مهاجرت سرمایه گذاری در استرالیا

کارآفرینی در استرالیا

کارآفرینی در استرالیا

ویزای کارآفرینی در استرالیا همان ویزای ساب کلاس 188 استرالیا است که در سال های متوالی و در سال 2014-2023 برای افراد کارآفرین صادر می گردد. دولت استرالیا این ویزا را با هدف جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر دنیا به متقاضیان اعطا می نماید. چرا که از این طریق می تواند وضعیت اقتصاد این کشور را بهبود بخشیده و پر رونق کند. به طور کلی مهاجرت و زندگی در استرالیا بخاطر وجود شرایط خوب و امن از لحاظ اقتصادی، مالی و ثبات شرایط زندگی در سطح بالا در این کشور، بسیار مورد تقاضا و درخواست است. زندگی در این کشور مزایای فوق العاده ایی برای افراد در بردارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می نماید برای دستیابی به اطلاعات بیشتری در مورد این کشور مقاله ذیل را مطالعه کنید. اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه مهاجرت از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری ددر اختیارتان قرار می گیرد.

کارآفرینی در استرالیا و نوآوری تجاری

همان طور که گفته شد ویزای ساب کلاس 188 همان ویزای کارآفرینی در استرالیا است. شرط لازم برای دریافت اقامت دائم از طریق ویزای 888 استرالیا، اخذ ویزای موقت 188 کارآفرینی است. تقاضیانی که قصد دریافت ویزای 188 استرالیا را دارند، می توانند از یکی از 4 طریق زیر اقدام نمایند:

  • نوآوری تجاری: افراد ماهر و متخصص که قصد راه اندازی تجارت جدید و یا بر عهده گرفتن مدیریت تجارت موجود در کشور استرالیا را دارند باید به دنبال اسپانسر ایالتی باشند. حداقل امتیاز در این روش 65 امتیاز است.
  • سرمایه گذاری های خاص، پرمیوم، کارآفرینی: سرمایه گذاری در استرالیا به این روش ها برای تجارت و کسب و کار مستمر در این کشور به سرمایه ای به میزان حداقل 1.5 میلیون (A$) دلار استرالیا نیاز دارد. در این حالت نیز وجود اسپانسر ایالتی و کسب حداقل 65 امتیاز ضروری است.

هزینه اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا

هزینه مربوط به اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا (ویزای ساب کلاس 188) متفاوت بوده و بین مبالغ 3600 الی 8400$A (دلار استرالیا) خواهد بود. به عبارت دیگر دولت استرالیا مبالغ مختلفی را برای فرد کارآفرین، همسر و فرزند وی در نظر گرفته است. به طوری که هزینه ویزای کارآفرینی در استرالیا برای اشخاص به شکل زیر تعریف شده:

 ویزاهزینه ها به $A (دلار استرالیا)
متقاضی4675
همسر متقاضی2340
فرزند شخص متقاضی1170

نقش مدرک زبان در اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا

زبان نقش بسیار مهمی در امر مهاجرت و البته به هر روشی است. طریقه مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی یا اصطلاحا امور سرمایه گذاری نیز از این قائده مستثنی نیست. اگر شخص متقاضی و یا خانواده او مدرک زبان حتی در حد آیلتس نمره 4 یا 5 نداشته باشند،

در این صورت دولت کشور استرالیا تدابیری را به شرح زیر اعمال می کند:

اشخاص مهاجرراه پیشنهادی
نفر اصلی (متقاضی)گذراندن دوره زبان در استرالیا با هزینه 520.8A$ (دلار استرالیا)
همراه (همسر) گذراندن دوره زبان در استرالیا با هزینه 250.4A$ (دلار استرالیا)

شرایط دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا

فردی که تقاضای دریافت ویزای کارآفرینی در استرالیا را دارد، می بایست واجد شرایط ذیل باشد تا بتواند ویزای ساب کلاس 188 استرالیا را دریافت کند:

  • فرد متقاضی سن زیر 55 سال داشته باشد. ناگفته نماند که در استرالیای غربی و جنوبی در برخی موارد برای افراد بالای 55 سال این نوع ویزا صادر می گردد.
  • فرد کارآفرین بایستی اسپانسرشیب خود را از یکی از ایالت های استرالیا انتخاب کند.
  • اخذ ویزای ساب کلاس 188 نیاز به کسب 65 امتیاز دارد.

موارد امتیازدهی ویزای کارآفرینی در استرالیا

موارد امتیازدهی ویزای کارآفرینی در استرالیا

فرایند ورود به استرالیا بر پایه سیستم امتیاز بندی است. در صورتی که فرد مهاجر در هر یک از موارد ذیل، واجد شرایط باشد، در سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا، امتیازات واجد شرایطی به او تعلق می گیرد:

  • سن متقاضی
  • مدرک تحصیلی یا مدرک فنی
  • مدرک زبان
  • میزان سرمایه اختصاص یافته برای کارآفرینی (حداقل سرمایه مبلغ 800000A$ (دلار استرالیا)
  • میزان گردش حساب مالی (حداقل به مبلغ 500000A$ (دلار استرالیا) که این مبلغ برای مدت 2 سال از 4 سال اخیر تعیین شده.
  • سابقه کار در امر صادرات کالا
  • ثبت اختراع و ابتکار
  • سابقه سرمایه‌ گذاری و مدیریت (سابقه کاری موفق شرط لازم است.)
  • تعهد فرد کارآفرین نسبت به این که حداکثر 2 سال پس از ورود به خاک استرالیا، اقدام به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار می‌ نماید.

شرایط سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا

از اول ژانویه سال 2012 میلادی ویزای کارآفرینی یا ویزای ساب کلاس 188 به عنوان بخشی از ویزای نیروی کار ماهر تعیین گردید. به عبارت دیگر متقاضیان این ویزا قادر نخواهند بود که به صورت مستقیم اقدام نموده و تشکیل پرونده دهند. بلکه بایستی تقاضای تمایل جهت مهاجرت (EOI) را انجام دهند به این صورت که:

  • در انتظار ارسال دعوت نامه باشند.
  • صدور ویزای کارآفرینی در استرالیا
  • امکان اقامت دائم متقاضی به مدت 4 سال پس از صادر شدن ویزا در استرالیا
  • وجود این قابلیت که به مدت 2 سال دیگر، به 4 سال اضافه گردد.
  • شرط اصلی دریافت این ویزا، اخذ تاییدیه و اقدام از سوی یکی از ایالت های کشور استرالیا است.

ویزای بازنشستگی استرالیا

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در کشور استرالیا سپری نمایند. مدت اعتبار این ویزا به صورت 4 ساله می باشد. اگر از جمله افرادی هستید که مهارت و حرفه خاصی دارید، هم اکنون بهترین فرصت برای کارآفرینی در استرالیا است. البته نگران انجام امور حقوقی مهاجرت خود نباشید. چراکه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با در اختیار داشتن وکلای باتجربه و کارآمد و همچنین کارشناسان حرفه ای در امر مهاجرت به کشورهای مختلف، همواره در کنار شما خواهد بود. بنابراین برای اقدام جهت این امر باعث افتخار موسسه است که مشاوره های مناسب شرایط شما را ارائه نموده و در دستیابی به اهداف نو و خلاق شما جهت به واقعیت پیوستن آنها و موفقیت در امر تجارت در کشور استرالیا یا سایر کشورها همراه تان باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *