مهاجرت کاری شیلی

بازار کار رشته الکترونیک در شیلی

بازار کار رشته الکترونیک در شیلی

بازار کار رشته های مهندسی به خصوص الکترونیک در کشور شیلی در سال های اخیر متقاضیان بسیاری را از سراسر دنیا گرد هم آورده است. مقاله بازار کار رشته الکترونیک در شیلی به منظور بررسی دقیق این رشته، میزان درآمد و آینده شغلی این رشته نگارش شده است. جهت تمایل به مهاجرت کاری و اشتغال در مشاغل مربوط به رشته الکترونیک در این کشور می توانید مقاله زیر را مورد بررسی قرار دهید. این مقاله توسط کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

در این مقاله به اکثر سوالات مهم متقاضیان در باب بازار کار این رشته پاسخ داده خواهد شد، این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • مهارت های مورد نیاز برای رشته الکترونیک در این کشور چه می باشد؟
  • میانگین درآمد رشته الکترونیک در این کشور چه قدر می باشد؟

بررسی بازار کار رشته الکترونیک در شیلی

در رشته مهندسی الکترونیک متقاضی هر روز با مسائلی مانند طراحی و توسعه تلفن های همراه، دستگاه های پرتابل موسیقی و سخت افزار کامپیوتر رو به رو خواهد بود. مهندسان الکترونیک در این کشور تجربه جدیدی در تولید نوآوری و پیشرفت ارتباطات از راه دور، رباتیک، سخت افزار کامپیوتر و تجهیزات مربوط به الکترونیک فراهم کرده اند. بررسی تجهیزات تخصصی در این رشته مانند بررسی ابزار الکترونیکی صوتی، تجهیزات الکتریکی مربوط به روشنایی، سیستم کنترل و اتوماسیون و میکروالکترونیک مواردی است که بسیار مورد توجه متقاضیان این حرفه در این کشور می باشد.

عمده وظایف مهندس الکترونیک در این کشور در جدول زیر دسته بندی شده است:

مراحلشرح وظایف
1بهره گیری از دروسی مانند ریاضی و علوم به همراه تکنیک های به روز مهندسی این رشته جهت طراحی، تولید، نصب و حفظ سیستم های ارتباطی از راه دور
2طراحی و مدیریت ابزار جهت کنترل فرآیند و سیستم های ماشین آلات در مناطق مختلف این کشور
3برنامه ریزی و مدیریت پروژه های مهندسی این رشته و مدیریت بودجه های موجود
4ارزیابی سیستم های عملیاتی و توصیه های لازم در باب طراحی و تغییر نیاز های اساسی سیستم های الکترونیک
5بررسی طراحی ها و مشخصات طرح های انجام شده در جهت ایجاد ارتباط با مشتری

بررسی محیط بازار کاری رشته الکترونیک در شیلی

متقاضیان مهندسی این رشته در شرایط و محل کار های متفاوتی مانند شرکت های صنعتی متفاوت مشغول به کار می باشند. مهندسان الکترونیک در دفاتر خدمات مهندسی، توسعه، تحقیق و ساخت ابزار و سیستم های الکترونیکی فعالیت خواهند داشت. عموما محل کار اصلی این گروه از رشته مهندسی در این کشور در منزل و مربوط به بررسی سیستم های الکترونیکی می باشد. جهت دسترسی دقیق به اطلاعات مشاغل و محل کارهای مربوط به رشته الکترونیک در این کشور متقاضی می تواند از سایت های معتبر کاریابی این کشور اطلاعات لازم را کسب نماید.

تشریح تخصص های مربوط به رشته الکترونیک در شیلی

متقاضیان این رشته برای کسب درآمد و موفقیت بیشتر نیاز به 2 فاکتور اصلی در این کشور دارند. این 2 فاکتور مربوط به سطح تحصیلات و مدرک دانشگاهی متقاضی می باشد. متقاضیان این رشته برای کار در شیلی می باید مدرک فارغ التحصیلی مربوط به این رشته را به همراه مدارک مستند دال بر تجربه و دانش کافی در این زمینه ارائه دهند. شرایط تخصصی مورد نیاز در این رشته به شرایط استخدام و کارفرما در این کشور بستگی دارد. رشته مهندسی الکترونیک یکی از رشته هایی است که، متقاضی می تواند در طولانی مدت تجربه و مهارت های تخصصی بسیاری را کسب کند.
مهارت های تخصصی و کاربردی مورد نیاز در این رشته به شرح زیر می باشد:

  • ارائه ایده های منطقی
  • وجود علاقه و تمایل در تکنولوژی و فناوری
  • استعداد و توانایی در حل مسائل مربوط به ریاضی در این رشته
  • مهارت های ارتباطی قوی در ارتباط با مشتری
  • مهارت های قوی ارتباطی در IT
  • توانایی مدیریت زمان، اولویت بندی و برنامه ریزی در کار

درآمد بازار کار رشته الکترونیک در شهرهای مختلف شیلی

درآمد بازار کار رشته الکترونیک در شهرهای مختلف شیلی

رشته الکترونیک در شهرهای مختلف این کشور متفاوت می باشد. در پایتخت این کشور سانتیاگو میزان دریافتی متقاضی بیشتر از سایر شهرهای این کشور خواهد بود و همین امر موجب می شود که متقاضیان بسیاری هدف بازار کاری این رشته را مبنای ورود به این شهر قرار دهند. دومین شهری که میزان درآمد این رشته مورد توجه خواهد بود شهر پونته آلتو می باشد. بیشترین میزان دریافتی در شهرهای این کشور حدود 1830000CLP و کم ترین میزان دریافتی در این کشور به حدود 1450000CLP (پزو شیلی) است.

در این بخش میزان درآمد رشته الکترونیک در شهرهای مختلف این کشور را در جدول زیر رتبه بندی شده است:

رتبهنام شهرمیزان درآمد به CLP (پزو شیلی)
1Santiago1830000
2Puente Alto1790000
3Maipo1760000
4La Florida1730000
5Vina del Mar1710000
6Antofagasta1680000
7Valparaiso1640000
8Las Condes1600000
9San Bernardo1570000
10Penalolen1500000
11Concepcion1480000
12Rancagua1450000

میانگین درآمد بازار کار رشته الکترونیک در شیلی

دریافتی حقوق متقاضیان مهندسی الکترونیک در این کشور ماهیانه به حدود 1580000CLP (پزو شیلی) خواهد بود. کم ترین میزان دریافتی در این کشور به500000 CLPو بیش ترین مقدار حدود 3340000CLP (پزو شیلی) می باشد. میانگین دریافتی مهندسی الکترونیک در این کشور سالیانه به حدود 18900000CLP (پزو شیلی) می رسد. میانگین دریافتی در این کشور با توجه به فاکتورهایی مانند تجربه کاری، منطقه، جنسیت، سن و تحصیلات دانشگاهی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تمامی این فاکتورها در انواع مشاغل مهندسی الکترونیک این کشور تاثیر گذار می باشد.

درآمد تعدادی از مشاغل مربوط به این رشته به شرح نمودار زیر خواهد بود:

مشاغل مربوط به الکترونیک در شیلی

در این مقاله به طور مفصل بازار کار رشته الکترونیک در شیلی از طریق تحقیقات گسترده کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد ارزیابی قرار گرفته است. در صورت تمایل به اشتغال این رشته در کشورهای دیگر می توانید مقاله مربوطه به بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مورد بررسی و مطالعه قرار دهید و در دیدگاه مقالات نظرات خود را بیان فرمایید. یکی از معمول ترین روش های مهاجرتی به این کشور مهاجرت از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری می باشد. در خصوص مهاجرت کاری به این کشور امکان اخذ راهنمایی های لازم از مشاورین و وکلای مجرب ما برای شما فراهم شده است. امکان مشاوره حضوری و تلفنی (رایگان) برای شما عزیزان مقدور می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *