مهاجرت تحصیلی اکوادور

مقطع کارشناسی در اکوادور

مقطع کارشناسی در اکوادور در موسسات و دانشگاه های متفاوت و دارای سطح علمی بالا امکان پذیر خواهد بود. این مقطع دارای اهمیت است. در این دوره تحصیلی امکان آموزش در رشته های متفاوتی مانند هنر، نمایش، ریاضیات، تربیت بدنی، تکنولوژی و ارتباطات، مطالعات اجتماعی و غیره وجود خواهد داشت. با توجه به تحقیقات دقیقی که توسط متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در این کشور صورت گرفته است، تعداد دوره های آموزشی در مقطع کارشناسی حدود 16، تعداد برنامه های کارشناسی ارشد نیز حدود 14 و تعداد دوره های دکترا حدود 4 برنامه آموزشی می باشد.

بررسی مقطع کارشناسی در اکوادور

یکی از پایه ترین دوره های آموزشی در این کشور، دوره های تحصیلی کارشناسی می باشد. در این دوره تحصیلی تکنیک و روش های آموزشی نوینی در اختیار متقاضیان جویای تحصیل در این کشور قرار خواهد گرفت. به طور کلی طول دوره تحصیل کارشناسی در این کشور حدود 3 الی 4 سال می باشد، هم چنین تعداد برنامه های آموزشی مفید در دوره تحصیلی تقریبا 16 برنامه است. میانگین شهریه پرداختی برای تحصیل کارشناسی در این کشور حدود 680$ (دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است.

در این بخش تعدادی از دانشگاه های معتبر در این کشور که در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرند با شهریه دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته شده است:

نام دانشگاهشهریه به دلار آمریکا
Salesian Polytechnic University$794
University Of Azuay$255
Technical University Of Ambato$574
University San Gregorio de Portoveijo$1959
Technological University Of Cotopaxi$580
Peninsula Of St.Elena State University$612
Panamerican University Of Cuenca$688
University Of Cuenca$210
University Of Los Hemisferio$271

بررسی ویزای تحصیلی کارشناسی در اکوادور

در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف، به خصوص در باب مقطع مورد بحث در مقاله پیش رو نیاز به ویزای تحصیلی این کشور خواهید داشت. این نوع ویزا برای متقاضی اصلی جهت تحصیل در این کشور صادر می شود. هزینه ویزای تحصیلی در این کشور به نوع تابعیت متقاضی بستگی خواهد داشت. هزینه این نوع ویزا برای متقاضیان بین المللی حدود 50$ الی 100$ (دلار آمریکا) در نظر گرفته خواهد شد. به عنوان مثال هزینه ویزا برای افراد مقیم کشورهای نظیر کلمبیا، اسپانیا و پاراگوئه با توجه به توافق نامه دو طرفه میان کشورهای فوق، از پرداخت هزینه ویزا معاف خواهند بود و تنها لازم به پرداخت 30$ (دلار) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب ویزای تحصیلی کشورهای دیگر، امکان مطالعه مقاله ویزای تحصیلی کلمبیا برای شما فراهم گردیده است.

بدین ترتیب نکات مهم برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور عبارتست از:

نکات مهم برای اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

شهرهای دانشجویی اکوادور

تحصیل کارشناسی در بسیاری از شهرهای این کشور امکان پذیر خواهد بود. توجه به این نکته حائز اهمیت خواهد بود، که تحصیل در شهر های مختلف این کشور متفاوت می باشد. مهم ترین دانشگاه های این کشور در پایتخت این کشور واقع شده اند، بدین ترتیب هزینه تحصیل در کیتو پایتخت این کشور، نسبت به سایر شهرها بالاتر خواهد بود.

تعدادی از دانشگاه های شهر کیتو عبارتست از:

  • Universidad Del Pacifico
  • San Francisco de Quito University
  • University Of Americas
  • International University Of Ecuador
  • Salesian Polytechnic University

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در شهرهای مختلف این کشور در نمودار زیر قابل مشاهده خواهد بود:

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی اکوادور

تحصیل در پایتخت اکوادور

تحصیل در پایتخت این کشور، مقصدی عالی برای برای تحصیل متقاضیان بین المللی می باشد. بدین ترتیب متقاضیان می توانند از سطح علمی و رقابتی آموزش آمریکای لاتین بهره مند گردند. این شهر در محلی با عنوان میانه جهان شناخته شده است. جمعیت این شهر حدود 1.4 میلیون نفر می باشد. کویتو به طور رسمی به نام سنت فرانسیس شناخته شده است و در ارتفاع 2850 متری از سطح دریا قرار دارد. تحصیل در مقطع کارشناسی این شهر به زبان اسپانیایی امکان پذیر می باشد و در مواردی خاص امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر خواهد بود. هزینه تحصیل در این شهر در سال 2023 میلادی بین 6995$ الی 7895$ (دلار آمریکا) است.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های این شهر عبارتست از:

مراحلمدارک
1تکمیل فرم درخواست آنلاین به همراه امضای متقاضی
2ارائه گواهی مدرک زبان TOFEL
3ارائه گذرنامه معتبر
4ارائه عکس پرسنلی مناسب
5تاییده پرداخت شهریه دانشگاه مورد نظر
6تاییده رسید پرداختی درخواست اولیه متقاضی
7ارائه رزومه مناسب
8ارائه انگیزه نامه مناسب
9ارائه بیمه خدمات درمانی در طول تحصیل

 

هزینه مقطع کارشناسی در اکوادور

پس از پرداخت شهریه دانشگاه این کشور در خصوص تحصیل در مقطع کارشناسی، مهم ترین مورد در نظر گرفتن پرداختی های مربوط به هزینه زندگی خواهد بود. هزینه زندگی در این کشور با توجه به نوع و سبک زندگی دانشجو متفاوت خواهد بود. شهریه دانشگاه نیز در شهرهای مختلف این کشور یکسان نخواهد بود و هر شهر و هر دانشگاه با توجه به شرایط خود پرداخت شهریه ای را به خصوص برای متقاضیان بین المللی در نظرگرفته اند. در ابتدا هزینه های مربوط به زندگی در این کشور را مورد بررسی قرار می دهیم.

هزینه های اساسی زندگی در این کشور به شرح جدول زیر می باشد:

پارامترشرح هزینه به دلار آمریکا
اجاره آپارتمان$231
خدمات مشترک مانند پرداخت قبوض$15
مصرف اینترنت$41
حمل و نقل عمومی$22
بلیط سینما$6
مصرف فست و فود$6

این کشور بیش از 70 دانشگاه دارد که سالیانه بیش از 61000 دانشجو را مورد پذیرش قرار خواهد داد. در رتبه بندی QS در سال 2018 میلادی حدود 12 دانشگاه این کشور رتبه های بالا را به خود اختصاص داده اند. در میان دانشگاه های این کشور بالاترین رتبه به دانشگاه University de San Fransisco de Quito تعلق دارد. مقطع کارشناسی در اکوادور مزیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت. مهم ترین مزیت تحصیل در این کشور، امکان تحصیل در محیطی علمی، مقرون به صرفه و تحصیل به زبان انگلیسی در اکوادور را تجربه خواهید نمود. در صورت تمایل به اخذ اطلاعات بیشتر درباره این کشور می توانید سایر مقالات منتشر شده در سایت رسمی ما را مورد مطالعه قرار دهید. هم چنین امکان ارتباط تلفنی و حضوری با وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما میسر گردیده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *