ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در گویان

تحصیل دندانپزشکی در گویان

تحصیل دندانپزشکی در گویان در چندین دانشگاه خوب این کشور که چهارچوب های تحصیلات آمریکایی و اروپایی را دارند ارائه می شود. گویان به دلیل روابط قوی فرهنگی، تاریخی و سیاسی با سایر کشورهای حوزه کارائیب و جامعه کارائیب (CARICOM) بخشی از منطقه کارائیب در نظر گرفته می شود. در این مطلب سعی کرده ایم تا در مورد تحصیل دندان پزشکی در گویان اطلاعاتی ارائه کنیم تا شما بتوانید در این خصوص به یک تصمیم قطعی برسید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه تحصیل دندان پزشکی در گویان و اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای گویان مشاور و پشتیبان شماست.

کارشناسی دندانپزشکی در گویان

این برنامه آموزشی (5) ساله که در سپتامبر 2006 آغاز شد، در مرکز دندانپزشکی چدی جاگان انجام می شود و توسط وزارت صحت عامه کمک مالی می شود. بین دوره 2011 تا 2015، این برنامه 28 جراح دندانپزشکی فارغ التحصیل شده است. تعداد ثبت نام فعلی برای این برنامه 58 دانش آموز است. (11) فارغ التحصیل BDS اکنون در خدمات صحت دندان وزارت صحت عامه کار می کنند و (3) فارغ التحصیل جدید برای پیوستن به سیستم عمومی درخواست داده اند. به ازای هر ساعتی که در کلاس سپری می ‌کنید، انتظار می ‌رود ساعت ‌های بیشتری مطالعه مستقل داشته باشید. زمان مطالعه فردی شما می تواند صرف آماده سازی یا پیگیری جلسات رسمی مطالعه، خواندن، تولید کار کتبی، تکمیل پروژه ها و بازنگری برای امتحانات شود.

شما از طریق روش های مختلفی از جمله سخنرانی ها، سمینارها، آموزش ها و سمپوزیوم ها آموزش خواهید دید. شما همچنین یک نمونه کار توسعه حرفه ای را بر اساس شواهد جمع آوری شده در طول دوره آماده خواهید کرد. شما مهارت های ارتباطی و فناوری اطلاعات خود را با نوشتن گزارش های باشگاه ژورنال و ارائه ها در مورد موضوعات مربوط به حاکمیت دندانپزشکی و بالینی توسعه خواهید داد. همچنین با استفاده از امکانات موجود در آزمایشگاه مهارت‌های دندانپزشکی در آزمون ‌های آزمایش ‌های بالینی ساختار یافته عینی (OSCE) و استدلال بالینی ساختاریافته (SCR) تدریس خواهید کرد.

کارشناسی ارشد رشته دندانپزشکی در گویان

این کارشناسی ارشد برای آماده سازی فارغ التحصیلان دندانپزشکی واجد شرایط بین المللی برای عمل در انگلستان طراحی شده است. این دوره زمینه ای جامع در شش زمینه آموزشی کلیدی ارائه می دهد: علوم پایه و کاربرد آنها در دندانپزشکی مدرن، اصول کاربردی دندانپزشکی بالینی، مهارت های بالینی، مهارت های ارتباطی، حرفه ای بودن، مدیریت و رهبری. این دوره طراحی برای متخصصان بین المللی دندانپزشکی که می خواهند در این حوزه کار کنند طراحی شده است. دانشجویان توسط کارشناسان برجسته بین المللی آموزش داده می شوند و در طول برنامه به طور منظم با آنها در تماس باشید. تدریس خصوصی در آزمون های استدلال بالینی ساختار یافته عینی (OSCE) و آزمون های استدلال ساختار یافته بالینی (SCR)است. تجربه عملی به دست آورید و در کلینیک ها و جلسات تمرین فنی شرکت خواهید کرد.

کارشناسی ارشد رشته دندانپزشکی در گویان

برنامه آموزش کمکی دندانپزشکی (DATP)در گویان

برنامه آموزش کمکی دندانپزشکی بیش از 200 پرستار دندانپزشکی را آموزش داده است (در حال حاضر DENTEX و CDT به ترتیب توسعه دهنده دندان و درمانگر دندانپزشکی جامعه نامیده می شوند. در حال حاضر،DATP در حال آموزش دسته ای از 22 DENTEX است که این برنامه را در نوامبر 2014 آغاز کردند و در سال 2016 آموزش را تکمیل خواهند کرد. با ترمیم، پیشگیری، سیلانت و گرفتن اشعه ایکس پری آپیکال حرفه خود را تخصصی تر کنید. همچنین شما تحت نظارت یک جراح دندانپزشک کار می کنند، به جز در مناطق دورافتاده که در آن دندانپزشک وجود ندارد.

شما با فرآیندهای تصمیم گیری منجر به از دست دادن و جایگزینی دندان و تکنیک های تمام مراحل درمان پروتز پروتز (به استثنای بریج و ایمپلنت) آشنا خواهید شد. مؤلفه تحقیقاتی کارشناسی شامل بررسی متون ساختار یافته و پروژه ممیزی بالینی است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به طور انتقادی ادبیات علمی را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنید و آخرین پیشرفت های دندانپزشکی را ارزیابی کنید. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که در دوره های توسعه در دانشگاه های گویان، (بخش ادنتولوژی) و همچنین سمینارهای داخلی موسسه شرکت کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در رشته دندانپزشکی در گویان هستید:

نرخ پذیرش تحصیلی در رشته دندانپزشکی در گویان

رشته بهداشت دهان و دندان در گویان

برنامه بهداشت دهان و دندان مدرسه در سال 1999 راه اندازی شد و آموزش بهداشت دهان، نمایش مسواک زدن، خدمات درمانی و پیشگیرانه پر کردن، پیشگیری، درمان فلوراید، درزگیرها را به مهد کودک، ابتدایی و مدارس متوسطه منتخب در تمام مناطق ارائه می دهد. در طول سال ها، تقریبا 50000 دانش آموز سالانه از مدرسه شفاهی بهره مند شده اند. این برنامه توسط Colgate Palmolive Limited در قالب کمک هزینه برای دندانپزشکان و پرسنل کمکی دندانپزشکی که از مدارس بازدید می کنند و همچنین نمونه هایی از خمیر دندان و مسواک که برای همه دانش آموزان توزیع می شود پشتیبانی می شود. فعال ترین مناطق جورج تاون، مناطق 3، 4 و 6 هستند. در سایر مناطق، این برنامه به دلیل محدودیت ها تنها به صورت جزئی اجرا می شود.

ساختار رشته بهداشت دهان و دندان در گویان شامل موارد زیر است:

  • 5 ماژول اجباری
  • پروژه ممیزی بالینی
  • گزارش مورد بالینی مبتنی بر شواهد
  • پایان نامه و ارائه بر اساس ممیزی بالینی شما

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به گویان و اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی در رشته دندان پزشکی در گویان مشاور و پشتیبان شماست.

سوالات متداول در باب تحصیل دندان پزشکی در گویان

در این بخش از مقاله به سوالات شما در باب تحصیل دندان پزشکی در گویان پاسخ داده ایم:

  • مدت تحصیل دندانپزشکی در گویان چند سال است؟ تحصیل دندانپزشکی در گویان در مقطع کارشناسی 5 و در مقطع ارشد 2 سال است.
  • شرایط تحصیل دندانپزشکی در گویان چیست؟ شما از طریق روش های مختلفی از جمله سخنرانی ها، سمینارها، آموزش ها و سمپوزیوم ها آموزش خواهید دید. شما همچنین یک نمونه کار توسعه حرفه ای را بر اساس شواهد جمع آوری شده در طول دوره آماده خواهید کرد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *