مهاجرت به کشور برزیل

مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج یکی از راه های قانونی ورود به این کشور است اما پروسه دستیابی به این هدف بسیار بلند مدت خواهد بود. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج می باشید با مطالعه نمودن مقاله مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج و هم چنین مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با موضوع اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج به دست آورید.

آشنایی با نظام قانونی مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

در نظام های حقوقی اکثر کشورها، مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج از جمله عمده روش های ممکن مهاجرت محسوب می شود. این بدان معناست که در صورتی که شخصی اقدام به ازدواج که با تبعه این کشور نماید. در این صورت امکان دریافت نمودن حق تابعیت این کشور را دارد. همانطور که در قانون مدنی کشور ما ذکر شده است در صورتی که یک زن با تابعیت خارجی با یک مرد که دارای تابعیت کشور ما باشد اقدام به ازدواج نماید.

هم اکنون این قاعده حقوقی در اکثر کشورها دست خوش اصلاحات قرار گرفته است. بدین صورت که فرایند گرفتن حق تابعیت کشور خود از روش ازدواج نمودن را نیز دارای ارتباط به درخواست اشخاصی که دارای تابعیت خارجی می باشند کرده اند. در این کشور قانونی وجود دارد که بیان می دارد اشخاصی که دارای حق تابعیت خارجی باشند. اقدام به ازدواج اتباع بیگانه با تبعه برزیلی موجب اخذ حق تابعیت این کشور نمی شود.

شرایط مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

از جمله مهمترین شرایط مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج عبارتند از:

در صورتی که شخص متقاضی مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج با یک تبعه ی برزیلی ازدواج کرده باشد. در این صورت بایستی از مدت زمانی که برای گرفتن حق اقامت این کشور نیاز هست. یعنی مدت زمانی به اندازه 3 الی 6 ماه گذشته باشد. اما در صورتی که با یک شخص که دارای حق اقامت این کشور باشد ازدواج کرده باشد، مدت زمان لازم برای انجام این فرآیند به صورت تقریبی به میزان 4 سال افزایش خواهد یافت که این موضوع در مورد بیشتر کشورها صدق می کند.

پس از سپری نمودن این مراحل با درخواست حق تابعیت این کشور به مدت 3 یا 5 سال موافقت می شود. در نهایت پس از سپری نمودن این مدت این شخص می تواند برای حق اقامت دائم اقدام نماید. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به برزیل مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

شرایط مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

فرق حق تابعیت با حق اقامت در کشور برزیل

همانطور که مطلع هستید حق اقامت با حق تابعیت دارای تفاوت عمده می باشد. با این توضیح که ازدواج شخصی که دارای تابعیت خارجی نمی باشند با یکی از اتباع برزیلی موجب اخذ مستقیم تابعیت نمی شود. بلکه فرد بعد از ازدواج کردن ملزم می باشد که مدارک لازم را به اداره مهاجرت ارائه نمایند. این بدان معنا می باشد که یا مکان اخذ تابعیت این کشور به طور مستقیم امکان و همچنین این موضوع در طول مدت اخذ اقامت به این بستگی دارد که شخصی که دارای تابعیت خارجی باشد با شخصی که دارای حق تابعیت این کشور باشد ازدواج کرده در این صورت می تواند برای داشتن حق اقامت برزیل اقدام نماید.

مدارک لازم برای اخذ تابعیت برزیل از طریق ازدواج

مدارک لازم که در راستای اخذ تابعیت این کشور از طریق ازدواج عبارتند از:

  • به همراه داشتن ترجمه رسمی از کلیه صفحات شناسنامه هر یک از زوجین
  • به همراه داشتن ترجمه رسمی از کارت ملی هر یک از زوجین به انضمام برگه ترجمه شده
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • به همراه داشتن اصل گواهی تولد هر 2 زوج
  • به همراه داشتن یک رونوشت از گذرنامه که به صورت واضح و خوانا باشد.

با این توضیح که اصل گواهی تولد هر 2 زوج که باید طی 180 روز گذشته صادر شده باشد. گواهی تولد اصلی باید در کنسولگری برزیل در کشور صادر شده به رسمیت شناخته شود. همچنین باید در کنسولگری کشوری که آن را صادر کرده (در برزیل یا دپارتمان امور خارجی ها) به رسمیت شناخته شود. این مرحله امری لازم و ضروری است لذا آن را نادیده نگیرید. این کار باید در طول 180 روزی که سند معتبر است انجام گیرد. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در برزیل مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مزایای مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

از جمله مزیت های اخذ تابعیت این کشور عبارتند از:

  • امکان خرید نمودن کلیه اموال منقول و همچنین غیر منقول در این کشور را دارند.
  • یک وام از نوع سرمایه گذاری و همچنین با میزان سود کم را دارند
  • امکان اشتغال به کار در میان این کشور خواهند داشت.
  • امکان انتقال دادن ارز به این کشور را دارند.

جهت رفع ابهامات خود در باب مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

  1. Amannullah گفت:

    سلام عرض ادب من یک دوست دختر از برزیل دارم می‌خواهیم باهم ازدواج کنیم. اون مدام از من تقاضا میکند که بیا برازیل باهم از دواج میکنیم آیا من چطوری باید بیرم لطفا رهنمای ام کنید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب در این خصوص موسسه ما خدماتی ندارد. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *