مهاجرت کاری سنگاپور

کار علوم آزمایشگاهی در سنگاپور

کار علوم آزمایشگاهی در سنگاپور

یکی از مشاغل خوب و با درآمد مناسب کار علوم آزمایشگاهی در سنگاپور است زیرا این کشور فضای شغلی و فرهنگی خوبی را برای مهاجران کاری فراهم می کند. تکنسین های آزمایشگاه پزشکی در درجه اول در یک آزمایشگاه تحقیقات علمی کار می کنند. آنها با انجام آزمایشات و آزمایشات نقش مهمی در تولید داده های قابل اعتماد و دقیق برای حمایت از تحقیقات علمی دارند. کارمندان تحت نظارت یک تکنسین پزشکی یا یک پزشک، آزمایشاتی را برای کمک به تشخیص و درمان بیماری ها انجام می دهند. فارغ التحصیلان شاغل در این رشته کاری معمولاً در بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه های خصوصی، سازمان های تحقیق و توسعه یا شرکت های دارویی استخدام می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

اگر شما کسی هستید که مایل به ملاقات با یک بیمار هستید یا نیاز به بسته شدن اطلاعات بیمار در مورد نتایج آزمایشگاهی دارید که به تشخیص آن کمک کرده اید، ممکن است این کار برای شما مناسب باشد. فارغ التحصیلان علوم پزشکی می توانند منتظر تأثیر قابل توجهی در زندگی مردم باشند، زیرا زندگی یک فرد می تواند به دقت و صحت کار شما به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه بستگی داشته باشد. تکنسین های آزمایشگاه پزشکی و دانشمندان آزمایشگاه پزشکی نقشی اساسی در ارائه تشخیص دقیق بیماری های مختلف بالینی با دقت و دقت در پزشکان دارند. آنها از مجموعه گسترده ای از تست ها و روش های آزمایشگاهی استفاده می کنند که از بازده بالا تا تحقیقات تخصصی پیچیده را شامل می شود.

در نمودار زیر شاهد تعداد افراد شاغل در سنگاپور در سال های اخیر می باشید:

افراد شاغل در سنگاپور

وظایف کار علوم آزمایشگاهی در سنگاپور

نقش یک تکنسین آزمایشگاهی در صنعت مراقبت های پزشکی پزشکی بسیار حیاتی است زیرا آنها غربالگری را تقریباً در همه چیز و هر چیز، از مشکلات جزئی گرفته تا نتایج آزمایش سرطان انجام می دهند. فارغ التحصیلان همچنین در حرفه خود به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی انعطاف پذیری پیدا می کنند. از آنجا که تکنسین های آزمایشگاهی در بیشتر زمینه های علمی مشغول به کار هستند، می توانند بین تحقیقات پزشکی و تشخیص، تولید، آزمایشات دارویی و حتی آموزش انتخاب شوند. متناوباً، اگر فارغ التحصیلان این حوزه از کار بخواهند در همان آزمایشگاهی که در آن کار می کنند پیشرفت کنند، می توانند با پیشرفت از دستیار فنی به تکنسین، به تکنسین به تکنسین رهبر و در نهایت به مدیر آزمایشگاه از نردبان شغلی بالا روند.

وظایف روزانه یک تکنسین آزمایشگاه شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل مایعات بدن یا بافت ها برای تشخیص ناهنجاری ها یا بیماری ها
  • انجام آزمایش خون و انجام شمارش خون
  • بررسی سلول ها و فرهنگ ها برای وجود ناهنجاری ها
  • تنظیم کالیبراسیون، نگهداری و تمیز کردن تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی
  • آزمایش عقیم بودن تجهیزات
  • تجزیه و تحلیل نتایج آزمون ها
  • ضبط داده های آزمون
  • کار با آسیب شناسان در صورت مشاهده ناهنجاری ها

مهارت های مورد نیاز کار Laboratory sciences در سنگاپور

فارغ التحصیلان معمولاً با مدرک علوم پزشکی یا علوم زیستی وارد این حرفه می شوند. ماهیت دقیق نقش یک تکنسین آزمایشگاه مهارت ها و شایستگی های خاصی را در میان فارغ التحصیلانی که قصد ورود به این حوزه از کار را دارند، می طلبد. بسته به آنچه وظایف شما در بر دارد، ممکن است مجبور باشید ساعت های نامنظمی را کار کنید. علاوه بر این، شما به احتمال زیاد با مواد زیست خطرناک و عفونی کار خواهید کرد. بنابراین، شما باید از تجهیزات محافظتی لازم استفاده کنید و اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از خطرات انجام دهید. بیشتر کارهای شما به عنوان تکنسین آزمایشگاه پزشکی بدون هیچ گونه ارتباط با بیماران انجام می شود. این ممکن است بسته به شخصیت و انتظارات شما طرفدار یا موافق باشد.

جدا از مدارک رسمی، کارفرمایان به دنبال نامزدی با مهارت های زیر هستند:

  • تفکر انتقادی
  • مهارتهای تحقیق
  • مهارت حل مسئله
  • مهارت های مدیریت زمان
  • مهارتهای کار گروهی
  • توجه به جزئیات
  • قابلیت نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات فنی

الزامات کار Laboratory sciences در سنگاپور

الزامات کار Laboratory sciences در سنگاپور

در انجام تست های آزمایشگاهی بالینی اساسی کمک کرده و از صحت و سقم نتایج آزمایش اطمینان حاصل کنید. کنترل کیفیت آزمایشات آزمایشگاهی را حفظ کرده و گزارش های آزمایشگاهی دقیق و به موقع تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام روشهای کاری مطابق با مقررات و اعتبار مجاز آزمایشگاه بالینی است. همچنین باید اسناد آزمایشگاهی، سوابق و سیستم های بایگانی آزمایشگاه بالینی را حفظ کنید. بدین منظور برخی از الزامات تحصیلی نیز وجود دارد. مثلا دیپلم یا مدرک علوم زیست پزشکی، علوم زندگی یا معادل آن و یا مدرک با درجه عالی یا بالاتر در علوم پزشکی، علوم زندگی یا معادل آن برای موقعیت دانشمند آزمایشگاه پزشکی مورد نیاز است. یا در مواردی داشتن حداقل دیپلم در علوم زیست پزشکی دوره تحصیلات مولکولی یا مربوطه و حداقل 1 سال تجربه آزمایشگاه بالینی در بیمارستان یا آزمایشگاه تجاری مورد نیاز است.

صلاحیت های لازم برای مهاجرت به کشور سنگاپور و کار در علوم آزمایشگاهی در سنگاپور را در لیست زیر برای شما آماده کرده ایم:

  • داشتن دیپلم در علوم پزشکی پزشکی، فناوری آزمایشگاه پزشکی یا معادل آن
  • حداقل 2 سال تجربه عملی در یک آزمایشگاه پزشکی در خون شناسی، تجزیه ادرار، میکروسکوپ خراشنده های پوست یا رشته های بانکداری خون
  • دانش برنامه های استاندارد IT
  • قادر به کار مستقل با حداقل نظارت
  • کار کردن با یک تیم
  • شخصیت خوب با مهارت های عالی خدمات مشتری
  • دارای مهارت های عالی بین فردی و ارتباطی

ویژگی های کار در آزمایشگاه در سنگاپور

در مسیر کار در علوم آزمایشگاهی در کشور سنگاپور باید آزمایشات تحلیلی بر روی بافت های انسان و روش های معمول آزمایش آزمایشگاهی را انجام دهید. شما باید به مراحل تضمین کیفیت و کنترل کیفیت پایبند باشید. برای این کار تجهیزات آباید زمایشگاهی را نگهداری و بهره برداری کنید. همچنین باید بتوانید سو عملکرد را شناسایی کرده و مشکلات دستگاه را عیب یابی کنید. یکی دیگر از وظایفی که ممکن است داشته باشید این است که در انجام آزمایشات و روش های آزمایشگاهی پرسنل را آموزش یا آموزش دهید و در کار توسعه در مورد آزمایش های جدید ، فعالیت های TQM ، آزمایش کیفیت و نگهداری تجهیزات شرکت کنید. داشتن شخصیت دوستانه، قابل دسترسی و مراقب نسبت به بیماران نیز از ویژگی های این شخص در آزمایشگاه های سنگاپور می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت سنگاپور از طریق کار به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *