مهاجرت کاری چین

بازار کار خیاطی در چین

بازار کار خیاطی در چین

ورود به بازار کار خیاطی در چین برای افرادی که قصد گسترش فعالیت خود در خارجی از کشور را دارند بهترین گزینه می باشد. چین با اقتصاد پر رونق خود، چیزهای زیادی برای ارائه به فارغ التحصیلان جاه طلبی دارد، که به دنبال یک چالش جدید هستند. البته به شدت تصضیه می شود که قبل از عزیمت به این کشور کشف کنید که زندگی و کار در بازار کار خیاطی در چین چگونه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کوله باری از تجربه در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص بازار کار خیاطی در چین می باشد. همچنین شایان ذکر است که، گسترش اقتصاد چین سریع بوده است و این کشور در حال حاضر دومین اقتصاد بزرگ جهان محسوب می شود. در حالی که نرخ رشد اقتصادی در  چین طی سالهای اخیر کاهش یافته، اما بازار کار خیاطی در این کشور همچنان در حال گسترش بوده است.

علاوه بر این، شهرهای بزرگی مانند شانگهای و پایتخت پکن، به طرز عجیبی هر ساله میزبان خیاطان بی شماری از سراسر جهان بوده اند. فرصت تجربه یک فرهنگ کاملا متفاوت برای اتباع خارجی که قصد کار در بازار کار چین را دارند جذابیت بی نظیری را به این کشور اعطا کرده است. همچنین خیاطان بین المللی بهتر است قبل از عزیمت به این کشور، شغل خود را در بازار کار خیاطی در چین تضمین کنند. زیرا این امر می تواند بر نوع ویزای مورد نیاز افراد در این کشور تاثیر بسزایی داشته باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای خیاطان بین المللی برای تضمین شغل قبل از اقدام، استخدام در فروشگاه های بزرگ پوشاک در این کشور می باشد. در نهایت اینکه، در بازار کار خیاطی در چین به شدت به تماس های شخصی اعتماد می شود، زیرا برخی از مشاغل خالی هرگز  به طور رسمی تبلیغ نمی شوند.

چشم انداز شغلی در بازار کار خیاطی در چین

یکی از مهمترین دلایلی که اتباع کشورهای خارجی بازار کار خیاطی در چین را برای ادامه فعالیت های خود انتخاب می کنند، چشم انداز شغلی ایده آل در این حوزه می باشد. با توجه به تقاضای بالا در بازار کار خیاطی در چین برای خیاطان بین المللی، اغلب افراد به صورت خوداشتغال در این حرفه مشغول به کارمی شوند. علاوه بر این، خیاطان بین المللی که تجربیات کافی در این حرفه را دارند، می توانند فروشگاه خود را در این کشور افتتاح کنند. خیاطان بین المللی با استفاده از استعداد هنری خود می توانند از مشاغل متعدد در بازار کار خیاطی در چین بهره مند شوند.

برخی از مهمترین مشاغلی که اغلب خیاطان در بازار کار خیاطی در چین انتخاب می کنند، عبارت اند از:

مهمترین مشاغل مرتبط با بازار کار خیاطی در چین

آموزش های لازم در بازار کار خیاطی در چین

آن دسته از افرادی که قصد فعالیت در بازار کار خیاطی در چین را دارند، باید آموزش های لازم در این حرفه را به خوبی دریافت کنند. خیاطان بین المللی چندین راه برای یادگیری تجارت خیاطی در چین دارند. برخی از دبیرستان ها کلاس هایی را ارائه می دهند که به اتباع خارجی نحوه دوخت پارچه و ایجاد تغییرات را آموزش می دهند. علاوه بر این، چندین دانشکده فنی و اجتماعی در چین برنامه های گواهی در خیاطی را ارائه می دهند. همچنین برخی از برنامه های کارشناسی و کاردانی در طراحی مد شامل کلاس های خیاطی نیز هستند. برنامه های گواهی در چین به متقاضیان روش های اولیه، متوسط و پیشرفته دوخت، طراحی الگو و منسوجات را آموزش می دهند. در نهایت اینکه، برنامه های کاردانی در این حرفه، مواد، تجارت، نمایشگر و طراحی به کمک کامپیوتر را نیز پوشش می دهند.

آموزش های لازم در بازار کار خیاطی در چین

الزامات زبانی در بازار کار خیاطی در چین

یکی از موضوعات کلیدی که تمامی خیاطان بی المللی قبل از عزیمت به چین باید به طور دقیق بررسی کنند، الزامات زبانی در بازار کار خیاطی در چین می باشد. به طور کلی، یکی از اصلی ترین چالش های خیاطان در چین، الزامات زبانی گسترده در بازار کار خیاطی در این کشور می باشد. بنابراین در شهرهایی مانند پکن و شانگهای اگر به زبان محلی صحبت نمی کنید باید بتوانید از پس آن برآیید. با این حال به خاطر داشته باشید که نرخ تسلط به زبان انگلیسی به طور قابل توجهی در بازار کار خیاطی در چین متفاوت است، و معمولا به سن و مکان بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی، نسل های قدیمی تر و افرادی که در مناطق روستایی چین زندگی می کنند به ندرت انگلیسی صحبت می کنند.

برای کار در بازار کار خیاطی در چین باید به زبان های زیر تسلط کافی داشته باشید:

الزامات زبانی در بازار کار خیاطی در چین

در واقع داشتن مقداری دانش ماندارین در هر کجا که کار می کنید، یک مزیت کلیدی خواهد بود. علاوه بر این، اگر در تلاش هستید تا به زبانی که به نظر پیچیده به نظر می رسد دست پیدا کنید، همواره می توانید پس از ورود به چین این دروس را بخوانید. در نهایت اینکه، افرادی که می توانند ماندارین صحبت کنند، دانش خوبی از کشور دارند و می توانند به فرهنگ چینی علاقه نشان دهند، و در موقعیت بهتری برای یافتن شغل باشند. اگر تصمیم خود را برای کار در چین گرفته اید، جهت اطمینان خاطر بیشتر در این زمینه، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص بازار کار خیاطی در چین

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص بازار کار خیاطی در چین، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • آیا برای ورود به بازار کار خیاطی در چین به ویزای این کشور نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد فعالیت در بازار کار خیاطی در چین را دارند، باید برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. بدون دریافت ویزا اجازه فعالیت در این حرفه را نخواهید داشت.
  • ساعت کاری در بازار کار خیاطی در چین چگونه است؟ طبق قوانین وارت کار در چین، خیاطان در این کشور نباید بیش از 40 ساعت در هفته در این کشور کار کنند. علاوه بر این، بازار کار خیاطی در چین یک هفته کاری پنج روزه دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *