مهاجرت سرمایه گذاری در نروژ

کارآفرینی در نروژ

کارآفرینی در نروژ

یکی از زمینه های فعال سرمایه گذاری در کشور نروژ مربوط به کارآفرینی در نروژ در ایجاد کسب و کار نوین و رشد پروژه ای می باشد. کارآفرینی یکی از روش های مهاجرتی در زمینه سرمایه گذاری محسوب می گردد که برای شروع این کار در ابتدا، قطعا وجود یک برنامه پیشنهادی کارآمد، الزامی است. اگر می خواهید با شریط کارآفرینی در این کشور و نحوه اقدام آشنا شوید با کارشنایان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. شهر اسلو به وضوح حاکی از تغییراتی بنیادین و عظیم است. زیبایی شناسی فوق العاده معماران و جمعیت به سرعت در حال رشدش اینجا را تا سال 2040 پایتختی یک میلیون نفری خواهد کرد.

بهترین جنبه های کارآفرینی در نروژ

این کشور به عنوان یکی از کشورهای صلح دوست و البته ثروتمند در جهان طبقه بندی می شود. این کشور متقاضیان زیادی برای مهاجرت از سراسر جهان دارد. زیرا رفاه اجتماعی و سطح زندگی مردم در این کشور، زبانزد عموم است. پایتخت این کشور سریع ترین رشد در اروپا را با اقتصادی متنوع و قوی شاهد بوده است. نروژی ها به عنوان پیشگامان توسعه و پیش قراولان جهان های تک و دیجیتال شناخته می شوند. شهروندان این کشور مایل و قادر به پرداخت هزینه های تکنولوژی جدید هستند. این امر باعث می شود بازار تکنولوژی آزمون منحصر به فردی برای کارآفرینی در نروژ تلقی شود.

کارآفرینی در نروژ در زمینه تکنولوژی

با توجه به این موارد عرصه راه اندازی کسب و کار در این زمینه ها در حال پیشرفت است. همین عرصه ها کارآفرینان با تخصص صنعتی، سرمایه گذاران و استعدادهای برتر را فراگرد آورده است. شهروندان نروژی با کیفیت رتبه 1 در مقایسه با دیگر کشورها زیست می کنند. فرصت های مختلفی از کارآفرینی و سرمایه گذاری از این طریق، مهیا است.

رشد سرمایه گذاری در این کشور با توجه به آمار نمودار زیر خواهد بود:

رشد سرمایه گذاری در نروژ

اما در این میان زمینه های زیر پرطرفدارتر بوده است. فضای جولان بیشتری برای سرمایه گذاران در کشور نروژ دارد. از این رو موقیت آن ها را رقم می زند:

  • زمینه فناوری اطلاعات
  • امور مالی
  • طراحی
  • انرژی
  • علوم زندگی
  • تکنولوژی موسیقی

وجوه برتری کارآفرینی در نروژ

گزارش هایی که توسط IFC و بانک جهانی منتشر شده است، نشان می دهد كه کارآفرینی در این كشور نسبت به کشورهای هم سطح و مشابه خود آسان تر است. نروژی ها ملت پیشگام در زمینه فن آوری های جدید، شناخته می شوند. یک بازار عالی برای شروع کارآفرینی حوزه TechTech ICT محسوب می شود. نروژ کشوری پرطرفدار برای راه اندازی کسب و کار در نروژ قلمداد می شود.

آن چه که این کشور را از دیگر کشورها متمایز می کند. زمینه ساز کارآفرینی در نروژ قلمداد می شود، موارد زیر است:

  • ثروت غنی
  • ثبات اقتصادی و دولتی
  • زیرساخت های ارتباطی
  • حمل و نقل پیشرفته
  • ارتباطات طولانی مدت با اتحادیه اروپا

نروژ بهشت کارآفرینان

نروژ تنها 5 میلیون نفر جمعیت دارد. شرکت ها با رشد بالا خیلی زود جهانی می شوند. ممکن است شروع کارآفرینی در نروژ باشد، ولی به طور قطع جایگاهی در بازارهای جهانی پیدا خواهد کرد. کارآفرینی و خودکارآفرینی در این کشور، امری بی بدیل محسوب می شود. بنابراین فرصت های بسیاری برای افراد تازه کار وجود دارد. کارافرینان نروژی خیلی زود به بازارهای اروپا و آمریکا متصل می گردند. جهت سرمایه گذاری و رشد کسب و کار خود در این کشور مقاله سرمایه گذاری در نروژ را مطالعه بفرمائید.

کارآفرینی در نروژ و فرهنگ تجاری در اسلو

نروژی ها مردمانی به شدت نوع دوست، حرفه ای و صادق هستند. آن چه که به حوزه کارآفرینی در این کشور مرتبط است این نکته است که این مردم برای کسب و کار جدید مزاحمت ایجاد نمی کنند. برابری، اعتماد و همکاری، برخی از ارزش های اصلی در محل کار محسوب می شوند. می توان به سرعت مشکلات را به دلیل کار تیمی حرفه ای حل کرد. کارمندان در این کشور از ابتکار و مسئولیت، خلاقیت، انعطاف پذیر و کارآمدی برخوردار هستند. تعادل کار و زندگی برای نروژی ها مهم است. همچنین دوچرخه سواری، قایقرانی و اسکی در سراسر نروژ و در میان تجار و کارمندان بسیار محبوب هستند. برنامه ریزی برای جلسات بعدازظهر جمعه، در طول تعطیلات و یا در طول ماه جولای نیز صورت نمی گیرد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت مهاجرت به این کشور مقاله شرایط مهاجرت به نروژ را مطالعه بفرمائید.

موارد زیر نکات دیگری از تجارت در اسلو می باشد:

  • فرهنگ تجاری در اسلو نشان دهنده تمرکز کشور بر ارزش های مساوی و اجتماعی است.
  •  کسب و کار سلسله مراتبی نیست.
  • اکثریت کسب و کارها در نروژ دارای ساختارهای مسطح هستند.
  • سبک ارتباطی غیر رسمی است.
  • شفافیت و باز بودن نیز در این زنجیره ارزش خیلی زیادی دارد.

هزینه های انجام کارآفرینی در نروژ

راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی در این کشور در مقایسه با دیگر کشورها ساده است. راه های راه اندازی کسب و کار جدید در نروژ را از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید. هزینه های کم، بروکراسی اندک و سرعت عمل در راه اندازی کسب و کار باعث می شود. این کشور بهشت سرمایه گذاران محسوب شود. در این کشور مهارت های عمومی و بهره وری ها بالا است. کارمندان تعهد کاری دارند. تفاوت در دستمزدها نسبتا پایین است. البته این امر بیش از هر چیز به سطح تحصیلات بستگی دارد. در نروژ هزینه های راه اندازی فعالیت های تحقیق و توسعه از نظر رقابتی، در سطح استانداردهای بین المللی است.

چارچوب های کارآفرینی در نروژ

آموزش و پرورش در کشور نروژ رایگان است. تمامی کارمندان بیمه درمانی رایگان دریافت می کنند. دولت همچنین پدر و مادر کارمندان را تحت پوشش بیمه قرار می دهد. این کشور یک محیط بسیار دوستانه برای کارآفرینان محسوب می شود. اهرم منابع در دستان شما به عنوان یک کارآفرین قرار دارد. بدین معنی که تمام منابع به صورت کامل در اختیار کارآفرین قرار می گیرد. خو گرفتن شهروندان نروژ با فناوری های نوین به صورت بالقوه یک بازار آزمایشی مستعد برای کسب و کار جدید در اختیار فرد می گذارد. این امر سرمایه گذار را مستعد ایجاد یک شرکت بین المللی و آماده شدن برای مقیاسی در سطح جهانی می کند. کار سخت و لذت بردن از زندگی به صورت توامان در رگ و خون مردم این کشور ریشه دوانیده است. جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی نروژ را مطالعه بفرمائید.

توصیه های مهم برای کارآفرینان در نروژ

در این قسمت نکات مهمی که همه کار آفرینان باید بدانند را بازگو می نماییم:

  • آشنایی با مردم، فرهنگ و زبان نروژی یک کلید راه گشا در همه مراحل محسوب می شود.
  • سطح فکری شما محلی باشد. اما فراموش نکنید که باید جهانی عمل کنید.
  • به اصول پایبند باشید، صداقت و حرفه ای بودن و شفافیت، در واقع، ویژگی های کسب و کار هستند.
  •  برقرار کردن تعادل میان زندگی و کار برای همه مردم نروژ یک اصل محسوب می شود.
  • یک کسب و کار حرفه ای، مدیریت حرفه ای نیز می طلبد بنابراین خود را آماده کنید.
  • به هیچ عنوان برای بعد از ظهر جمعه و بعد از ظهر روز شنبه قرار ملاقات نگذارید.
  • در غیر این صورت تنها شرکت کننده آن جلسه خواهید بود.

اگر شما هم با خواندن این متن به کارآفرینی در نروژ علاقه مند شدید می توانيد مقاله مهاجرت به نروژ را مطالعه بفرمائید. اطلاعات مبسوط را از وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *