مهاجرت سرمایه گذاری در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

هزینه های مربوط به راه اندازی ثبت شرکت مجارستان در یک سال بالغ بر 3630€ (یورو) خواهد بود. ثبت شرکت مجارستان از جمله طرق اخذ اقامت و تابعیت این کشور اروپایی است. مجارستان کشوری اروپایی است که قدمتی دیرینه دارد. پایتخت مجارستان شهر زیبای بوداپست است که از جمله شهرهای پرجمعیت این کشور به شمار می­رود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور شما در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی است. کشور مجارستان هشتمین کشور اقتصادی جهان می باشد. سرمایه گذاران زیادی مجارستان را برای سرمایه گذاری انتخاب می­ نمایند. همچنین این کشور به سرمایه گذاران موفقی که در این کشور سرمایه گذاری نموده اند اقامت دائم مجارستان را اعطاء خواهد نمود.

سرمایه گذاران می ­توانند از همان ابتدا به همراه اعضای خانواده خود به این کشور مراجعت نمایند و پس از گذشت چند سال اقامت دائم برای خود و خانواده خود اخذ نمایند، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت مجارستان به 2 گونه می­ باشد:

  • اول این که فرد املاکی را خریداری می ­نماید و با 10% از سرمایه خرید املاک شرکتی را به ثبت می­ رساند.
  • دومین روش ثبت شرکت در این کشور بدین گونه است که فرد بایستی با یک مقدار سرمایه اولیه شرکتی را به ثبت برساند و کارمندانی را در این شرکت استخدام نماید.

در صورتی که در هر 2 سرمایه گذاری افراد موفق عمل نمایند، می ­توانند به راحتی اقامت این کشور را اخذ نمایند و پس از گذشت 3 سال از اقامت دائم به آنها پاسپورت مجارستانی اعطاء خواهد گردید.

بررسی مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت

گفتیم که یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور مجارستان، ثبت شرکت در این کشور است. هر کس که در آینده از تکنیک های در حال ظهور در بخش پوست متمایز است، تشویق می شود که شرکت کنند. با شبکه اجتماعی ما ارتباط برقرار کنید.

پایگاه اطلاع رسانی ConferenceSeries میزبان 3000 رویدادهای جهانی است که شامل بیش از 1000 کنفرانس های بین المللی، 1000 سمپوزیوم و 1000 کارگاه های آموزشی و پیش کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف است:

  • پزشکی
  • دارویی
  • بالینی
  • مهندسی
  • علوم
  • فن آوری
  • کسب و کار
  • مدیریت

بیش از 25 میلیون بازدید کننده به وب سایت های ما مراجعه می کنند تا گواهینامه های این زمینه ها را مشاهده کنند.

انواع سرمایه گذاری در مجارستان

سرمایه گذاری در این کشور به طرق مختلف صورت می ­گیرد. سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک سرمایه گذاری در این کشور یکی از راه های اخذ اقامت دائم این کشور محسوب می ­گردد. افراد با سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی بایستی 30000€ (یورو) قرضه دولتی خریداری نمایند. پس از خرید اوراق در این کشور به فرد پس از گذشت 5 سال اقامت دائم این کشور اعطاء خواهد شد.

ناگفته نماند این مقدار سرمایه پس از گذشت چند سال به فرد برگردانده می ­شود. در این کشور نوعی خرید اوراق قرضه دولتی وجود دارد که بلاعوض است و فرد از این طریق تنها اقامت دائم خود را اخذ می­ نماید. فرد برای این نوع سرمایه گذاری بایستی مبلغ 125000€ (یورو) اوراق قرضه دولتی خریداری نماید.

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

یکی دیگر از راه های مهاجرت به مجارستان و اخذ قامت و تابعیت این کشور ثبت شرکت می­ باشد. افراد از طریق ثبت شرکت در کشور مجارستان از مزایایی همچون تردد در کشورهای عضو شنگن و پرداخت مالیات کمتر برخوردار می­ گردند. همچنین افراد از طریق ثبت شرکت مجارستان می ­توانند اقامت دائم برای خود و خانواده خویش اخذ نمایند.

  • دولت این کشور به افرادی که در این کشور شرکتی را به ثبت می­ رسانند مالکیت 100% اعطاء می­ نماید.
  • افراد با ثبت شرکت در این کشور به تمامی بازارهای اروپا دسترسی دارند.
  • افراد با ثبت شرکت مجارستان براحتی به تمامی نواحی قاره اروپا دسترسی دارند و به راحتی به تمامی کشورهای عضو شنگن مسافرت می ­نمایند.
  • دریافت پاسپورت مجارستانی پس از 5 سال اقامت دائم
  • امکان اجازه اقامت در کشورهای عضو شنگن
  • امکان اجازه کار و تجارت به عنوان مدیر و کارفرما
  • امکان افتتاح حساب
  • انجام انواع مبادلات بانکی

مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان بسیار می باشد که در تصویر زیر چند نمونه جهت بالا بردن سطح اطلاعات شما در این زمینه دراختیار شما قرار گرفته است:

مزایا سرمایه گذاری در مجارستان

معایب و مزایا راه اندازی و ثبت شرکت در مجارستان

مجارستان یکی از توسعه یافته ترین اقتصادهای اروپای مرکزی است. به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، دروازه ای است به بازاری با بیش از 500 میلیون نفر 250 میلیون نفر در شعاع 1000 کیلومتری. موقعیت استراتژیک آن به دلیل زیرساخت های با کیفیت، پارک های صنعتی و علمی، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری و نقطه لجستیکی ایده آل تبدیل کرده است. علاوه بر این، مجارستان به دلیل اخذ کمترین مالیات بر درآمد شرکتی در سراسر اتحادیه اروپا، نرخ مالیات پایین %9 متمایز است. به همین دلیل است که سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مجارستان یکی از بالاترین ها در منطقه است. نیروی کار مجارستانی مقرون به صرفه و دارای صلاحیت بالا به خصوص در مهندسی، پزشکی و اقتصاد است که %60 هزینه کمتری نسبت به میانگین اروپا دارد.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش ثبت شرکت در مجارستان هستید:

میزان افزایش ثبت شرکتسال
5%2020
16%2021
23%2022

یکی دیگر از جنبه هایی که مجارستان را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند، ثبات مالی آن است. سیستم مالی آن یکی از توسعه یافته ترین ها در منطقه است. مجارستان دارای چندین بخش با رشد سریع مانند خودرو، خدمات، علوم زیستی، داروسازی و فناوری پزشکی، الکترونیک، فناوری اطلاعات، تحقیق و توسعه، انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت زنجیره تامین و بخش های لجستیک توزیع است. به عنوان نقاط ضعف، مجارستان به دلیل اهمیت بخش خارجی، سطح پایین ذخایر ارز خارجی و خطر از دست دادن ارزش پول خود، به شدت به وضعیت اقتصادی شرکای تجاری اصلی اروپایی خود وابسته است.

در نمودار زیر شاهد نرخ رشد اقتصادی در مجارستان هستید:

نرخ رشد اقتصادی در مجارستان

بررسی ثبت شرکت در مجارستان

همانطور که قبلاً بیان نمودیم این کشور یکی از اقتصادی ترین کشورهای جهان بشمار می­ رود. در مقابل هزینه های زندگی در مجارستان بسیار مناسب است. افراد زیادی جهت سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می­ نمایند. مجارستان از افرادی که برای سرمایه گذاری به این کشور مراجعت می ­نمایند استقبال گرمی می­ نماید. ثبت شرکت در این کشور یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور است که سرمایه گذاران می ­توانند برای خود و خانواده خویش اقامت دائم این کشور را اخد کنند. سرمایه گذاران برای بررسی عملکرد این کشور، می توانند میزان رشد اقتصادی آن را بررسی نمایند. منابع برای این کشور رشد اقتصادی مناسبی را در سال های آتی پیش بینی می کنند.

افراد برای سرمایه گذاری مجارستان بایستی ویزای تجاری این کشور را اخذ نمایند. پروسه ثبت شرکت در کشور مجارستان به مدت 6 ماه طول خواهد کشید. پس از گذشت 3 سال از ثبت شرکت مجارستان به سرمایه گذار اقامت دائم مجارستان اعطا خواهد شد. همچنین سرمایه گذار می­ تواند بعد از 5 سال از گذشت اقامت دائم در این کشور برای اخذ پاسپورت مجارستان اقدام نماید.

بررسی ثبت شرکت در مجارستان

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در مجارستان

افرادی که به سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان پرداخته اند بایستی مدارک زیر را به اداره مربوطه جهت ثبت شرکت خویش ارائه نمایند:

  • ارائه اصل و اسکن پاسپورت مدیران شرکت و سهامدارن
  • ارائه قبض آب و یا قبضی که آدرس شرکت را تأیید نماید.
  • سرمایه گذاران بایستی تمامی هزینه های بانکداری سال اول خود را پرداخت نمایند.

از آنجاییکه شرایط اقتصادی در کشور مجارستان بسیار مناسب است، افراد با ثبت شرکت در مجارستان به درآمد زایی بالایی دست خواهند یافت. همچنین فرد می تواند در مدت زمان کمی اقامت دائم مجارستان را برای خود و اعضای خانواده خود اخذ نماید. علاوه بر تمامی موارد گفته شده فرد در مقابل بدست آوردن سودهای کلان مالیات های کمی به دولت مجارستان پرداخت می­ نماید.

اتاق بازرگانی بریتانیا و مهاجرت از طریق ثبت شرکت مجارستان

اتاق بازرگانی انگلستان در مجارستان یک سازمان غیر انتفاعی مستقل است. از زمان تاسیس آن در سال 1991 توسط سرمایه گذاران بریتانیایی خدمت کرده است. ماموریت ما این است که به نمایندگی بریتانیا، شرکت مجارستانی و بین المللی با اصول کلی از ارزش کسب و کار بریتانیا است. از سوی دیگر ترویج تجارت و سرمایه گذاری بین بریتانیا و مجارستان است. تنوع بازار بین المللی و منطقه ای، نشریات، گروه های علاقه خاص، مشارکت های بین المللی و منطقه ای، خدمات تجاری از طریق دانش و درازمدت تجارب است. کسب و کار محلی BCCH اعضاء و اتاق خود و همچنین پیشنهادات و تخفیف ویژه.

طرح تجاری در مجارستان

افراد برای اینکه شرکتی را در کشور مجارستان به ثبت برسانند بایستی طبق برنامه ریزی های از قبل انجام گرفته عمل نمایند. و بهتر آنست موارد زیر را حتما مد نظر قرار دهند: سرمایه گذاران بایستی سعی نمایند برای ثبت شرکت از ایده های خود استفاده نمایند. زیرا شرکت متعلق به خود اوست و خود بایستی مدیریت نماید.

افراد با سوالات زیادی در زمینه ثبت شرکت در کشور مجارستان روبرو خواهند شد از جمله:

  • آیا با ثبت شرکت در مجارستان می ­توان بدون ویزا شرکت های دیگری در سایر کشورهای عضو شنگن ثبت کرد؟
  • آیا خانواده های سرمایه گذاران قبل از دریافت اقامت دائم مجارستان می­ توانند از مزایای تحصیل رایگان در مجارستان بهره­ مند گردند؟
  • آیا سرمایه گذاران در زمان اقامت مجارستان از حقوق شهروندی مجارستان برخوردار خواهند بود؟

ثبت شرکت نوعی ایجاد کسب و کار است و ایجاد کسب و کار نیاز برنامه ریزی دارد. برنامه ریزی باعث می ­شود تا افراد آینده ای روشن برای کسب و کار خود ایجاد نماید. سرمایه گذاران بایستی بسته به نوع فعالیت شرکت خود مجوزهایی را در این کشور کسب نمایند و در این زمینه باید قبل از شروع کسب و کار آگاهی های لازم را اخذ نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان در این زمینه می ­باشد.

سوالات متداول در باب ثبت شرکت مجارستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ثبت شرکت مجارستان می باشیم:

  • مزایای ثبت شرکت در مجارستان چیست؟ دولت این کشور به افرادی که در این کشور شرکتی را به ثبت می­ رسانند مالکیت 100% اعطاء می­ نماید، افراد با ثبت شرکت در این کشور به تمامی بازارهای اروپا دسترسی دارند، افراد با ثبت شرکت در این کشور براحتی به تمامی نواحی قاره اروپا دسترسی دارند و به راحتی به تمامی کشورهای عضو شنگن مسافرت می ­نمایند، دریافت پاسپورت مجارستانی پس از 5 سال اقامت دائم در این کشور، امکان اجازه اقامت در کشورهای عضو شنگن، امکان اجازه کار و تجارت به عنوان مدیر و کارفرما، امکان افتتاح حساب، انجام انواع مبادلات بانکی
  • مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در مجارستان چیست؟ ارائه اصل و اسکن پاسپورت مدیران شرکت و سهامدارن، ارائه قبض آب و یا قبضی که آدرس شرکت را تأیید نماید و سرمایه گذاران بایستی تمامی هزینه های بانکداری سال اول خود را پرداخت نمایند.
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ثبت شرکت در مجارستان

  1. نادر گفت:

    سلام. خسته نباشید وقت شما بخیر اگر بشه با شرایطی که گفتید تو مجارستان کسب و کار راه انداخت سودآوره. به نسبت کشورهای دیگه شرایطش بهتره. برای استخدام کارمند تو مجارستان میشه از افراد ایرانی استفاده کرد و اون ایرانی با استخدام تو شرکت می تونن ویزا بگیرن؟

    1. صادقی گفت:

      سلام بله با سرمایه گذاری در مجارستان می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *