مهاجرت کاری یونان

کار علوم آزمایشگاهی در یونان

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در یونان

کار علوم آزمایشگاهی در یونان از مشاغل تخصصی است. دانشجویان پس از اتمام تحصیل میتوانند در رشته علوم آزمایشگاهی، شیمی و دانش های مرتبط کار کنند. وظیفه یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی این است که به برقراری ارتباط در مورد سلامت بیماران با پزشک مربوطه ادامه دهد. همچنین هشدار دادن به پرسنل نظارت، آسیب شناس، پزشک بیمار یا پرستار، هر نوع شرایط غیر عادی بیمار را شناسایی کند از مسئولیت های اوست. افرادی که شغل خود را به عنوان تکنسین آزمایشگاه پزشکی انتخاب می کنند، گزارش اطلاعات مأموریت را به بخش بهداشت عمومی یا سایر مقامات تعیین شده نیز انجام می دهند. این یک کار بسیار حیاتی است و تکنسین آزمایشگاه پزشکی هنگام انجام کار خود باید همیشه هوشیار باشد.

وظیفه یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی شامل انجام چندین نوع آزمایش است که توسط پزشک بر روی بیمار پیشنهاد شده است. تکنسین آزمایشگاه پزشکی با کار روی انواع مختلف تجهیزات شیمیایی و انجام شیمی درمانی دست، نتایج آزمایش را برای تشخیص و درمان بیمار ارائه می دهد. البته تمامی این موارد براساس محل کار و زمینه شغلی شما متفاوت خواهد بود ممکن است در آزمایشگاه مربوط به حیوانات کار کنید و یا مواد غذایی را مورد بررسی قرار دهید و از سلامت لوازم آرایشی مطمئن شوید. همچنین می توانید در آزمایشگاه های پزشکی قانونی نیز کار کنید. تحصیل در خصوص علم آزمایشگاه به شما می آموزد که در رابطه با آزمایش خون و ادرار و بافت بدن و مدفوع چگونه عمل کنید. همچنین نحوه کار با ابزار را نیز خواهید آموخت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به یونان به متقاضیان مشاوره های تخصصی ارائه می دهد.

فضای کار Laboratory sciences در یونان

در کشور یونان افرادی که شغل خود را به عنوان تکنسین آزمایشگاه پزشکی انتخاب می کنند باید از عملکرد مناسب و نحوه استفاده از تجهیزات آگاه باشند. آنها همچنین وظیفه مراقبت منظم از تجهیزات را دارند. انواع مختلفی از آزمایشات وجود دارد که یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی موظف است انجام دهد تا روند تشخیص بیمار را قادر سازد. یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی با استفاده از تجهیزات هماتولوژی، تجزیه ادرار و لخته شدن، نتایج آزمایش را برای تشخیص و درمان بیمار فراهم می کند. انجام روش های دستی دیفرانسیل. افرادی که شغل خود را به عنوان تکنسین آزمایشگاه پزشکی انتخاب می کنند باید از فرآیندهای مختلفی که برای انجام آزمایش بر روی انواع مایعات انسان استفاده می شود، آگاهی داشته باشند.

دانشمندان آزمایشگاه بالینی ممکن است به عنوان کارمند، مدیر یا مشاور در بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه های مرجع یا آزمایشگاه های مطب پزشکان کار کنند. آنها ممکن است عمومی باشند و یا در زمینه هایی مانند خون شناسی، هموستاز، ایمونولوژی، شیمی، بانکداری خون، فلوسیتومتری، تشخیص مولکولی یا میکروبیولوژی تخصص داشته باشند. دانشمندان آزمایشگاه بالینی ممکن است به عنوان متخصص اطلاعات آزمایشگاه استخدام شوند یا در مدیریت کیفیت یا کنترل عفونت کار کنند. فرصت های دیگری را می توان با فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی به عنوان متخصص فنی، نمایندگی خدمات یا فروش پیدا کرد. در علوم پزشکی قانونی؛ و در آموزش در مراکز پزشکی و دانشگاه ها. دانشمندان آزمایشگاه بالینی همچنین ممکن است در مراکز علوم دامپزشکی یا نیروهای مسلح کار کنند، در حالی که دیگران مهارت های آزمایشگاهی خود را در خارج از مراقبت های بهداشتی در کشاورزی اعمال می کنند.

نرخ اشتغال در کشور یونان حاکی از شرایط خوب کاری در این کشور می باشد. در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در یونان هستید:

نرخ اشتغال در کشور یونان

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در یونان

علوم آزمایشگاهی بالینی یک برنامه 3 + 1 است که با همکاری دانشکده علوم آزمایشگاهی بالینی OSF در پوریا، ایلینوی انجام شده است. این برنامه برای توسعه متخصصان شایسته ای طراحی شده است که هم در تئوری و هم در روش های آزمایشگاهی مهارت دارند. فراهم کردن زمینه ای برای تجربه بالینی که سال آخر برنامه را تشکیل می دهد، یک آزمایشگاه بالینی کاملاً خودکار است که روزانه طیف گسترده ای از روشهای آزمایش معمول و تخصصی در آن انجام می شود. دانشجویان 3 سال در کالج Eureka تحصیل می کنند و در صورت پذیرش دانشکده علوم آزمایشگاهی بالینیOSF ، تحصیلات خود را در طول سال های ارشد ادامه می دهند. پس از اتمام موفقیت آمیز سال چهارم، به دانشجو BS با گرایش علوم آزمایشگاهی بالینی از کالج Eureka اعطا می شود.

برنامه دستیار آزمایشگاه پزشکی متعهد به موارد زیر است:

  • دانشجویان فارغ التحصیل که می توانند در زمینه رشد سریع دستیاران آزمایشگاه پزشکی شغلی را دنبال کنند
  • ارائه یک برنامه دستیار آزمایشگاه پزشکی با کیفیت که با شایستگی های موجود انجمن علوم آزمایشگاهی پزشکی همسو باشد
  • آماده سازی فارغ التحصیلان برای موفقیت در آزمون CSMLS
  • آماده سازی فارغ التحصیلان برای یافتن شغل موفق در بیمارستان ها ، کلینیک ها و آزمایشگاه های خصوصی
  • تشویق فارغ التحصیلان برای تشخیص نیاز به ادامه تحصیل و وابستگی شغلی

زمینه کار علوم آزمایشگاهی در یونان

یک دانشجوی باید تمام نیازهای عمومی و سایر رشته های علوم آزمایشگاهی بالینی را با موفقیت انجام دهد و باید 88 ساعت ترم اعتبار قبل از سال آخر را جمع کند. این مسئولیت دانشجو است که درخواست کارشناسی خود را در ترم پاییز سال دانشجو در دانشکده علوم آزمایشگاهی بالینی OSF ارائه دهد. آزمایشگاه های پزشکی دانشمندان (که قبلاً تکنسین های پزشکی نامیده می شدند) ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مهمی هستند که تجزیه و تحلیل های آزمایشگاهی مورد استفاده در تشخیص و درمان بیماری و حفظ سلامت را انجام می دهند. به دلیل خواسته های این حرفه، دانشمندان آزمایشگاه پزشکی با استفاده از تجزیه و تحلیل های پزشکی و ابزار دقیق پیچیده، آموزش و آموزش گسترده ای می بینند. حقوق ماهیانه کار در یونان میزان مناسبی است.

دانشمندان آزمایشگاه پزشکی متخصصان برجسته ای هستند که به طور گسترده برای کار در 5 زمینه آزمایشگاه آموزش دیده اند از جمله زمینه کار در یونان عبارت است از:

  • میکروب شناسی
  • بانکداری خون
  • علم شیمی
  • هماتولوژی
  • ایمونولوژی

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در یونان

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در یونان

این شغل فرصت های متنوعی را در اختیار فارغ التحصیلان قرار می دهد. آنها می توانند مهارت ها و علایق خود را با هم ترکیب کنند و شغلی متناسب با اهداف مورد نظرشان پیدا کنند. بیشتر دانشمندان آزمایشگاه پزشکی در آزمایشگاه های بیمارستان کار می کنند، اما بسیاری دیگر در کلینیک ها، مطب های پزشکان، آزمایشگاه های تجاری، مراکز تحقیقاتی، کلینیک های دامپزشکی، مراکز بهداشت عمومی، آزمایشگاه های جرم شناسی و پزشکی قانونی، نیروهای مسلح و سپاه صلح مشغول به کار هستند. برخی از تکنسین ها ها با سابقه مدیریتی در نهایت به عنوان مدیر آزمایشگاه یا متخصص بازاریابی با شرکت های تأمین دارویی که کیت، ابزار و تجهیزات را برای استفاده تشخیصی تولید می کنند، تبدیل می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کاری یونان به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *