مهاجرت کاری صربستان

کار علوم آزمایشگاهی در صربستان

کار علوم آزمایشگاهی در صربستان

کار علوم آزمایشگاهی در صربستان شامل مشاغل مختلفی است که بسته به تحصیلات و تجارب شما می تواند متفاوت باشد که در این مقاله به آن پرداخته میشود ،شما به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی در صربستان، روش های آزمایشگاهی مانند آماده سازی نمونه ها برای آزمایش، تهیه محیط کشت و محلول های سهام و تشخیص مشکلات و خطاهای روش های آزمایشگاهی را انجام خواهید داد. شما مسئول خونگیری و همچنین ثبت نمونه های بیمار و آماده سازی آنها برای آزمایش خواهید بود. همه اینها در حالی است که از تجهیزات خودکار و ابزارهای رایانه ای با قابلیت انجام همزمان چندین آزمایش و همچنین میکروسکوپ، شمارنده سلول و سایر تجهیزات آزمایشگاهی پیچیده استفاده می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری صربستان شما را یاری خواهد کرد.

دوره هایی برای تحصیل و آمادگی بیشتر در خصوص علوم آزمایگشاهی وجود دارد. این برنامه 50 هفته ای شامل یک دوره 2 هفته ای شبیه سازی یادگیری تجربی و یک دوره آموزشی 4 هفته ای با آموزش در محل کار است که در خارج از سایت با کارفرمایان بالقوه انجام می شود. این یک پایه و اساس مهارت و تجربه را برای شما فراهم می کند، هم در یادگیری در کلاس با متخصصان صنعت و هم در توانایی استفاده از این دانش در زندگی واقعی و فعالیت های عملی. خواه در صربستان تازه وارد باشید و هم بخواهید تجربه خود را گسترش دهید  در زمینه مراقبت های بهداشتی آموزش دیده باشید و بخواهید متخصص شوید، خواه بخواهید یک حرفه جدید داشته باشید و مجذوب این شوید که این دیپلم چه آینده ای را برای شما رقم می زند.

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در صربستان

صربستان با ارائه برنامه های استثنایی به دانشجویان خود در سراسر دانشگاه ها افتخار می کند که نتایج کاری خوبی را نیز به ثمر می رساند، به خصوص در رابطه با برنامه تکنسین آزمایشگاه پزشکی. این رشته استانداردهای سختگیرانه ملی را برآورده می کند و نشان دهنده یک موفقیت قابل توجه است، که کیفیت توسعه، تحویل و آموزش عملی برنامه ما را نشان می دهد. به دست آوردن دانش در زمان واقعی و بهترین روش ها در محل از مربیان متخصص صنعت و خارج از سایت از طریق آزمایشگاه از بهترین مزایا می باشد. همچنین در آزمایشگاه تشخیصی کاملاً مجهز و خودکار کار کردن و استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، آموزش عملی در زمینه جمع آوری خون، انجام نوار قلب و موارد دیگر را فرا می گیرید.

شرکت در این دوره الزامات خاصی دارد که در لیست زیر شاهد الزامات و مدارک لازم می باشید:

  • دیپلم دبیرستان یا معادل آن داشته باشید.
  • مصاحبه ارزیابی و پرسشنامه برای تعیین مناسب بودن برنامه تکنسین آزمایشگاه پزشکی.
  • رزومه به روز شده ارائه دهید.
  • دانش آموزان باید ظرف 30 روز از شروع برنامه، پرونده سوابق کیفری و گزارش ایمن سازی توسط پلیس آسیب پذیر را ارسال کنند.

تاریخچه کار علوم آزمایشگاهی در صربستان

تاریخچه کار علوم آزمایشگاهی در صربستان

بیوشیمی پزشکی نام معمول بیوشیمی بالینی یا شیمی بالینی در صربستان است. این بزرگترین زیرشاخه پزشکی آزمایشگاهی در صربستان است. این شامل تمام جنبه های شیمی بالینی، و همچنین خون شناسی آزمایشگاهی با انعقاد، ایمونولوژی و غیره است. آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی در صربستان و بیوشیمی پزشکی به عنوان یک حرفه بخشی از سیستم مراقبت های بهداشتی هستند و فعالیت های آنها از طریق تنظیم می شود. آغاز آموزش مداوم و سازمان یافته بیوشیمی دانان پزشکی (شیمی دانان بالینی) در صربستان از سال 1945 آغاز می شود. 4 الزام برای تمرین بیوشیمی پزشکی در سیستم مراقبت های بهداشتی جمهوری صربستان تعریف شده است: دیپلم دانشگاه دانشکده داروسازی (مطالعات بیوشیمی پزشکی)، پایان موفقیت آمیز آزمون حرفه ای در وزارت بهداشت پس از اتمام 1 سال آموزش اقامت در آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی، عضویت در اتاق بیوشیمیست های پزشکی صربستان و مجوز کار ماهر صادر شده.

سیستم Laboratory sciences در صربستان

بودجه بهداشت و درمان در جمهوری صربستان اساساً بر اساس مدل بیمه اجتماعی بیسمارک طراحی شده است. زیرا بیش از 90٪ منابع برای تحقق حقوق از بیمه درمانی اجباری از طریق مشارکت شهروندان برای بیمه درمانی اجباری تأمین می شود. با این حال، قانون بهداشت همچنین تأمین مالی از بودجه جمهوری برای افرادی که در بیمه درمانی اجباری گنجانده نشده اند (بیکاران، پناهندگان، افرادی که در حال گذراندن وضع مالی هستند) که از ویژگی های مدل Beveridge است. بنابراین، ممکن است بگوییم که در صربستان تقریباً از منابع عمومی کمک ها و بودجه دولت، سیستم تأمین مالی ترکیبی دارند. موسسات بهداشتی به عنوان مراقبت های درمانی و بیمارستانی در بخش دولتی سازمان یافته اند. حقوق بیمه درمانی از طریق صندوق ملی بیمه سلامت تأمین می شود.

از 7 میلیون نفر ساکن صربستان، 261 آزمایشگاه دولتی و 193 آزمایشگاه خصوصی در اتاق بیوشیمیان صربستان ثبت شده وجود دارد. در این آزمایشگاه ها 295 کارشناس ارشد داروسازی – بیوشیمی دانان پزشکی، 227 متخصص بیوشیمی پزشکی (فارغ التحصیل دانشکده داروسازی) و 276 متخصص بیوشیمی بالینی، که دکترای پزشکی هستند، کار می کنند. در مجموع، 798 متخصص بیوشیمی در این زمینه وجود دارد. همچنین، حدود 150 دانشمند، 37 استاد علوم، 47 دکترا و 48 مقدماتی وجود دارد. بیوشیمی دانان پزشکی و بیوشیمی پزشکی به عنوان یک حرفه در صربستان بخشی از سیستم مراقبت های بهداشتی هستند که موقعیت آنها توسط قانون بهداشت جمهوری صربستان، قانون اتاق های بهداشت و درمان، و دستورالعمل های وزارت بهداشت و اتاق بیوشیمیان صربستان تنظیم می شود.

شرایط کار در صربستان شرایط خوبی است. در نمودار زیر شاهد رشد صنایع در صربستان از جمله مراقبت های بهداشتی می باشید:

رشد صنایع در صربستان

شرایط کار Laboratory sciences در صربستان

حقوق ماهیانه کار در صربستان حقوق مناسبی است. آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی بخشی جدایی ناپذیر از امکانات مراقبت های بهداشتی در سطح مناسب محسوب می شوند. این آزمایشگاه ها بسته به سطح مراقبت های بهداشتی (اولیه، ثانویه، عالی) و مطابق با دستورالعمل های ارائه خدمات بهداشتی و دستورالعمل های مربوط به شرایط ارائه خدمات بهداشتی، سازمان یافته اند. آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی بالینی به عنوان بخشی از بیمارستان های دانشگاهی، واحدهای آموزشی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد بیوشیمی دانان پزشکی هستند. آزمایشگاه های خصوصی یا آزمایشگاه های عمومی یا خاص هستند. کلیه آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی و لیست آزمایشات انجام شده از طریق وزارت بهداشت مجوز دارند. کلیه آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی و لیست آزمایشات انجام شده از طریق وزارت بهداشت مجوز دارند.

4 مورد و 4 نوع شغل و الزام برای انجام بیوشیمی پزشکی در سیستم بهداشت صربستان وجود دارد:

  1. دیپلم دانشگاه دانشکده داروسازی (مطالعات بیوشیمی پزشکی)
  2. پس از اتمام 1 سال آموزش اقامت (موقت) در آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی، موفقیت آمیز در آزمون حرفه ای در وزارت بهداشت
  3. عضویت در اتاق بیوشیمی دانان پزشکی صربستان
  4. مجوز حرفه ای برای کار ماهر در عمل بهداشت و درمان صادر شده توسط اتاق بیوشیمی دانان پزشکی صربستان

مشاوران زبده و متعهد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به صربستان از طریق کار به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *