مهاجرت کاری اسلوونی

موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

نخستین گام برای کاریابی در اسلوونی، مراجعه به موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی است. که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. به کمک این موسسات شما قادر خواهید بود از وضعیت بازار کار در اسلوونی برای نیروی کار خارجی آگاه شوید. این موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی به طور کامل تشریح می کنند که شغل ارائه شده به چه مقدماتی نیازمندست. این مقدمات عبارتند از: تجربه کاری، زبان مورد نیاز، مدرک تحصیلی، پروژه های تحقیقاتی و سایر در ادامه به معرفی بهترین موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی خواهیم پرداخت و از تنوع آن صحبت خواهیم کرد. این مقاله متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

کار در اسلوونی

کشور اسلوونی یکی از کشور های در حال پیشرفت در اروپای مرکزی است. وقتی به آمار و ارقام اقتصادی رجوع کنید، رشد و پیشرفت این کشور در زمینه های مختلف قابل رویت است. کشور اسلوونی با در نظر گرفتن شرایط جدیدی برای کارکنان سعی در بالا بردن راندمان کاری دارد. در کشور اسلوونی دور کاری یک امر رایج و مورد توجه جوانان و بانوان است. شرکت های خصوصی در کشور اسلوونی تمایل زیادی به استخدام نیروهای جوان دورکار دارند. در رابطه با ساعت کاری و شرایط کاری آن ها اما اطلاعات دقیق در دسترس نیست.

سایر کارمندان در کشور اسلوونی روزانه حداقل 8 ساعت در محل کار خود حاضر می شوند. از این رو کارمندان ادارات دولتی در کشور اسلوونی در طول هفته 40 ساعت کار انجام می دهند. همچنین سقف اضافه کاری در کشور اسلوونی در طول هفته نیز تنها 8 ساعت است. البته شرایط کار در شرکت های خصوصی متفاوت است و آنها 10 ساعت در روز در محل کار خود هستند. در کشور اسلوونی هر فرد می تواند 4 هفته از سال را به صورت قانونی مرخصی دریافت کند.

دریافت شغل در موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

برای آنکه بتوانید در کشور اسلوونی به کار مشغول شوید به ویزای کاری اسلوونی نیاز خواهید داشت. شما باید ابتدا از طریق موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی شغل مورد علاقه خود را بیابید. پس از آن باید با مدیران ارشد و مسئولین استخدام در آن شرکت یا پروژه مکاتبه های رسمی داشته باشید. شما باید به کمک مدارکی، اثبات کنید بهترین گزینه ممکن برای پذیرش آن فرصت شغلی هستید. حال کارفرما موظف است اداره کار اسلوونی را مطمئن کند، که هیچ فرد اسلونیایی قادر به انجام آن کار نیست. در صورت موافقت با درخواست او، شما باید کلیه مراحل قانونی را به کمک کارفرمای خود انجام دهید.

در اولین مرحله شما باید ویزای کاری خود را با ارائه مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار اسلوونی، دریافت کنید. پس از آن کارفرمای شما باید برای دریافت اجازه کار شما در کشور اسلوونی اقدام کند. اجازه کار شما در کشور اسلوونی در حقیقت اجازه اقامت قانونی شما در این کشور برای یک سال خواهد بود.

بررسی موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

برای آن که بتوانید یک شغل مناسب برای خود در کشور اسلوونی بیابید راه های زیادی وجود دارد. برای مثال مراجعه حضوری به شرکت، درخواست از اساتید دانشگاه، مطالعه روزنامه ها و سایر از جمله این راه ها هستند. تمامی این شرایط در صورت امکان پذیر است که شما در کشور اسلوونی حضور داشته باشید. به همین منظور موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی بوجود آمده تا امکان یافتن شغل برای خارجی ها نیز فراهم شود. این موسسات مورد توجه کارفرمایان اسلوونیایی قرار گرفته و آنان فرصت های شغلی را به اطلاع جویندگان کار می رسانند.

میانگین دستمزد نیروهای کار در اسلوونی از ابتدای سال 2022، 90€ (یورو) افزایش یافته است. این در حالی است که در بازه زمانی تورم در کشور اسلوونی کمتر از 2% بوده است. بر اساس گزارش های منتشر شده، میانگین دستمزد کارمندان در اسلوونی در حدود 1810€ (یورو) قبل از پرداخت مالیات است. بر اساس قوانین کشور اسلوونی نیز، حقوق دریافتی هر فرد نباید از €900 (یورو) در ماه کمتر باشد. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در اسلوونی مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

بررسی موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

معرفی موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

در زمینه کاریابی در کشور اسلوونی شما می توانید به سایت موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی مراجعه کنید. درصد پاسخ دهی از جانب این سایت ها کم است اما شما نباید شانس خود را از دست دهید. مهم ترین سایت های کاریابی در کشور اسلوونی عبارتند از:

اسامی وب سایت هاشرح
ESSوب سایت رسمی کاریابی از طرف دولت اسلوونی
Mojedeloیک سایت بسیار معتبر کاریابی در کشور اسلوونی
Mojazaposlitevاین سایت از تنوع شغلی کمتری برخوردار است.
Career Jetکریر جت یکی از مشهور ترین سایت های کاریابی در اسلوونی است.
Learn4Goodاین سایت بر اساس توانایی های شما دارای دسته بندی ویژه ایست.

شما می توانید همچنین از طریق سایت لینکدین با فرصت های شغلی اسلوونی آشنا شوید.

تدریس زبان انگلیسی در اسلوونی

شرایط پذیرش در شغل تدریس در این کشور بدین شرح می باشد:

  • یکی از فرصت های شغلی که در اختیار خارجی ها قرار می گیرد، تدریس زبان انگلیسی است.
  • بیش تر فرصت های شغلی مربوط به زبان انگلیسی در اختیار انگلیسی زبانان قرار می گیرد.
  • با این وجود اگر مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی را دارید می توانید از این فرصت استفاده کنید.

مهم ترین موسسات ارائه دهنده مشاغل مربوط به زبان انگلیسی عبارتند از:

  •  ESL Employment: این سایت فرصت های شغلی مناسبی را ارائه نمی دهد اما دارای تنوع زیادی است.
  •  Total ESL: فراوانی مشاغل ارائه شده در این سایت کم است اما یکی از معتبرترین سایت هاست.
  •  ESL Cafe: این سایت نیز فرصت های شغلی زیادی را در اختیار مدرسین قرار می دهد.
  •  Tesall: یکی از بهترین موتورهای جستجو گر شغلی در کشور اسلوونی

راه اندازی یک کسب و کار در اسلوونی

این کشور بخشی از اتحادیه اروپا است و یورو به عنوان ارز شناخته شده ای است که در آن حقوق کارگران پرداخت می شود. صنایع پیشرو کشور عبارتند از:

  • تولید خودرو
  • مواد شیمیایی
  • الکترونیک
  • لجستیک
  • ماشین‌ کاری
  • فلزکاری
  • فرآوری چوب

گردشگری نیز اخیرا در داخل کشور رواج بیشتری یافته است. هر کسی می ‌تواند یک شرکت در این کشور ثبت کند، و این روش برای همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و برای شهروندان کنفدراسیون سوئیس یکسان است. با این حال، افراد غیر مقیم ملزم به دریافت شماره مالیات این کشور قبل از شروع کسب و کار هستند.

قانون شرکت ها شرکت ها را تنظیم می کند. برای ثبت شرکت باید موارد زیر را ارائه دهید:

  • نام شرکت و نام حداقل یک مدیر
  • محل دفتر مرکزی
  • فعالیت هایی که باید توسط شرکت انجام شود
  • نوع شرکت

شرکت ها را می توان به عنوان تاجر انحصاری یا شرکت با مسئولیت محدود (LLC) راه اندازی کرد. شرکت های LLC به سرمایه اولیه حداقل 7500€ (یورو) به صورت نقدی و دارایی نیاز دارند، اما حداقل برای تاجران انحصاری وجود ندارد. تفاوت های دیگری به خصوص در مورد پرداخت مالیات وجود دارد. تسلط به زبان اسلوونیایی و انگلیسی بهترین شانس موفقیت را برای شما فراهم می کند.

نرخ بیکاری در اسلوونی

نرخ بیکاری 5% در کشور اسلوونی سبب دشواری یافتن کار در این کشور شده است. همچنین تعداد مهاجرین خارجی در این کشور نیز، با توجه به جمعیت کم اسلوونی، ناچیز است. اسلوونی در سال گذشته با افزایش میزان درآمد کارکنان این کشور گام بسیار مهمی در توسعه رفاه اجتماعی برداشته است.

بنابراین باید انتظار داشت که در سال های آینده، درخواست ها برای پذیرش کاری در این کشور افزایش یابد. فرصت های شغلی دورکاری در کشور اسلوونی یک فرصت بسیار مناسب برای علاقمندان به کار در این کشور است. همچنین می توان به این نکته نیز اشاره کرد که قوانین کار در اسلوونی مشابه قوانین کار در غرب اروپاست. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با تجربه کاری فراوان در انجام امور مهاجرتی، آماده همراهی شما در مسیر مهاجرت هستند.

4.9/5 - (11 امتیاز)

13 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی

  1. زهرا گفت:

    با سلام ، من داراي مدرك كارداني آموزش زبان انگليسي و كارشناسي مترجمي زبان انگليسي هستم ، ايا با اين مدرك ميتونم ويزاي كاري كشور اسلووني دريافت كنم ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای کاری این کشور شما باید از یک کافرما پشنهاد کاری داشته باشید. برای مهاجرت از طریق کار به اروپا، آلمان و اتریش بهترین گزینه ها می باشد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. امید گفت:

    از چه طریق می توان به این موسسات دسترسی پیدا کرد؟

  3. دنیز گفت:

    سلام. میشه درباره سازوکار و عملکرد این موسسات توضیح بدین
    مثلا من بع عنوان یک مهندس شهرسازی چطور به این موسسات اعتماد بکنم

  4. لیدا گفت:

    باسلام و سپاس از مقاله خوبتون لطفا بفرمایین برای مقطع دکترا هم اقدام دارین تو این کشور؟

  5. sohrab گفت:

    امکان کار در کشورهای ضعیف اروپایی مثل این کشور برای اتباع خارجی هست اصلا؟

  6. amir abbas گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد اقامت اسلوونی هم مطلب بذارید

  7. leila گفت:

    سلام.موسسات کاریابی در قبال کاری که برای متقاضیان پیدا می کنن چقدر هزینه میگیرن؟ این هزینه ها بر چه اساسی حساب میشه؟

  8. پوریا گفت:

    آیا کار دراسلوونی وجود داره

  9. امیرحسین گفت:

    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود.

  10. شهرام گفت:

    تا چه حد می توان برای کاریابی در اسلونی به موسسات معتبر کاریابی اسلونی اتکا کرد؟

  11. سحر گفت:

    سلام

    ممنون میشم در مورد ویزای کاری این کشور توضیح دهید.

    تشکر میکنم از سایت خوبتون

  12. v!da گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    ایا بوسیله موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی میشه برای کسی که تجربه کاری خیلی بالایی نداره هم کار پیدا کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *