مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته آسیب شناسی در فنلاند

رشته آسیب شناسی در فنلاند

امروزه دانشجویان زیادی به ویژه از کشورهای در حال توسعه همچون ایران برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در فنلاند اقدام می کنند. این استقبال از سویی به شهرت علمی دانشگاه های فنلاند باز می گردد و این موضوع که خروجی دانشگاه های این کشور عموما در خود فنلاند و یا در کشورهای اتحادیه اروپا مشغول به کار می شوند. از سوی دیگر سطح پژوهش در حوزه پزشکی در فنلاند از اعتبار بالایی برخوردار است و دانشگاه ها و دولت فنلاند سرمایه گذاری های زیادی را برای جذب و حمایت استعدادهای علمی انجام می دهند. چناچه شما مشتاق آگاهی بیشتر از روند اخذ ویزای تحصیلی این کشور هستید، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مختلفی را کسب نموده و از خدمات ما در مسیر اخذ پذیرش خود استفاده نمایید.

وضعیت شهریه دانشجویان رشته آسیب شناسی در فنلاند

هزینه های زندگی و مسائل مالی برنامه ریزی بودجه برای تحصیلات مهم است، زیرا همه دانشجویان دانشگاه های فنلاند باید هزینه های تحصیل و زندگی خود را خودشان تامین کنند. لطفاً به یاد داشته باشید که قبل از ترک کشور خود، مقدمات بودجه کافی برای کل دوره تحصیل خود را فراهم کنید. این را نیز در نظر بگیرید که سطح قیمت در هلسینکی به عنوان پایتخت فنلاند، بسته به اینکه از کجا آمده ‌اید، می ‌تواند نسبتاً بالا در نظر گرفته شود، اگرچه با بسیاری از شهرهای اروپایی همخوانی دارد. تامین مالی تحصیلات همه دانشجویان مقطع تحصیلی دانشگاه هلسینکی باید هزینه های تحصیل و زندگی خود را خودشان تامین کنند. اطمینان حاصل کنید که بودجه کافی و تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های تحصیلی احتمالی، تحصیل و هزینه های زندگی خود برای کل دوره تحصیل خود دارید.

لطفاً توجه داشته باشید که دانشجویان بین المللی که فقط برای تحصیل به فنلاند می آیند معمولاً تحت پوشش تأمین اجتماعی فنلاند نیستند و بنابراین از کمک مالی دولت فنلاند برای دانشجویان برخوردار نیستند. هرچند خانه بین المللی هلسینکی IHH طیف گسترده ای از خدمات اطلاعاتی و مقامات دولتی را در یک مکان برای رفع نیازهای تازه واردان بین المللی در منطقه شهری هلسینکی ارائه می دهد. اطلاعات چندزبانه و خدمات مشاوره آنها برای خارجی ها رایگان است و هیچ شهریه ای برای دانشجویان مبادله ای، دانشجویان دکترا یا شهروندان اتحادیه اروپا ، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس و کسانی که دارای وضعیت اقامت دائم در فنلاند هستند، وجود ندارد. البته برای برنامه های کارشناسی ارشد و لیسانس، شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که وضعیت اقامت دائم در فنلاند را ندارند، مشمول هزینه تحصیل هستند. البته می توانید برای بورسیه تحصیلی از برنامه بورسیه دانشگاه هلسینکی نیز درخواست دهید.

هزینه زندگی دانشجویی در فنلاند

هزینه های زندگی در هلسینکی به ویژه هزینه مسکن نسبتاً بالا است اما با میانگین اتحادیه اروپا مطابقت دارد. لطفا توجه داشته باشید که اگرچه 6720€ (یورو) در سال به عنوان بودجه کافی برای دریافت اجازه اقامت در نظر گرفته می شود، اما برای زندگی در هلسینکی کافی نخواهد بود. هزینه زندگی ماهانه یک دانشجو در هلسینکی برای موارد اولیه مانند غذا، اجاره و حمل و نقل به طور متوسط ​​700€ الی 1000€ (یورو) یا حتی بیشتر است، بسته به عادات خرج کردن شما است که به چه میزان بودجه مالی نیاز داشته باشید. اقامت در هلسینکی هزینه زیادی دارد، به عنوان مثال. اجاره 1 ماهه معمولاً 450€ الی 700€ (یورو) است. بنابراین مهم است که قبل از ترک کشور خود، مقدمات بودجه کافی برای کل دوره تحصیل خود را فراهم کنید. از سوی دیگر همه دانشجویانی که در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل می کنند، هزینه عضویت در اتحادیه دانشجویی بپردازند.

این عضویت به شما حق برخورداری از مزایا، تخفیف ها و خدمات مختلفی را می دهد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط اتحادیه دانشجویی ارائه می شود. برای سال تحصیلی 2024، هزینه عضویت اجباری اتحادیه دانشجویی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد 4600€ (یورو) است. لطفا توجه داشته باشید که پرداخت شهریه، هزینه عضویت در اتحادیه دانشجویی را پوشش می دهد. برای دانشجویان بورسی و دکتری، عضویت در اتحادیه دانشجویی داوطلبانه است.. هزینه عضویت در ارتباط با ثبت نام سالانه شما پرداخت می شود. در بحث هزینه خدمات درمانی، برای دانشجویان خدمات بهداشت دانشجویی، فنلاند خدمات بهداشتی دانشجویی را برای کسانی که در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس تحصیل می کنند ارائه می دهد. شما باید هزینه مراقبت های بهداشتی را به موسسه بیمه اجتماعی فنلاند بپردازید.

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در فنلاند اشاره شده است:

بررسی هزینه های زندگی در فنلاند

دلایل تحصیل رشته آسیب شناسی در جمهوری چک

به عنوان یک دانشجو و عضو اتحادیه دانشجویی در فنلاند، شما به طور مستقیم یا غیرمستقیم حق بهره مندی از مزایا، تخفیف ها و خدمات مختلفی را دارید که زندگی شما را آسان تر می کند. به عنوان مثال، شما به مسکن دانشجویی مقرون به صرفه، وعده های غذایی با قیمت دانشجویی و همچنین ورزش و آموزش با هزینه کم دسترسی دارید. علاوه بر این، تخفیف های متعددی دریافت می کنید، به عنوان مثال در هزینه های حمل و نقل عمومی در سراسر کشور و بلیط رویدادهای فرهنگی یا جاذبه ها. علاوه بر این دانشجویانی که در حال حاضر در دانشگاه هلسینکی تحصیل می کنند می توانند برای بورسیه های ارائه شده توسط صندوق های دانشگاه هلسینکی درخواست دهند. همچنین بنیادهای مختلف دیگر و همچنین سازمان های علمی یا دیگر در فنلاند کمک های مالی و بورسیه ارائه می دهند.

بسیاری از آنها همچنین برای دانشجویان بین المللی و محققان ثبت نام شده در دانشگاه هلسینکی آزاد هستند. اما در زمینه کار در حین تحصیل، دانشجویان مدرک بین المللی و مبادله مجاز به کار در طول اقامت خود در فنلاند با محدودیت های خاصی هستند. محدودیت ها به ملیت (EU/EEA یا غیر اتحادیه اروپا/EEA) و ماهیت شغل مربوط می شود. اگر در فنلاند کار می کنید، باید بر درآمد خود مالیات بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید که نمی توانید صرفاً با کار کردن، روی تأمین مالی تحصیل خود حساب کنید.

دلایل تحصیل رشته آسیب شناسی در جمهوری چک

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در فنلاند

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در فنلاند کار می کند معمولاً حدود 9800€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 5100€ (یورو) (کمترین) تا 15000€ (یورو) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. پزشک حقوق پاتولوژی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. با این حال حقوق متوسط ​​9410€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک پاتولوژی کار می کنند کمتر از 9410€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 9410 € (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 6350€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 6530€ (یورو) درآمد دارند. همچنین %75 از پزشکان پاتولوژی کمتر از 11700€ (یورو) درآمد.

در این بخش شاهد مزایای کار در فنلاند حین تحصیل هستید:

مزایای کار در فنلاند حین تحصیل

بر اساس تجربه یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 5790€ (یورو) در ماه است. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 7770€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 10100€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در فنلاند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در فنلاندبرای تبدیل اقامت به تابعیت در فنلاند از طریق راه تحصیلی از نظرات کارشناسی مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته آسیب شناسی در فنلاند

در این بخش از مقاله به سوالات پرتکرار شما در خصوص رشته آسیب شناسی در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در فنلاند چقدر است؟ فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در فنلاند کار می کند معمولاً حدود 9800€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 5100€ (یورو) (کمترین) تا 15000€ (یورو) (بالاترین) متغیر است.
  • مزایای تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند چیست؟ امکان کار ضمن تحصیل و کسب درآمد و اخذ مدرک معتبر و اخذ اقامت پس از تحصیل و کار
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *