژاپن به سرعت در حال رشد هستند و به یکی از شرکت ‌های پیشرو تجارت الکترونیک در صنعت تبدیل شده ‌اند که سرمایه‌ گذاری ‌های مختلفی را در سراسر ژاپن و در سطح بین ‌المللی برای حفظ کیفیت و توسعه مدیریت می ‌کنند. اگر بخواهیم شغل Java Developer را توضیح دهیم باید بگوییم که او مهندس نرم افزاری که مسئول برنامه نویسی، تست و نگهداری است. او هماهنگی وظایف و تحویل از طریق روش توسعه را دارد. به عنوان Java Developer باید با تیم توسعه محلی و بین المللی ارتباط برقرار کنید. اطمینان از اینکه کدنویسی مطابق با استانداردها و با محدوده پروژه است نیز بر عهده شماست.

الزامات برای یک متقاضی موفق برای کار به عنوان Java Developer در ژاپن عبارت است از:

  • تسلط به زبان انگلیسی الزامی است
  • تجربه با زبان برنامه نویسی جاوا، SQL و Spring Framework
  • آشنا با متدولوژی های تست و توسعه تمام پشته
  • خود محور و با انگیزه
  • توانایی کار در تیم
  • متقاضی برای درخواست باید در ژاپن باشد.

الزامات استخدام Java Developer در ژاپن

حقوق استخدام Java Developer در ژاپن

حقوق برنامه نویسان جاوا در ژاپن از 269000JPYتا 832000 JPY (ین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 537000JPY (ین) در ماه است، به این معنی که %50از افرادی که به عنوان برنامه نویس جاوا کار می کنند کمتر از 537000JPY (ین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 537000JPY (ین) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 363000JPY (ین) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 363000JPY (ین) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 685000JPY (ین) درآمد دارند در حالی 25% بیش از 685000JPY (ین) درآمد دارند.

شرایط استخدام Java Developer در ژاپن

انواع کار و نحوه استخدام توسعه دهنده در ژاپن را می توانید ببینید. می توانید به عنوان یک مهندس نرم افزار مستقیماً به عنوان پیمانکار استخدام شوید. در حالی که برخی از قوانین کار محلی وجود دارد که مناطق خاکستری قانونی ایجاد می کند (به عنوان مثال، پس از 4 ماه کار مداوم، یک پیمانکار مستحق هر مزیتی است که یک کارمند ممکن است داشته باشد، از جمله یک بسته سخاوتمندانه اخراج)، بسیاری از شرکت ها این ریسک را قبول کرده و استخدام می کنند. سپس پیمانکار موظف است کلیه مالیات ها و هزینه های مربوط به دولت را در نظر بگیرد.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در ژاپن می باشید:

زمینه های کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در ژاپن

کار و استخدام Java Developer در ژاپن

در ژاپن تقاضای زیاد برای استخدام net developer در ژاپن باعث شده است که حقوق مهندسی نرم افزار در چند سال گذشته به شدت افزایش یابد. اگر از طریق یک شرکت شخص ثالث استخدام می کنید، لطفاً در نظر داشته باشید که 30% تا 50% افزایش نرخ های توضیح داده شده در بالا وجود خواهد داشت. ژاپن شبکه ای مستقر از توسعه دهندگان نرم افزار سطح بالا، مدیران پروژه، مهندسان QA و طراحان دارند که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. خدمات افزایش کارکنان و جایابی مستقیم را ارائه می ‌دهند و یک فرآیند بررسی کامل دارند تا اطمینان حاصل کنند که فقط مهندسانی را معرفی می‌کنند که در روند استخدام برنامه نویس در ژاپن وارد شده اند.

در کشور ژاپن به سازگاری هنرهای آزاد علوم انسانی و زمینه های STEM مانند علوم کامپیوتر اعتقاد دارند. برای توسعه فناوری که به نیازهای واقعی انسان پاسخ می ‌دهد، نسل جدیدی از عیب ‌یاب ‌ها باید شامل متخصصانی باشند که بتوانند انتقادی فکر کنند، ارتباط مؤثر برقرار کنند، رفتار انسان را درک کنند و اخلاقی عمل کنند. اینها مهارت هایی است که بسیاری از فارغ التحصیلان هنرهای لیبرال دارند. بنابراین، بدون توجه به پیشینه شما یا اینکه مسیر شما پر از پیچ و خم بوده است، می توانید شغل خود را پیدا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر تخصصی خود در مورد کار در ژاپن پاسخگوی سوالات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *