مهاجرت کاری ایتالیا

استخدام Java Developer در ایتالیا

استخدام Java Developer در ایتالیا

استخدام Java Developer در ایتالیا به عنوان سرپرست تیم جاوا مانند یک نقطه ارتباطی عمل می کند و فعالیت های روزمره تیم توسعه جاوا نزدیک ساحل شما را ترتیب می دهد. او وضعیت وظایف برنامه ریزی شده را نظارت و پیگیری می کند، کدها را بازبینی می کند، و در حالی که تمام گزارش های مورد نیاز را همراهی می کند، موارد تحویلی را تحویل می دهد. قیمت‌ گذاری مبتنی بر سطح مهارت، برای همه توسعه ‌دهندگان جاوا که برای تیم توسعه نزدیک خود استخدام می‌ کنید اعمال می ‌شود.

در این صورت، پرداخت خدمات توسعه نرم افزار به صورت مبلغ تعیین شده هر ماه انجام می شود. یک نرخ ترکیبی، برای همه اعضای تیم اعمال می شود. شما ماهانه یک مبلغ واحد برای هر یک از توسعه دهندگان جاوا در تیم توسعه خود پرداخت می کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در ایتالیا پاسخگوی سوالات شماست.

کار و استخدام Java Developer در ایتالیا

شرکت های جهانی در ایتالیا در زمینه فناوری اطلاعات با بیش از 2600 متخصص به صورت جهانی است که در اوکراین، لهستان، کرواسی، بلغارستان، اسپانیا، پرتغال، کلمبیا، هند، آلمان، ایالات متحده آمریکا و امارات متحده عربی فعالیت می کنند. این کشور با بیش از 20 سال تجربه در بازار، فرهنگ انسان به انسان را ایجاد و پشتیبانی می کند تا مهندسان، خالقان و نوآوران را متحد کند. این شرکت راه حل های نرم افزاری پیچیده ای را توسعه می دهد و خدمات حرفه ای را با تخصص در فناوری های خودرو، ناوبری، مالی و مخابراتی ارائه می دهد. بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان از محصولات فناوری توسعه یافته توسط مهندسان ایتالیایی استفاده می کنند.

بزرگترین انجمن فناوری اطلاعات برای سال های متوالی ایتالیا بوده است که، به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان فناوری اطلاعات شناخته شده است. در سال های 2020 و 2021، این کشور به عنوان یکی از کارفرماهای برتر فناوری اطلاعات رتبه بندی شد. مهارت ‌های انگلیسی شفاهی و نوشتاری حرفه‌ ای، مهارت ‌های زبان ایتالیایی و انگلیسی خوب است. در ایتالیا یک محیط تیم چندفرهنگی با تجربه و با انگیزه وجود دارد. در این کشور به کیفیت کد اهمیت می دهند، بنابراین برای شرکت در بررسی کدها آماده باشید. پروژه های همه کاره مختلف در در این کشور دارند و همیشه جایی برای رشد وجود دارد. ناهار و رویدادهای شرکتی منظم در ایتالیا معمول است.

حقوق استخدام Java Developer در ایتالیا

با توجه به استخدام برنامه نویس در ایتالیا حقوق توسعه دهندگان جاوا در ایتالیا از €1920 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €6110 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​€4000 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €4000 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4000€ (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €2660 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از €2660 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €5160 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €5160 (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در ایتالیا می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه استخدام توسعه دهندگان جاوا

مزایا استخدام Java Developer در ایتالیا

می توانید به عنوان Java Developer در ایتالیا در دفترهای مدرن با چشم اندازی خاص در اطراف ایتالیا کار کنید. یک شرکت مبتنی بر جاوا از نظر فناوری هنر ایجاد تیم ‌های طراحی ‌شده از توسعه ‌دهندگان جاوا را برای برآوردن نیازهای مختلف توسعه جاوا مشتریان را جذب می کند. در حال حاضر،در ایتالیا بیش از 70+ توسعه دهندگان جاوا را استخدام می شود که 3 تا 15 سال تجربه توسعه جاوا دارند. همه توسعه‌ دهندگان جاوا که به کار می‌گیرند، متخصصان فناوری اطلاعات با تحصیلات دانشگاهی هستند که دارای ذهنیت مهندسی، علاقه به برنامه ‌نویسی و تسلط خوبی به زبان انگلیسی هستند.

در ایتالیا همچنین دسترسی فوری به یکی از درخشان ترین استخرهای استعداد IT ایتالیا را دارید. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا نیازهای توسعه جاوا شما را برآورده کنید مشکلات مربوط به جاوا را حل کنید و در غیر این صورت برای فرآیند توسعه جاوا شما تلاش کنید. در ایتالیا برای رسیدن به اهداف تجاری خود سریعتر و با کیفیت بهتر، توسعه دهندگان جاوا را استخدام می کنند و فرآیند توسعه شفاف و قوی جاوا را راه اندازی می کنند. توسعه دهندگان ارشد جاوا آماده هستند تا در اجرای پروژه شما مشارکت کنند تا به پیکربندی صحیح، راه اندازی و تنظیم دقیق فرآیند توسعه کمک کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در ایتالیا می باشید:

نرخ اشتغالسال
91%2020
88%2021
94%2022

مزایا استخدام Java Developer در ایتالیا

شرایط استخدام توسعه دهنده جاوا در ایتالیا

اعضای فعلی تیم توسعه جاوا در ایتالیا می توانند آموزش ببینند تا هر گونه مهارت یا دانش مورد نیاز پروژه را کسب کنند. این رویکرد به توسعه دهندگان جاوا اجازه می دهد تا با ارزش بیشتری به پروژه شما کمک کنند. برای برآوردن بهتر نیازهای احتمالی پروژه در آینده، می توانید توسعه دهندگان جاوای تیم خود را از قبل آموزش دهید. در ایتالیا کارفرماها و مربی ها این توسعه دهندگان جاوا را بر اساس نیازهای شما آموزش خواهند داد تا هر گونه مهارت اضافی مورد نیاز پروژه توسعه جاوا شما را به دست آورند. در ایتالیا در بیشتر موارد، می ‌توانند تقریبا بلافاصله 1 تا 2 مهندس نرم ‌افزار جاوا را برای تشکیل هسته تیم اختصاصی جاوا اختصاص دهند. ممکن است برخی از الزامات برای استخدام net developer در ایتالیا و توسعه دهنده جاوا یکسان باشد.

به لطف یک برنامه آموزشی داخلی جاوا که به طور فزاینده ای محبوب ارائه می کنند، شرکت ها یک جریان ثابت از استعدادهای جوان جاوا دارند که این کارآموزی کمک می کند تا یک تیم بزرگ و توانمند Bench متشکل از توسعه دهندگان جوان جاوا را حفظ کنند. مشارکت منظم مهندسین نرم‌ افزار ارشد در فرآیند غربالگری نامزدها به کارشناسان مجرب کمک می‌ کند تا با نامزدهای توسعه ‌دهنده شما مصاحبه عمیق ‌تری داشته باشند و توسعه‌ دهندگانی را که می ‌توانند بیشترین سود را برای پروژه شما داشته باشند، استخدام کنند. برای ارتقای تبادل دانش بهتر، کارشناسان فنی شما در هر زمان بازدید خواهند کرد، در حالی که اعضای تیم در صورت نیاز از شما بازدید خواهند کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت کاری به ایتالیا به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *