مهاجرت کاری سنگاپور

ویزای کاری سنگاپور

ویزای کاری سنگاپور

کسب ویزای کاری سنگاپور دارای شرایط خاصی می باشد و متقاضیان که می خواهند اقدام کنند حتما باید مدارک و شرایط مورد نیاز را داشته باشند. متقاضیان زیادی برای کسب اطلاعات و آگاهی درباره سنگاپور و شرایط مهاجرت به این کشور و همچنین هزینه های زندگی و اقامت در سنگاپور به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه می کنند. لازم به ذکر است که کارشناسان و متخصصان ما همواره آماده همراهی و یاری همه هموطنان عزیز می باشند.

برای مهاجرت به کشور سنگاپور و کسب و دریافت اقامت و تابعیت این کشور، متقاضیان می توانند از راه های زیر اقدام کنند:

  • مهاجرت جهت کار در کمپانی های معتبر سنگاپور
  • مهاجرت جهت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در سنگاپور
  • مهاجرت جهت تحصیل در دانشگاه های سنگاپور
  • مهاجرت جهت ازدواج با شهروند سنگاپوری
  • کسب اقامت و گذرنامه سنگاپور از طریق تولد

انواع روادید کاری کشور سنگاپور

افرادی که قصد دارند در کشور سنگاپور مشغول به تحصیل شوند، حتما باید ویزای کاری سنگاپور و مجوز کار در این کشور پیشرفته را کسب کنند. در این بخش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا شما را با انوع ویزای کاری سنگاپور آشنا کنند. کارآفرینان خلاق برای کارآفرینی یا ایجاد کسب و کار در این کشور باید روادید کارآفرینی کسب کنند. لازم به ذکر است که جهت کسب این روادید، متقاضیان باید هر ماه حداقل 3000$ (دلار) درآمد داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله ویزای کاری سنگاپور را بررسی بفرمائید.

چند نمونه روادید کاری در این کشور عبارتند از:

  • روادید کارکنان حرفه ای مخصوص متخصصان، مدیران، مدیر عاملان، مدیران اجرایی و سایر افرادی می باشد. در ماه بیش از 3600$ (دلار) درآمد دارند.
  • کسب روادید PEP نیاز به داشتن دعوت نامه از کارفرمای یک کمپانی معتبر ندارد. متقاضیان می توانند با داشتن 8000$ (دلار) درآمد در ماه این روادید را کسب کنند. این روادید تنها 5 سال معتبر خواهد بود و قابل تمدید نمی باشد.
  • کارکنانی که سطح مهارت و توانایی آنها در انجام یک کار “متوسط” می باشد، می توانند روادید کارکنان نیمه حرفه ای را کسب کنند. لازم به ذکر است که معیارهای تعیین سطح مهارت متقاضیان با در نظر گرفتن مواردی چون مهارت کاری، درآمد، تحصیلات و سایر موارد مرتبط انجام می شوند. متقاضیانی که قصد دارند این روادید را کسب کنند باید حداقل 2200$ (دلار) درآمد داشته باشند.

انواغ ویزای کاری سنگاپور

مشاغل دانشجویی در سنگاپور

اگر قصد تحصیل در سنگاپور را دارید، حتماً با دانشگاه بررسی کنید که آیا این برنامه دارای تجربه صنعتی است یا خیر تا تعیین کنید که آیا می توانید در این کشور کار کنید یا خیر. اگر شما یک دانشجو یا کارآموز خارجی هستید که تحت یک برنامه پیوست آموزشی به سنگاپور می آیید، باید دارای مجوز کار آموزشی، مجوز استخدام آموزشی یا در برنامه تعطیلات کاری باشید. کار دانشجوی خارجی در سنگاپور بدون داشتن کارت کار معتبر جرم محسوب می شود. برخلاف سایر کشورها، سنگاپور به شما اجازه انجام هیچ کاری را نمی دهد. دانشگاه های سنگاپور دارای دوره های کارآموزی هستند که مربوط به دوره ای است که قصد تحصیل در آن را دارید. یک دانشجو فقط می تواند این دوره های کارآموزی مرتبط را انتخاب کند.

این باعث می شود که دانش آموزان معمولاً حدود دو یا سه ماه کار کنند و به آنها اجازه می دهد تا مهارت های خود را به کار گیرند. تعدادی از دانشجویان دوره کارآموزی را با موفقیت کامل می گذرانند و یک نقش تمام وقت توسط شرکت به آنها پیشنهاد می شود که پس از فارغ التحصیلی دانشجویان با موفقیت قابل اجرا است. همچنین اکثر دانشگاه ها با خانه های صنعتی شراکت دارند که امکان کار پاره وقت را برای دانشجویان فراهم می کند. برخی از مشاغل پاره وقت محبوبی که دانشجویان می توانند در سنگاپور پیدا کنند را دنبال می کنند. اپراتورهای ورود داده اگر مهارت های تایپ خوبی دارید، این کار برای شما عالی است. پیشخدمت در رستوران ها دستمزد اولیه و کاملاً کار فشرده. اگر در آشپزی مهارت دارید، می‌توانید دوست داشته باشید که شاگرد سرآشپز باشید.

کار در دانشگاه

شما همچنین می توانید شانس خود را در دانشگاه یا کالج خود امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا فرصتی وجود دارد یا خیر. تایپ کردن نام همه دانش ‌آموزانی که در آن سال ثبت ‌نام کرده‌ اند، می ‌تواند بسیار ساده باشد. یا کار هیجان انگیزی برای کار در کتابخانه، ممیزی همه کتاب ها و مجلات و تنظیم درست آنها باشد. اگر با دریافت یک پیشنهاد شغلی تمام وقت شانس با شما یار است، باید برای یک Employment Pass مربوطه درخواست دهید و سپس کار کنید. دولت سنگاپور به روشی واقعاً کارآمد کار می کند و اگر همه مدارک شما در محل باشد، می توانید بدون هیچ زحمتی کارت استخدام خود را دریافت کنید.

درباره اشتغال در کشور سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین کشورهای دنیا می باشد که در بخش جنوب غربی آسیا واقع شده است. اکثر مردم این کشور در شهر سنگاپور زندگی می کنند. زیرا سایر مناطق این کشور را جنگل های بارانی تشکیل داده اند. در کشور سنگاپور منابع و ذخیره های معدنی ناچیزی وجود دارند. فعالیت های اصلی این کشور در زمینه اقتصاد به چند بخش تقسیم می شوند:

  • خدمات
  • چینی
  • تولیدات الکترونیکی
  • صنایع دستی

این کشور در سال 1965 میلادی مستقل شد. قبل از آن کشور سنگاپور در دست کشورهایی چون مالزی، انگلستان و ژاپن قرار گرفته بود. در جدول زیر به برخی از اطلاعات درباره سنگاپور اشاره شده است:

سنگاپورپایتخت
سنگاپوربزرگترین شهر
جمهورینوع حکومت
انگلیسی، ماندارین تامیل مالاییزبان رسمی
710 کیلومتر مربعمساحت
بیش از 5 میلیون نفرجمعیت
دلار سنگاپورواحد پول
UTC+8منطقه زمانی

این کشور از لحاظ اقتصادی شرایط فوق العاده مطلوبی دارد. اکثر افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند، به فکر کسب اقامت دائمی و زندگی در این کشور می باشند. این کشور در دهه اخیر رشد اقتصادی ده درصدی داشته است. لازم به ذکر است که تولیدات ناخالصی داخلی کشور سنگاپور به بیش از 1.5 میلیارد $ (دلار) می رسد. بیش از 50% جمعیت این کشور نیروی کار محسوب می شوند. هیچ فقیری در این کشور وجود ندارد.

ویزای کار سنگاپور برای افراد ماهر و نیمه ماهر

معیار اصلی اولیه برای افرادی که به عنوان کارگر ماهر هستند میزان حقوق دریافتی است که باید حداقل 2400$ (دلار) باشد. نوع اقامت S Pass برای کارمندان و کارگران خارجی با مهارت متوسط (به عنوان مثال تکنسین ها) است که این معیارها عبارتند از:

  • حداقل حقوق ماهیانه کار در سنگاپور به میزان 2400$ (دلار) را بدست آورند.
  • حقوق باید بابت نوع تخصص و تجربه کاری شخص باشد.
  • متقاضیان مسن و با تجربه برای احراز صلاحیت به حقوق بالاتری نیاز دارند.
  • متقاضیان بایستی حداقل مدرک دیپلم را داشته باشند.
  • ممکن است گواهینامه های فنی مانند دوره هایی را برای تکنسین ها یا متخصصان مورد تائید باشد.
  • این دوره ها باید حداقل 1 سال مطالعه تمام وقت باشد.
  • برای سابقه کار نیز بایستی تجربه کاری مرتبط داشته باشید.

همچنین نوعی از ویزای کار برای کارگران ماهری وجود دارد که در یک شرکت بین المللی در سنگاپور که پروژه دارد مشغول بکار می شوند. این ویزا معمولا شامل حال افرادی می شود که در صنایع خاصی فعالیت دارند از جمله:

  • ساخت و ساز
  • ساخت
  • کشتی سازی
  • تولید
  • خدمات

این ویزا را کارفرماهایی می توانند درخواست نمایند که برای کار در این پروژه به نیروی کار خارجی متخصص خود حقوق بیشتری نسبت به یک کارگر سنگاپوری پرداخت می نمایند. همچنین مدت زمان این ویزا تا زمان اتمام آن پروژه خواهد بود.

شرایط کار دانشجویان در سنگاپور

دانشجویان دوره کارشناسی که مشغول به تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور می باشند می توانند با کسب این مجوز مشغول به کار در زمینه کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود شوند. حداقل درآمد دانشجویان جهت کسب این مجوز باید 3000$ (دلار) در ماه باشد. دانشجویان و متقاضیانی که از 18 الی 25 سال سن دارند و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه های سنگاپور کسب کرده اند می توانند با کسب روادید W.H. Program به مدت 6 ماه در کشور سنگاپور مشغول به کار شوند. دانش آموزانی که مهارت خاصی در انجام کاری ندارند، با کسب روادید T.W. Permit می توانند در دوره های کارآموزی در کشور سنگاپور شرکت کنند.

همچنین روادید بلند مدت خانواده برای والدینی مناسب می باشند که برای ملاقات فرزندان خود می خواهند به کشور سنگاپور سفر کنند. ویزای کاری سنگاپور در صورتی به متقاضیان ارائه می شود که متقاضیان و کارکنان شرایط لازم را دارا باشند. شما عزیزان اگر به فکر اخذ اقامت سنگاپور هستید می توانید با مشورت با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *