مهاجرت به کشور برزیل

اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

در باب اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج متقاضیانی که با همسر برزیلی خود بیش از 5 سال زندگی می کنند، شرایط اخذ اقامت و تابعیت را دارند. می توانند علاوه بر کسب اقامت کشور برزیل، اقدام به اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج کنند. برزیل یکی از سرزمین های قاره آمریکای جنوبی می باشد که اکثر مردم این کشور به زبان پرتغالی صحبت می کنند. پیرو دین مسیحیت از فرقه های مختلف می باشند. برای مهاجرت به کشور برزیل متقاضیان می توانند از راه های زیر اقدام کنند:

  • مهاجرت به کشور برزیل برای ادامه تحصیل با کسب روادید تحصیلی
  • مهاجرت به کشور برزیل برای مشغول به کار شدن با دریافت روادید کاری
  • مهاجرت به کشور برزیل برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تجاری با کسب مجوز
  • مهاجرت به کشور برزیل برای تاسیس کمپانی با کسب مجوز از سازمان های مربوطه

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور برزیل مهاجرت به این کشور آمریکایی از طریق پناهندگی می باشد. لازم به ذکر است که متخصصان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هیچ وجه این روش مهاجرت را به متقاضیان و هموطنان گرامی توصیه نمی کنند. زیرا این روش با خطرات جدی همراه می باشد. در برخی موارد باعث مرگ مهاجران نیز شده است. با ما همراه باشید تا از شرایط ازدواج در برزیل و اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج به صورت کامل مطلع شوید.

 شرایط ازدواج در کشور برزیل

بطور کلی متقاضیان خارجی می توانند به راحتی با ارائه مدارک مورد نیاز با شهروندان برزیلی ازدواج کنند. اما نکته قابل ذکر این است که متقاضیان خارجی با ازدواج با شهروندان برزیلی موفق به کسب تابعیت و پاسپورت این کشور نمی شوند. متقاضیان خارجی با ازدواج با شهروندان خارجی می توانند اقدام به دریافت گواهی کشور برزیل کنند. اما نمی توانند به صورت مستقیم با ازدواج با یک شهروند برزیلی موفق به کسب تابعیت این کشور شوند. بلکه متقاضیان باید بعد از ازدواج با یک شهروند خارجی و کسب اقامت این کشور، چند سال ساکن کشور برزیل شوند و با همسر خود زندگی مشترک داشته باشند.

متقاضیانی که با اتباع برزیلی ازدواج می کنند، می توانند بعد از 5 ماه گواهی اقامت کشور برزیل را به راحتی کسب کنند. اما در نظر داشته باشید که اگر متقاضیان با افرادی ازدواج کنند که تنها مقیم کشور برزیل می باشند، باید به مدت 4 سال صبر کنند تا موفق به کسب گواهی تابعیت کشور برزیل شوند. برای تمدید اقامت و تبدیل آن به اقامت همیشگی کشور برزیل، متقاضیان باید بیش از 5 سال در کشور برزیل ساکن باشند.

مدارک مورد نیاز اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

متقاضیانی که می خواهند با ازدواج با اتباع برزیلی اقدام به کسب اقامت کشور برزیل کنند، باید شرایط و مدارک زیر را دارا باشند:

  • نداشتن سابقه جرم و ترجمه مدارک مربوطه به 2 زبان انگلیسی و پرتغالی به صورت رسمی.
  • ارائه تمامی مدارک و اسناد شناسایی فردی به همراه ترجمه رسمی به 2 زبان انگلیسی و پرتغالی.
  • داشتن توان مالی کافی برای انجام تمامی امور ازدواج و کسب مدارک مورد نیاز و اثبات ان با ارائه مدارک و اسناد لازم.
  • داشتن ملک یا خانه برای زندگی در خاک کشور برزیل.

در باب اطلاع از شرایط اخذ اقامت برزیل می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مدارک مورد نیاز اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

کسب اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج به صورت مستقیم امکان پذیر نمی باشد. متقاضی باید در اولین گام اقدام به دریافت اقامت این کشور آمریکایی کنند. متقاضیانی که موفق به کسب اقامت می شوند، می توانند از مزایای آن بهره مند شوند:

  • متقاضیان می توانند با مقیم شدن در کشور برزیل به راحتی اقدام به خرید ملک کنند.
  • متقاضیان با مقیم شدن می توانند برای انجام سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقدام به کسب وام کنند.
  • متقاضیان با مقیم شدن در کشور برزیل می توانند مجوز کاری دریافت کنند. مشغول به کار در کمپانی های معتبر و اداره های مختلف شوند.
  • متقاضیان با مقیم شدن در کشور برزیل می توانند اقدام به انتقال ارز به این کشور کنند.

لازم به ذکر است که دارندگان گذرنامه کشور برزیل می توانند به اکثر کشورهای جهان مانند انگلستان، آمریکا، استرالیا، روسیه و سایر کشورها بدون نیاز به روادید سفر کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به برزیل می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

پروسه ازدواج قانونی در کشور برزیل

برای ازدواج کردن در کشور برزیل، متقاضیان باید تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت کامل ارائه دهند. تمامی مدارک به همراه ترجمه رسمی به دفتر اسناد و ثبت رسمی تحویل داده شود. بعد از ارائه مدارک، اداره مربوطه مدارک ازدواج را به سازمان های دولتی ارسال می کند. برای کسب روادید و مجوز برای سکونت در کشور برزیل، متقاضیان باید بعد از انجام مراسم ازدواج، مدارک و اسناد ازدواج را به اداره پلیس کشور برزیل تحویل دهند. معمولا 6 ماه به طول می انجامد تا متقاضیان موفق به کسب گواهی اقامت شوند.

برای مقیم شدن در کشور برزیل و کسب تاییدیه از اداره پلیس یکی از مهم ترین موارد داشتن شغل مناسب با درآمد کافی در کشور برزیل می باشد.اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج در صورتی ممکن خواهد بود که متقاضیان بعد از کسب مجوز کاری و گواهی اقامت کشور برزیل، به مدت 6 سال در کشور برزیل زندگی کنند. همچنین بتوانند توان مالی خود را ثابت کنند. سپس بعد از کسب اقامت دائمی، اقدام به اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ازدواج در کشور برزیل

ارائه مدارک و اسناد زیر برای ازدواج کردن در کشور برزیل الزامیست:

  • گواهی و اسناد تولد (اصلی) به همراه مشخصات کامل و ترجمه رسمی به 2 زبان انگلیسی و پرتغالی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • کسب کارت ورود
  • ارائه مدارکی که ثابت کند که متقاضی سابقه جرم نداشته است
  • اثبات مجرد یا متاهل بودن و یا ارائه سند طلاق در صورت نیاز

لازم به ذکر است که تمامی مدارک متقاضی باید به 2 زبان انگلیسی و پرتغالی ترجمه شوند.

  • ارائه تمامی مدارک شناسایی
  • ارائه اسناد تامین اجتماعی
  • ارائه مدارک و اسناد تولد
  • ارائه محل سکونت (آدرس)
  • ارائه مدارک و مشخصات کامل تولد والدین

چنانچه پس از مطالعه مقاله پیشرو نیاز به کسب اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *