مهاجرت سرمایه گذاری در آرژانتین

نوآفرینی در آرژانتین

نوآفرینی در آرژانتین و چالش های آن

نوآفرینی در آرژانتین مقوله ای تخصصی که جلوه ای دیگر دارد. دولت آرژانتین با حمایت از پتانسیل نوآوری رقابت اقتصاد را بهبود بخشید. این تلاش ‌ها شامل طیف وسیعی از مکانیسم ‌های نوآوری مولد و زیرساخت‌ های مرتبط، و همچنین استارت‌آپ‌ های علم و فناوری و مشارکت ‌های دولتی خصوصی برای استفاده از ظرفیت قوی اما کم استفاده آرژانتین در تحقیق و توسعه برای بهبود نتایج اجتماعی اقتصادی بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رد زمینه شرایط سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور آرژانتین از طریق نوآفرینی مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد. در ادامه مقاله در خصوص نوآفرینی در آرژانتین بیشتر توضیح خواهیم داد.

جایگاه نوآفرینی در آرژانتین

آرژانتین از دیرباز دارای فرهنگ علمی پیچیده و کامل بوده است. این کشور سه برنده جایزه نوبل داشته است، بیش از هر کشور دیگر آمریکای لاتین. اما برای چندین دهه، بسیاری از بهترین محققان آن را ترک کرده اند تا در اروپا و ایالات متحده کار کنند. این چالش در بسیاری از کشورهای دیگر آمریکای لاتین و کشورهای در حال توسعه به خوبی شناخته شده است، اما برای آرژانتین، این مشکل با یک بحران مالی شدید در سال ‌های 2003-2005 تشدید شد. این کشور در حال حاضر از نظر تعداد دانشمندان با 568 نفر به ازای هر 1000 نفر فعال اقتصادی، در میان برترین دانشمندان قرار دارد. این شرکت با مراکز تحقیقاتی برتر در اروپا و ایالات متحده همکاری دارد. دانشگاه های آن در حال تپش با انرژی و منابع جدید هستند و شرکت های مرتبط با علم آن در حال رشد و موفقیت در بازارهای بین المللی هستند.

به عنوان یک تبعه خارجی در آرژانتین برای ثبت شرکت خود 3 پیشنهاد به شما می شود:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت بین المللی
  • شرکت آرژانتینی (مدیر شرکت تابعیت آرژنتینی داشته باشد)

نوآفرینی در آرژانتین و چالش های آن

در چند سال اخیر استارت آپ های آرژانتینی دائماً با کمبود فرصت های مالی مواجه بودند. پتانسیل بزرگ بکر در رشد کسب و کار جدید نشان داد که کارآفرینان آینده توسط عوامل مختلفی از جمله زمینه چالش برانگیز کلان، دسترسی کارآفرینی محدود به زیرساخت های مالی و فقدان قابلیت های مدیریتی محدود می شوند. سایر عوامل اولیه مانع از نوآوری عبارت بودند از: سرمایه انسانی ناکافی و مشکل در دسترسی به منابع مالی برای نوآوری، به ویژه برای استارت آپ ها و پیوندهای و انگیزه های ضعیف برای مراکز تحقیقاتی و فناوری عمومی. استارت آپ های آرژانتینی دائماً با کمبود فرصت های مالی مواجه بودند. پتانسیل بزرگ بکر در رشد کسب و کار جدید نشان داد که کارآفرینان آینده توسط عوامل مختلفی از جمله زمینه چالش برانگیز کلان، دسترسی کارآفرینی محدود به زیرساخت های مالی و فقدان قابلیت های مدیریتی محدود می شوند.

در جدول زیر رتبه سرمایه گذاری در نوآفرینی در آرژانتین را مشاهده می کنید:

زمینه سرمایه گذاریرتبه در آرژانین
خوراک و مواد غذایی1
علوم بهداشت2
فناوری اطلاعات3

نوآفرینی در آرژانتین و چالش های آن

نمونه های نوآفرینی موفق در آرژانتین

در کشور آرژانتین طیف وسیعی از کاربردها و اشتقاق ‌های ایده‌های تحقیقاتی اولیه منجر به محصولات و خدمات جدیدی شد که قبلاً امکان ‌پذیر نبوده یا در نظر گرفته نشده بود. برخی از نمونه ها عبارتند از گونه های جدید یونجه مقاوم به خشکی با پیامدهای قابل توجهی برای بهره وری کشاورزی در زمینه محصولات کشاورزی و تغذیه. واکسن تب آفتی در زمینه سلامت و بهداشت و پایگاه داده یکپارچه، کامپیوتری و دسترسی از راه دور برای اشتراک دانش از مهم ترین و کاربردی ترین نوآفرینی ها در سال های اخیر در این کشور محسوب می شوند. محصولات جدید تولید سبک، مانند ضد انگلی برای حیوانات خانگی، جوراب های ضد سلولیت، منسوجات مقاوم در برابر شعله و غیره؛ و محصولات جدید برای بهبود رقابت در تولید سنگین، مانند آنتن GPRS موارد دیگری از این قبیل هستند.

مرکز نوآفرینی در آرژانتین

آرژانتین دارای سنت قوی علم و فناوری است. مراکز تحقیقاتی و محققان آن از شهرت بین ‌المللی برخوردار هستند و شرکت ‌های آن محصولات با فناوری پیشرفته را به بازارهای پر تقاضای جهان صادر می‌کنند. حمایت بخش دولتی از تحقیق و توسعه در قرن بیست و یکم تشدید شده است. با ایجاد وزارت علوم، فناوری و نوآوری تولیدی، وضعیت علم، فناوری و نوآوری CTI به سطح سیاست دولتی ارتقا یافت.IDB سابقه طولانی در پشتیبانی از CTI دارد. برنامه ‌های بانکی به آرژانتین کمک کرده است تا ستون ‌های سیستم نوآوری خود را بسازد. زیرساخت ‌های علمی و فناوری، ظرفیت را برای تحقیقات علمی و نوآوری‌های فن‌آوری، منابع انسانی متخصص، و سیاست ‌ها و ارتقای سازمانی فراهم می کند. یکی از مهم‌ ترین کارهای زیربنایی علم و فناوری توسط IDB، مجتمع علم و فناوری در بوئنوس آیرس است.

این مرکز مدیریت و تولید دانش همچنین مقر MINCYT و نمایندگی های آن، CONICET و آژانس ملی ترویج علم و فناوری است. همچنین با پشتیبانی IDB، 20 مرکز علمی جدید و آزمایشگاه در زمینه های مختلف در تعدادی از شهرها در دست ساخت است. از جمله مؤسسه کاتالیز و پتروشیمی INCAP در سانتافه، مرکز بین المللی فرانسه-آرژانتین برای علوم و سیستم های اطلاعاتی CIFASIS در روزاریو، و مؤسسه اخترفیزیک در لاپلاتا. علاوه بر این، IDB از تهیه تجهیزات مدرن برای فعالیت های علمی و فناوری حمایت کرده است. بین سال ‌های 2006 و 2010، تجهیزات پیچیده ‌ای که با کمک 33 میلیون دلار آمریکا در تأمین مالی بانک خریداری شده است، محققان آرژانتینی را قادر می‌سازد تا کار خود را در سطح بین‌المللی انجام دهند.

در نمودار زیر شاهد حداقل هزینه ها برای نوآفرینی و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آرژانتین می باشید:

هزینه ها برای نوآفرینی و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آرژانتین

اقامت از طریق نوآفرینی در آرژانتین

قانون برای ثبت شرکت در آرژانتین چندین گزینه را برای کارفرمایان اتباع خارجی فراهم می کند. الزامات، زمان پردازش، صلاحیت استخدام و مزایای همراهی اعضای خانواده بر اساس نوع ویزا متفاوت است. شرکت هایی در آرژانتین که به دنبال حمایت از مجوزهای کار یا ویزا هستند باید در RENURE ( Registro Nacional Único de Requirentes de Extranjeros ) ثبت نام کنند. برای انجام هر گونه فعالیت تجاری در آرژانتین ویزای تجاری یا مجوز ورود به تجارت مورد نیاز است. به طور کلی برای اقامت تا 60 روز برای اتباع ویزا و تا 90 روز برای اتباع معاف از ویزا اعطا می شود. ویزای تجاری بسته به ملیت اتباع خارجی می تواند برای 1 تا 5 سال اعطا شود. مجوز کار برای هر کار عملی و با دستمزد در آرژانتین مورد نیاز است. برای اخذ ویزای نو آفرینی و سرمایه گذاری در آرژانتین با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *