مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

استخدام NET Developer. در آفریقای جنوبی

استخدام NET Developer. در آفریقای جنوبی

استخدام NET Developer. در آفریقای جنوبی که یکی از مشاغل پرتقاضا است را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. ASP.Net بعد از Node.js و React سومین فریم ورک پرکاربرد در میان توسعه دهندگان آفریقای جنوبی است. در این مقاله در این زمینه هم بحث می کنیم که توسعه دهندگان ASP.Net در هر مرحله از حرفه خود چه درآمدی کسب می کنند و چگونه آنها را با توسعه دهندگان متوسط ​​​​پشتیبان مقایسه می کنند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت از طریق کار در آفریقای جنوبی و همچنین کار برای ایرانیان در این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

درآمد در South Africa

میانگین حقوق برای استخدام .NET Developer در آفریقای جنوبی سطح پایه ASP.Net از 2023 R (رند) در ماه شروع می شود، که 5٪ بالاتر از میانگین برای توسعه دهندگان سطح پایه به طور کلی است. میانگین دستمزد توسعه‌دهندگان جوان ASP.Net پس از 2 سال فعالیت در این حرفه، %41 افزایش می‌یابد که میانگین ماهانه 29528 R (رند) به آنها می‌دهد. توسعه دهندگان ASP.Net پس از به دست آوردن 4 سال تجربه، بیشترین افزایش شغل خود را دریافت می کنند. توسعه دهندگان سطح متوسط ​​ASP.Net با 4 تا 6 سال تجربه، حقوقشان را %43 افزایش می دهد و به طور متوسط ​​45940 R (رند) افزایش می یابد، که بیش از 2 برابر میانگین برای توسعه دهندگان سطح پایه ASP.Net است. توسعه دهندگان ASP.Net با افزایش شدید حقوق در مراحل اولیه حرفه خود تنها نیستند و روند مشابهی را در نقش ها، زبان ها و چارچوب ها دنبال می کنند.

 

کار و استخدام .NET Developer در آفریقای جنوبی

در این کشور در حالی که NET Developer ها هنوز در مراحل اولیه حرفه خود قدم های خود را پیدا می کنند، توسعه دهندگان تمایل زیادی به تغییر شغل دارند. این به آنها فرصتی می دهد تا در مورد دستمزد مرتبط با بازار مذاکره کنند که بالاتر از افزایش تورمی است که توسعه دهندگان وب در صورت ماندن در یک شرکت می توانند انتظار داشته باشند. بسته به اینکه چقدر پیشرفت کرده اند، ممکن است به سرعت مهارت های خود را به یک توسعه دهنده سطح متوسط ​​ارتقا دهند. شرکت ‌هایی که توسعه‌ دهندگان را در این مراحل شغلی استخدام می ‌کنند، تمایل بیشتری به ارائه چیزی دارند که ممکن است افزایش بزرگی به نظر برسد، زیرا به طور کلی، بازه دستمزد هنوز آنقدر بالا نیست.

علیرغم افزایش قابل توجه، شکاف بین ASP.Net و سایر توسعه دهندگان باطن در حد چهار تا شش سال به بیشترین حد خود رسیده است. به طور متوسط، ASP.Net با این میزان تجربه، 14٪ کمتر از میانگین توسعه دهندگان باطن درآمد کسب می کند. C# پرکاربردترین زبان برنامه نویسی توسعه دهندگان ASP.Net است. مانند همتایان سی شارپ خود، رشد حقوق آنها پس از سالمند شدن ثابت است. این روندی را که در میان توسعه‌ دهندگان ارشدی که با Node.js یا React کار می ‌کنند، کاهش می‌ دهد و رشد حقوق خود را در این سطح کند می ‌بینند. توسعه دهندگان ASP.Net با شش تا ده سال تجربه می توانند انتظار افزایش حقوق و دستمزد %41 داشته باشند که میانگین حقوق ماهیانه 42175 R (رند) یا %10 کمتر از همتایان باطن خود را به آنها می دهد.

NET Developer Recruitment Requirements in South Africa

الزامات استخدام NET Developer در آفریقای جنوبی

خدمات توسعه وب ASP.NET مقدار کد مورد نیاز برای ساخت برنامه های بزرگ را به شدت کاهش می دهد. احراز هویت داخلی و پیکربندی هر برنامه کاربردی، امنیت برنامه های وب را تضمین می کند. عملکرد بهتر وب سایت را با بهره گیری از خدمات اتصال اولیه، کامپایل به موقع، بهینه سازی بومی و خدمات کش ارائه می دهد. سادگی را ارائه می دهد، زیرا ASP.NET انجام کارهای رایج را آسان می کند، از ارسال فرم ساده تا پیکربندی سایت. کد منبع و HTML با هم هستند، بنابراین نگهداری و نوشتن صفحات ASP.NET آسان است. به دلیل مستقل بودن از زبان، به شما این امکان را می دهد که زبانی را انتخاب کنید که بهترین کاربرد را برای برنامه شما دارد یا برنامه خود را در بسیاری از زبان ها پارتیشن بندی کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer در آفریقای جنوبی هستید:

نرخ بیکاریسال
27%2020
10%2021
122022

شرایط کار NET Developer در آفریقای جنوبی

در خصوص استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی پیشنهادات برای نقش های اصلی در مجموع رتبه سوم را به خود اختصاص دادند، در حالی که نقش های ورودی، جوان و اجرایی کمترین توجه را به خود جلب کردند. بین پیشنهادات برای نقش های ارشد، میانی و اصلی در مقایسه با نقش های دیگر فاصله زیادی وجود داشت. با این حال، دستمزدها به ازای هر مسئولیت، کاملاً منعکس کننده این اختلاف در پیشنهادات به ازای هر نقش نیست. این امر منطقی است، با توجه به اینکه نامزدهای این نقش ها کم مهارت ترین اعضای تیم خواهند بود. بازار کار رشته کامپیوتر در آفریقای جنوبی را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد تعداد کارمندان در حوزه NET Developer در آفریقای جنوبی می باشید:

تعداد کارمندان NET DEVELOPER. در آفریقای جنوبی

اشتغال نت دولوپرها در آفریقای جنوبی

مصاحبه برای توسعه دهندگان با فرآیند مصاحبه استاندارد کاملاً متفاوت است. مصاحبه‌کنندگان سؤالات رفتاری معمولی می ‌پرسند تا مشخص کنند آیا داوطلبان می‌ت وانند به مثال‌ هایی از حل مسئله، عیب ‌یابی، ارتباط با مشتریان و کاربران و تحمل ناامیدی اشاره کنند. استخدام کنندگان همچنین دانش فنی داوطلبان را با درخواست از آنها برای توضیح و تعریف اصطلاحات و فرآیندهای برنامه نویسی آزمایش خواهند کرد. برخی از مصاحبه کنندگان سوالات فرضی حل مسئله ای را مطرح می کنند که فرآیندهای فکری داوطلبان را آزمایش می کند. کارفرمایان به جای پاسخ درست به مهارت های استدلال منطقی شما علاقه مند خواهند شد. پیگیری موثر پس از مصاحبه شغلی بسیار مهم است. به وضوح اشتیاق خود را برای کار و اینکه چرا فکر می کنید مناسب است، و همچنین قدردانی خود را برای فرصت مصاحبه بیان کنید.

 

ممکن است از شما خواسته شود که یک برنامه نمونه با استفاده از کد شبه برای حل یک مشکل فرضی روی تخته سفید ایجاد کنید. کارفرمایان به دنبال شما خواهند بود تا یک رویکرد منطقی به برنامه نویسی نشان دهید. تاکید شما باید روی روند و نحوه توضیح روش خود باشد. مصاحبه ‌کنندگان گاهی اوقات از داوطلبان NET Developer می ‌خواهند که کد یک برنامه را برای شناسایی و تصحیح هر گونه خطا بررسی کنند. بسیاری از شرکت ‌های بزرگ فناوری مشاوره ‌های مصاحبه مختص شرکت خود را به صورت آنلاین در دسترس دارند. به عنوان مثال، آمازون فهرستی از سوالات متداول شامل اطلاعاتی در مورد فرآیند مصاحبه، لباس پوشیدن و آنچه باید ارائه دهید، دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کار آفریقای جنوبی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *