مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته فیزیولوژی در کانادا

رشته فیزیولوژی در کانادا

خوشبختانه دانشگاه های زیادی رشته فیزیولوژی در کانادا را ارائه می کنند. کانادا به عنوان یکی از مقاصد برتر تحصیلی شناخته می شود. فیزیولوژی شامل رشته های مرتبط مختلفی مانند فیزیولوژی ورزشی، فیزیولوژی و آناتومی بدن، فیزیولوژی حیوانات، گیاهان و موضوعات مرتبط دیگری است. این رشته و برنامه های مختلف آن در دانشگاه های معتبر کانادا ارائه می شوند. لذا شما می توانید با برقراری شرایط پذیرش که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده می شوند در کانادا پذیرش بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا رشته فیزیولوژی در کانادا و دانشگاه های ارائه کننده این رشته را بشناسید.

تحصیل رشته فیزیولوژی در کانادا

فیزیولوژی یکی از رشته های مربوط به زیست شناسی است که به درک مکانیسم و ساختار موجودات زنده از کوچک ترین موجودات گرفته تا بزرگترین آنها می پردازد. فیزیولوژی رشته ای پر اهمیت برای بررسی رفتار یکپارچه بدن و سلامتی انسان و موجودات زنده است. تحصیل رشته فیزیولوژی در کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی گرفته تا مقاطع بالاتر دکترا امکان پذیر است. دانشگاه های کانادا دارای امکانات گسترده ای جهت تحقیقات رشته فیزیولوژی و انجام آزمایشات گوناگون است. با تحصیل رشته فیزیولوژی در کانادا می توانید موجبات ورود به بازار کشور کانادا و سایر کشورها را برای خود فراهم کنید.

در جدول زیر از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته فیزیولوژی در کانادا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه آلبرتا
2دانشگاه تورنتو
3دانشگاه کالگری
4دانشگاه یورک
5دانشگاه مک گیل
6دانشگاه بریتیش کلمبیا
7دانشگاه شربوک
8دانشگاه مانیتوبا
9دانشگاه دالهوسی
10دانشگاه سیمون فریسر

درآمد مشاغل فیزیولوژی در کانادا

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته و با اقتصادی پویاست. مشاغل مختلفی در این کشور امروز در حال فعالیت هستند. رشته فیزیولوژی یکی از هزاران مشاغل در حال فعالیت در کانادا است. میزان حقوق کار در کانادا نیز با توجه به توسعه و پیشرفت این کشور بالاست. لذا با داشتن تجربه کاری و تخصص می توانید حقوق خوبی دریافت کنید. حقوق ماهیانه کار در کانادا برای یک فیزیولوژیست به صورت متوسط به میزان 24700CAD (دلار کانادا) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 296000CAD (دلار کانادا) در سال است. همچنین در حداقل میزان، حقوق سالیانه کار در کانادا برای یک فیزیولوژیست در حدود 145000CAD (دلار کانادا) و حداکثر 461000CAD (دلار کانادا) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور کانادا در نمودار زیر آورده شده است:

تحصیل رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تورنتو کانادا

فیزیولوژی پزشکی به طور خاص برای رفع نیازی که به سرعت در حال ظهور است طراحی شده است. این برنامه یک کارشناسی ارشد مبتنی بر دوره است که طول آن 12 ماه است و توسط دانشکده کلاس ما و همچنین مدرسین دانشکده مدیریت Rotman اداره می شود. اوج این برنامه همراه با یک جلسه عملی در یک صنعت، بیمارستان یا دولت است. این ترکیب منحصر به فرد از دوره های تحصیلی و تجربه عملی تضمین می کند که فارغ التحصیلان به دانش و مهارت های مورد نیاز نیروی کار رقابتی امروز مرتبط با سلامت مجهز هستند. کارشناسی ارشد در فیزیولوژی پزشکی یک برنامه تمام وقت برای 3 ترم (در کل 12 ماه) است. شرایط پاییز و زمستان شامل 6 دوره اصلی به علاوه 3 رشته انتخابی به انتخاب شما می باشد.

دانشکده معتبر بین المللی این دانشگاه در زمینه های غدد درون ریز، قلب و عروق، علوم اعصاب و سوخت و ساز بدن تخصص دارند. به راحتی می توانید برنامه را متناسب با علایق منحصر به فرد خود تنظیم کنید.

دوره های اصلی:

  • تحصیلات تکمیلی و سمینارها
  • پروژه بررسی ادبیات در فیزیولوژی
  • فیزیولوژی بالینی
  • داده های بزرگ و سلامت
  • همکاری و تجاری سازی در فیزیولوژی
  • 3 درس انتخابی

فارغ التحصیلان مجموعه ای دانش و مهارت را به دست می آورند که آنها را قادر می سازد:

  • پروژه تیم های تحقیقاتی چند محقق را مدیریت کنند.
  • اکتشافات علمی جدید را به بازار عرضه کنند.
  • مهارت های فناوری را برای موفقیت تجاری توسعه دهند.
  • تفسیر مفید مجموعه داده های بزرگ تولید شده توسط محصولات را انجام دهند.
  • مهارت های قابل انتقال در شایستگی های اصلی و حرفه ای بودن را برای تکمیل آموزش بیشتر کسب کنند.

شرایط تحصیل فیزیولوژی پزشکی در دانشگاه تورنتو کانادا

داوطلبان پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تورنتو در کانادا نیاز به موارد زیر دارند:

  • یک مدرک کارشناسی مناسب از یک دانشگاه شناخته شده با میانگین حداقل A در 2 سال گذشته تحصیل
  • دوره تکمیل شده سطح سوم در فیزیولوژی یا دوره های معادل آن
  • علاقه نشان داده شده به فیزیولوژی
  • مدرک زبان اصلی شما انگلیسی (TOEFL) حداقل 100/120 و 22/30 را در بخش های نوشتاری و گفتاری کسب کنید.
  • سایر آزمون های مهارت انگلیسی نیز قابل قبول است.

اگر کاندیداتوری شما بر اساس درخواست شما خوب شناخته شود، از شما دعوت می شود تا با مدیر برنامه مصاحبه کنید. هدف از این مصاحبه تعیین بیشتر اهداف، تناسب شما در برنامه و شرایط پذیرش است.

گروه رشته فیزیولوژی دانشگاه آلبرتا کانادا

گروه رشته فیزیولوژی دانشگاه آلبرتا کانادا

فیزیولوژی یک مطالعه تلفیقی از عملکرد سلولی و کل بدن است و یک رشته اصلی است که سایر علوم زیست پزشکی اساسی را از یک سو با پزشکی تجربی و بالینی از طرف دیگر ارتباط می دهد. ما یک بخش آموزشی و تحقیقاتی هستیم که بر مطالعات پیشرفته در فیزیولوژی قلب و عروق، فیزیولوژی عصبی سلول ها و سیستم ها، فیزیولوژی سلولی و مولکولی، غدد درون ریز، فیزیولوژی جنین یا نوزاد، بیوفیزیک غشایی و فیزیولوژی حمل و نقل، فیزیولوژی کلیه، فیزیولوژی تنفسی، دید و رابط بین این زمینه ها است. بسیاری از زمینه های تحقیق به طور گسترده ای در رشته ها وجود دارد. این بخش دارای 36 عضو هیئت علمی است، از جمله اساتیدی که در زمینه های بیوشیمی، قلب، دندانپزشکی، نفرولوژی، علوم تغذیه، زنان و زایمان، چشم پزشکی، آسیب شناسی، کودکان و روانشناسی منصوب شده اند.

دوره های رشته فیزیولوژی در دانشگاه آلبرتا کانادا

دوره های ارائه شده در رشته فیزیولوژی در این دانشگاه به شرح زیر هستند:

دورهشرح
فیزیولوژی تولید مثهدف این دوره توصیف علل ناباروری، رویکردهای درمانی برای بهبود باروری و رویکردهای پیشگیری از بارداری برای جلوگیری از بارداری است.
فیزیولوژی قلب و عروقاین دوره به طور دقیق ساختار، عملکرد و تنظیم قلب و عروق را پوشش می دهد. اجزای سلول عروقی، عملکرد و همودینامیک، الکتروفیزیولوژی و نوار قلب، آسیب های قلبی و عروقی (انواع، علل و درمان). برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشجویان کارشناسی ارشد پیشرفته در نظر گرفته شده است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظفند یک کنفرانس نیز ارائه دهند.
فیزیولوژی جنیناین دوره رویکردهای آزمایشی برای درک فیزیولوژی جنین و همچنین رشد و عملکرد جنین از تخمک گذاری تا تولد و سازگاری با زندگی مستقل را تحت فشار قرار می دهد. این دوره همچنین با فیزیولوژی مادر در دوران بارداری، عوارض بارداری و سلامت نوزادان سروکار دارد.
فیزیولوژی سیستم های حمل و نقلدر نظر گرفتن مکانیسم های حمل و نقل در درجه اول از نظر فیزیولوژیکی به جای بیوشیمیایی. مدلهای اصلی در نظر گرفته شده گلبول قرمز و انواع اپیتلیاهای مهره داران است. برای دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد طراحی شده است.
گفتگو در فیزیولوژیاین دوره بحث فرصتی را برای داوطلبان مقطع دکترا در گروه فیزیولوژی، قبل از آزمون نامزدی آنها، برای تحقیق، ارائه و نقد نشریات در زمینه های مربوط به تحقیقات خود فراهم می کند.

با راهنمایی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته فیزیولوژی در کانادا

  1. آرین گفت:

    سلام وقتتون بخیر .من مدرک کارشناسی اتاق عمل در دانشگاه آزاد همدان دارم .میخواستم بدونم آیا با مدرک کارشناسی اتاق عمل میتونم ارشدمو تو رسته فیزیولوژی تو کاندا ادامه بدم یاخیر؟واینکه شرایط پذیرش چطور هست ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *