مهاجرت تحصیلی عمان

رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان

رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان

رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان بسیار عالی است که شما را به یک جراح زبده تبدیل میکند. نرخ اشتغال و امید به زندگی در سطح قابل قبولی است. در نظر داشته باشید که تمامی دانشجویان در حال تحصیل در این کشور می توانند از مزایا بسیار خوبی بهره مند شوند. در عمان دانشگاه های پزشکی که رشته جراحی مغز و اعصاب را دارند رتبه های خوبی نیز در جهان برای تحقیقات و تدریس به دست آورده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشور عمان و اخذ تخصص در حوزه جراحی مغز و اعصاب مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان

در رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان، دانش‌آموزان در بیمارستان مراقبت ‌های ثانویه وزارت بهداشت عمان قرار می‌گیرند که نیازهای جمعیت روستایی محلی (عربی) را برآورده می‌کند. دانشجویان با مراقبت های قبل از عمل، عمل و بعد از عمل از بیماران جراحی آشنا می شوند و برای تبدیل شدن به یک کارورز ماهر آماده می شوند. یک جهت گیری تمام روز به جامعه، فرهنگ و مراقبت های بهداشتی عمان، از جمله دیدگاه های اسلامی از اخلاق و عملکرد پزشکی وجود خواهد داشت. دانش ‌آموزان با یک دانشجوی OMC دوزبانه جفت می ‌شوند تا تعامل با بیماران عربی تک زبانه را تسهیل کنند و به مشاور بیمارستان منصوب می ‌شوند. در بخش سرپایی، دانش‌ آموزان موارد جدید را بررسی می‌کنند و در مورد مدیریت بیمار با مشاور خود صحبت می ‌کنند.

در بخش بستری، آنها با کارورزان کار می کنند و مراقبت های قبل و بعد از عمل را یاد می گیرند و در عین حال مراحل مختلف جزئی را مشاهده می کنند. دانش ‌آموزان در بخش ‌های دوره ‌ای حضور خواهند داشت، اتاق عمل را مشاهده و کمک می‌کنند و در فعالیت ‌های آکادمیک بخش جراحی OMC شرکت خواهند کرد. در چرخش پزشکی خانواده و جامعه، دانش ‌آموزان در معرض کلینیک ‌های ارجاعی اولیه وزارت بهداشت عمان قرار می‌گیرند که نیازهای متنوع جمعیت روستایی محلی (عربی) را برآورده می ‌کنند. دانش ‌آموزان مهارت ‌های بالینی و اعتماد به نفس خود را از طریق چرخش بالینی توسعه می‌دهند و می ‌توانند دانش پزشکی مبتنی بر شواهد را برای به حداکثر رساندن مراقبت از بیمار (گرفتن شرح حال، معاینه فیزیکی، و ترکیب داده‌ ها) نشان دهند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در حوزه جراحی در عمان می باشید:

 

کارورزی در رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان

آنها یادگیری مبتنی بر تمرین را با مهارت های بین فردی و ارتباطی خوب، حرفه ای بودن و تمرین مبتنی بر سیستم به دست خواهند آورد. دانش‌آموزان در تمام سخنرانی‌ها و CME در بخش شرکت می‌کنند، به کلینیک می‌ روند تا مشکلات پوستی رایج در عمان را بیاموزند، و مهارت ‌های ارائه گروهی را از طریق ارائه ‌های تعاملی هفتگی افزایش می ‌دهند. یک جهت گیری تمام روز به جامعه عمانی وجود خواهد داشت، فرهنگ، و مراقبت های بهداشتی، از جمله دیدگاه های اسلامی از اخلاق و عملکرد پزشکی. دانش‌آموزان با یک دانشجوی OMC دوزبانه همراه می‌شوند تا تعامل با بیماران عربی تک زبانه را در این چرخش سرپایی بالینی با نظارت کامل تسهیل کنند. آماده سازی و ارائه شرح حال، معاینه فیزیکی، و برنامه مدیریت، با شرکت و حضور دانش آموزان در جلسات بین بخشی وجود خواهد داشت.

ماموریت کشور عمان آموزش پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی آینده است که در موارد زیر صلاحیت داشته باشند:

  • مراقبت با کیفیت انسانی و بیمار محور برای رفع نیازهای بهداشت منطقه ای و جهانی را ارائه
  • دهید.
  • با انجام تحقیقات مرتبط با نیازهای بهداشتی جامعه، دانش علمی را ارتقا دهید.
  • اصول یادگیری مادام العمر را از طریق برنامه های تحصیلات تکمیلی و آموزش پزشکی مداوم دنبال کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته جراحی در عمان می باشید:

مدت تحصیلهزینه تحصیل به دلارمدت کارورزیبورسیه
3 الی 4 سال2000$2 سالبله

دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان

دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی در عمان یکی از مهم ترین مراکز برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان می باشد. اولین و تنها ارائه دهنده خصوصی آموزش پزشکی در کشور می باشد. این رشته در عمان ممکن است حدود 4 سال به طول بیانجامد. در عمان مشارکت دانشگاه ها با کشور آمریکا در زمینه بورس تحصیلی و اخذ دوره های تحقیقاتی نیز به چشم می خورد. کلاس های مجهز، آزمایشگاه های پیشرفته، وای فای، کتابخانه، خوابگاه های دخترانه، رستوران ها و کافی شاپ ها، مناطق ورزشی و تفریحی از مهم ترین مزایا تحصیل در این دانشگاه است. در این دانشگاه بیش از 800 دانش آموز از 22 کشور ثبت نام کرده اند. بیش از 500 اقامت در خوابگاه تحت نظارت کالج در حال کار و اشتغال هستند.

در لیست زیر شاهد برخی از رشته های مرتبط با رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان می باشید:

دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در عمان

کار در بیمارستان خوله در عمان

بیمارستان خوله در سال 1974 تاسیس شد. این بیمارستان اولین بیمارستان جراحی در سلطنت عمان بود. از آن زمان تاکنون بخش ها و تخصص های پزشکی زیادی به آن اضافه شده است. این بیمارستان به عنوان یک مرکز آموزشی شناخته شده توسط انجمن سلطنتی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب و جراحی پلاستیک انتخاب شد. بیش از 2300 پرسنل در بیمارستان خوله در تخصص های مختلف مشغول به کار بودند. این بیمارستان یکی از موسسات بهداشتی ممتاز در ارائه خدمات درمانی تخصصی و با کیفیت بالا در بسیاری از زمینه ‌ها از حوادث و فوریت ‌های پزشکی گرفته تا گسترش تخصص ‌های جراحی عمومی، ارتوپدی، جراحی ارتودنسی، جراحی دست، جراحی مغز و اعصاب، جراحی ستون فقرات است.

پس از تحصیل در عمان می توانید در این بیمارستان مشغول به کار شوید. جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، داخلی و مراقبت روزانه، و پشتیبانی از خدمات پزشکی کمکی مانند رادیولوژی، آزمایشگاه، پرستاری، داروسازی و توانبخشی، تغذیه، آموزش بهداشت و مشاوره روانشناسی از بخش های مهم در این بیمارستان می باشند. این بیمارستان همچنین بر برنامه ‌های آموزشی و پژوهشی سلامت آکادمیک و برنامه ‌های فلوشیپ برای تخصص ‌ها و مراکز مختلف تمرکز داشت. در بالا بردن کارایی تمام مراقبین با مشارکت دادن آنها در برنامه های مختلف که جنبه حرفه ای را برای ایجاد محیطی امن برای بیماران تقویت می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به عمان از طریق تحصیل مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *