مهاجرت کاری مالتا

کارآفرینی در مالتا

ثبت شرکت و کارآفرینی در مالتا

کارآفرینی در مالتا یکی از راه های مهاجرت به مالتا می باشد، کشور مالتا جزیره ای در جنوب اروپا می باشد. زبان های رسمی این کشور مالتی و انگلیسی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کارآفرینی در مالتا به شما سروران گرامی مشاوره تخصصی ارائه می دهند. وکلای حقوقی ما ابتدا شرایط و رزومه کاری شما را بررسی می کنند و سپس با توجه شرایط بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند.

درباره کشور مالتا

این کشور به نام جمهوری مالتا می باشد که قریب به 475 هزار نفر جمعیت دارد که پنجمین کشور متراکم دنیا می باشد. شهر والتا، پایتخت این کشور می باشد. این کشور بعد از تصویب قانون استقلال در سال 1964 از بریتانیای کبیر تحت حکمراتی ملکه الیزابت دوم مستقل شد. بعد از آن به صورت جدا به طور حکومت جمهوری اداره شد و ارزیابی شد. مردم به دین مسیحیت اعتقاد دارند. زبان مالتایی به زبان ملی این کشور معروف می باشد که ریشه سامی در اتحادیه اروپا دارد.

قدرت اقتصادی این کشور به علت استراتژیک، نظام مالیاتی، نیروی کار قوی و سایر موارد، کشورهای اروپایی دیگر با این کشور در سرمایه گذاری و ثبت شرکت رقابت دارد. این کشور از لحاظ اقتصاد با کشورهای دیگر همکاری حرفه ای دارد. توسعه اقتصادی مالتا ذیلا بررسی شده است:

ثبت شرکت و کارآفرینی در مالتا

یکی از روش کارآفرینی در مالتا ثبت شرکت در این کشور می باشد. از این جهت که واجد شرایط بابت دریافت اقامت از راه ثبت شرکت هستند این امکان را دارند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. متقاضیانی که به فکر کارآفرینی در مالتا هستند باید از توانایی مالی بالایی برخوردار باشند. شخص متقاضی باید از ویزا و اقامت این کشور اطلاع داشته باشد. مزایای این روش این است که مالیات بر ارزش افزوده کمتر دریافت می شود. متقاضیان ثبت شرکت در مالتا منجر به اقامت دائم این کشور می شود.

انواع ثبت شرکت در مالتا عبارتند از:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت با مشارکت محدود
  • شرکت های تضامنی

مناسب ترین نوع شرکت همراه با کسب و کار در مالتا شرکت خصوصی با مسئولیت محدود می باشد. بابت ثبت شرکت خصوصی باید سرمایه اولیه داشته باشیم.

اقامت از طریق کارآفرینی در مالتا

مالتا به عنوان کوچک ترین کشور جهان و با پیشینه تاریخی کهن، به ساکنین خود مقیمان و گردشگران ساحل زیبا، سازه های تاریخی کهن در کنار سبک زندگی مدرن به شخص درخواست کننده دریافت اقامت دائم مالتا از طریق سرمایه گذاری ارائه می دهد. دریافت اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری فقط بابت تبعه کشور های غیر اروپایی است. دولت کشور مالتا با هدف جذب مردمانی با استاندارد های بالا، اقدام به اجرای تحقیقات جامع می باشد. شخص و همه وابستگان بابت اخذ اقامت خود به مالتا مهاجرت کنند.

شرایط درخواست بابت اقامت دائم مالتا

شخص دریافت اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری باید بالای 18 سال داشته باشید. وابسته های واجد شرایط مانند همسر، فرزندان، والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ این امکان را دارند به همراه شخص درخواست کننده تقاضا دهند. دولت این کشور متعهد می باشد تا در مورد ارزیابی و بررسی پرونده استاندارد های بالایی را به کار می گیرد تا این امکان را داشته باشید متقاضیان حرفه ای را برای درخواست اقامت انتخاب کند. متقاضیان باید گواهی عدم سوء پیشینه مورد تاییدیه داداگاه بین المللی و اینترپل و مقامات قضایی را ارائه دهند.

معایب اقامت از طریق کارآفرینی در مالتا

مزایای اقامت از طریق کارآفرینی در مالتا

در این بخش از مقاله به بررسی مزایای اقامت از طریق کارآفرینی در مالتا می پردازیم:

  • امکان سفر به کشور های عضو شنگن و بدون نیاز به ویزای ورودی
  • امکان اقامت در این کشور به صورت نا مشخص
  • امکان اقامت دائم به مدت 5 سال
  • امکان دریافت ویزای همراه برای خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال)
  • امکان کار کردن همراهان
  • امکان ادامه تحصیل

معایب اقامت از طریق کارآفرینی در مالتا

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، این راه مهاجرت دشواری های زیادی دارد. بعد از تمامی سختی ها و موفق شدن از سمت دولت مالتا، شخص اقامت این کشور را می گیرد ولی شخص کار آفرین تابعیت یکی از 3 کشور ایران، افغانستان و کره جنوبی به تابعیت مالتا تبدیل نخواهد شد. نکته دیگری این است که کشور مالتا جمعیت زیادی ندارد و این اشخاص در قشر جوان نمی باشند و در نهایت امکان تمدید اقامت به سختی انجام می شود.

یک شخص کارآفرین، پرداختی سهمی بابت رفاره و امنیت اجتماعی باید انجام پذیرد. اغلب به صورت ایده آل این مشارکت و پرداختی ها باید هر 4 ماه یک بار انجام شود که در ماه های آوریل (April)، آگوست (August)، دسامبر (December) انجام می شود. این هزینه معادل است با 15% درآمد سالانه در سال های گذشته. در صورتی که سال اول، شخص کارآفرین وارد این کشور شده و فعالیت می پردازد هزینه ای کمتر از 15% قابل قبول می باشد. روش های دیگری وجود دارد که متقاضیان باید هزینه های بیشتری پرداخت کنند و ریسک بالایی نیز دارد و شاید در آخر به دریافت پاسپورت مالتا نشود.

شرح کارآفرینی در مالتا

کارآفرینی و سرمایه گذاری در مالتا مورد استقبال بسیاری از سوی دولت اسن کشور رو به رو می شود به عنوان مثال با قانون این کشور تطبیق داده می شود. معادل 35% سود سالیانه خود را باید به عنوان مالیات پرداخت کنند. اغلب کار آفرینان در این کشور به مدت سالانه بین صفر تا نهایتا 25% به عنوان سود پرداخت می شود. اغلب پیشتر پیشرفت علمیات کارآفرینی فرد به یک مرحله معیین می شود پیشنهاد وکلای ما این است که شخص آغاز به ایجاد یک شرکت کند. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ابتدا تا انتها در کنار شما سروران گرامی هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *