مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته مهندسی شیمی در اروگوئه

رشته مهندسی شیمی در اروگوئه

رشته مهندسی شیمی در اروگوئه جزو دوره های ارائه شده به زبان اسپانیایی است. اروگوئه کشوری اسپانیایی زبان در آمریکای جنوبی با جذابیت بالا است. این کشور از نظر تولیدات محصولات کشاورزی و صنعتی در جایگاه خوبی قرار دارد. اروگوئه دارای ارتباط خوبی با سیار کشورهای منطقه و صادرات و واردات است. با داشتن تخصص در رشته مهندسی شیمی می توانید در توسعه محصولات، فرآوری، کنترل و تست و مواردی از این دست به خصوص در بخش کشاورزی و دارویی فعالیت کنید. با داشتن تسلط به زبان لاتین می توانید در اروگوئه شرایط خوبی برای خود فراهم کنید. تحصیل و کار در این کشور با داشتن تسلط به زبان اسپانیایی امکان پذیر است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سال هاست در بخش مهاجرت و ارائه مشاوره و خدمات مهاجرتی فعالیت می کند و می تواند نقطه آغازی برای مهاجرت شما عزیزان باشد.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در اروگوئه

حوزه کاری مهندسان شیمی در مقایسه با سایر متخصصان مهندسی مانند عمران یا کامپیوتر گسترده تر است، به همین دلیل، گاهی اوقات مهندسان شیمی را مهندسان جهانی نیز می نامند. یک مهندس شیمی از دانش شیمی، فیزیک، ریاضیات، مواد و مهندسی برای حل یک مسئله استفاده می کند. مطالعه مهندسی شیمی شامل طراحی، ساخت و عملیات ماشین آلات است که در آن بارهای واکنش های شیمیایی برای تولید محصولات جدید رخ می دهد. لیسانس و فوق لیسانس خود را در مهندسی شیمی می توانید در کشور اروگوئه بدست آورید. کسب مدرک لیسانس شیمی در اروگوئه تقریبا به 5 سال تحصیل نیاز دارد. در حالی که در طول 2 سال می توانید کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی را بدست آورید.

دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی شیمی برای تحصیل در اروگوئه در زیر ذکر شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه جمهوری اروگوئه
2دانشگاه مونته ویدئو
3دانشگاه کاتولیک اروگوئه
4دانشگاه د ریورا
5دانشگاه پایساندو

بازار کار رشته مهندسی شیمی در اروگوئه

بازار کار رشته مهندسی شیمی در اروگوئه

اروگوئه در آمریکای جنوبی، در مرکز MERCOSUR (بازار مشترک جنوبی)، یک بازار تجاری که شامل آرژانتین، برزیل، پاراگوئه و اروگوئه است، واقع شده است. اگرچه اروگوئه به خودی خود جمعیت کمی دارد، اما بازار آن حاصل بیش از 200 میلیون نفر است و تولید ناخالص داخلی جهانی بیش از 0.5 تریلیون $ (دلار) دارد. این بخش جدید بسیاری از فرصت ‌های تجاری جدید را برای صنایع مستقر در اروگوئه باز کرد، به‌ویژه که 50 میلیون نفر با PCI بالاتر در منطقه ‌ای با شعاع کمتر از 1500 کیلومتر از مونته ویدئو زندگی می‌کنند. اروگوئه آماده تبدیل شدن به مرکزی برای توزیع، خدمات و تولید محصولات برای MERCOSUR است. صنایع شیمیایی اروگوئه پس از سال‌ ها که سیاست صنعتی تثبیت‌ شده اروگوئه بر این بود که یک سیستم تولیدی بسته داشته باشد، این کشور در 20 سال گذشته به روی محصولات خارجی باز شده است.

امکان بقای صنایع محلی، با کاهش یارانه ها و سایر اقدامات حفاظتی، بلافاصله در تخصص برای سوله های صنعتی در MERCOSUR، با بهره گیری از امکانات محلی دیده شد. این تبدیل صنعتی درجات مختلفی از موفقیت داشته است. 4 بخش صنعتی نرخ تبدیل مجدد و رشد خوبی را نشان داده اند:

  • تولیدات کشاورزی
  • صنایع برای محصولات کشاورزی
  • معادن غیر آهنی
  • صنایع شیمیایی

همانطور که مشاهده می شود، همه آنها در مناطقی قرار می گیرند که جنبه های شیمیایی مهم هستند. در صنایع شیمیایی، رشد همراه با صادرات به دیگر کشورهای مرکوسور بوده است و برخی از مواد شیمیایی اساسی و چندین گروه شیمیایی خوب را پوشش داده است.

درآمد مهندسین شیمی در اروگوئه

میزان حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای یک مهندس شیمی در این کشور به صورت متوسط به میزان 32900UYU (گوارانی اروگوئه) در ماه است. این حقوق معادل 395000UYU (گوارانی اروگوئه) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک مهندسی شیمی در کشور اروگوئه در حدود 15100UYU (گوارانی اروگوئه) و در بیشترین حالت که متعلق به یک مهندس شیمی با تجربه است حدود 52300UYU (گوارانی اروگوئه) می باشد.

میزان حقوق مهندسین شیمی در این کشور در 2 بخش خصوصی و دولتی در نمودار زیر قابل مشاهده است:

مقایسه حقوق مهندسین شیمی در اروگوئه (گوارانی)

تحصیل شیمی در دانشگاه جمهوری اروگوئه

در مقر Salto Cenur Litoral Norte، تنها سال اول از تمام مدارک ارائه شده توسط دانشکده شیمی ارائه می شود. سپس دانشجو باید در دانشکده شیمی (Montevideo) یا در قطب کشاورزی و صنایع غذایی کشاورزی در ساحل غربی (Paysandu) به کار خود ادامه دهد. سال اول برنامه های کارشناسی ارائه شده:

  • شیمی دارویی
  • بیوشیمیست بالینی
  • شیمی
  • لیسانس شیمی

لیسانس شیمی در این دانشگاه 1 برنامه 5 ساله و 10 ترمی است. شرط تحصیلی برای دسترسی به مدرک لیسانس شیمی، کسب 320 واحد به شرح زیر است:

  • 230 واحد کسب شده با عنوان لیسانس در علوم شیمی (PE 2000)؛ لیسانس شیمی (PE 1980) یا نشان دادن آموزش معادل تایید شده توسط شورای دانشکده شیمی، همانطور که توسط کمیسیون نظارت بر لیسانس شیمی گزارش شده است.
  • 25 تا 35 واحد در یک فعالیت فردی که تحت نظر استاد راهنما انجام می شود، که ممکن است محقق PEDECIBA – منطقه شیمی باشد یا در غیر این صورت، باید توسط گروه ها و کرسی های دانشکده شیمی به عنوان پیشنهاد شود.
  • 55 تا 65 واحد در دروس انتخابی، پیشنهادی استاد راهنما، انتخاب شده از پیشنهاد دروس اجباری و انتخابی مشاغل مختلف دانشکده شیمی یا سایر دانشکده های دانشگاه جمهوری.

تحصیل مهندسی مواد غذایی و صنایع در دانشگاه کاتولیک اروگوئه

دانشگاه کاتولیک اروگوئه (UCU)، واقع در مونته ویدئو 2 برنامه مهندسی مواد غذایی و صنایع را ارائه می کند که به شرح زیر هستند:

برنامهشرح
مهندسی مواد غذایی این برنامه مقطع کارشناسی، مطالعات علمی را با یک پایه مهندسی محکم ترکیب می کند تا متخصصانی را تربیت کند که می توانند با مدیریت کیفیت فرآیندها و محصولات، محیط زیست، تدارکات زنجیره ارزش افزوده و خدمات مشتری به تولید مواد غذایی نزدیک شوند. دانشجویان یاد می گیرند که از اصول اساسی علم و فناوری غذایی در شرایط چالش برانگیز استفاده کنند و برای یافتن، درک و استفاده از اطلاعات کافی و همچنین جهت دهی و بهینه سازی فرآیندهای تولیدی با به کارگیری روش های مدیریت کسب و کار برای هدایت انسان آموزش می بینند.
مهندسی صنایعاین برنامه در مقطع کارشناسی متخصصانی را برای طراحی صنعتی، مدیریت و هدایت، با دانش قوی از علوم پایه و مهندسی، تکمیل شده با مبانی مدیریت بازرگانی، آموزش می دهد. بخش تولیدی اروگوئه با صنعتی شدن قوی تر، تخصصی شدن تولید و حرفه ای شدن بخش های خدمات و لجستیک در حال احیا است. دانشجویان این برنامه به طور ویژه برای دسترسی به این واقعیت، از توسعه ظرفیت های تحلیلی و درک فناوری های تولید، تا ادغام مفاهیم مدیریت کسب و کار، آماده هستند.

برای مهاجرت به اروگوئه می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب تکمیلی را دنبال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *