شرایط نیوزلند

مشکلات زندگی در نیوزلند

مشکلات زندگی در نیوزلند

کشور نیوزلند یکی از بهترین کشورهای برای مهاجرت است اگرچه مانند سایر نقاط جهان مشکلات زندگی در نیوزلند نیز وجود دارند. این کشور، کشوری جزیره ای در جنوب غربی اقیانوس آرام است. این جزیره شامل 2 جزیره شمالی است:

  • جزیره شمالی
  • جزیره جنوبی

به علاوه، بیش از 700 جزیره کوچکتر نیز وجود دارد. مساحت کل 268021 کیلومتر مربع است. توپوگرافی متنوع کشور و قله های تیز کوه، از جمله آلپ جنوبی، مدیون ارتفاع تکتونیکی و فوران آتشفشانی است. پایتخت این کشور، شهر ولینگتون است و پرجمعیت ترین شهر آن اوکلند است. به دلیل دور بودن این کشور، جزایر این کشور آخرین سرزمین های قابل سکونت بزرگ بودند که توسط انسان ها ساکن شدند. بین سال های 1280 تا 1350، پولینزی ها در جزایر مستقر شدند و سپس فرهنگ متمایز مائوری را توسعه دادند. در سال 1642، ابل تاسمان، کاشف هلندی، اولین اروپایی بود که این کشور را دید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش اطلاعات جمع آوری شده درباره مشکلات زندگی در نیوزلند توسط کارشناسان این مجموعه را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

زندگی در نیوزلند

سرعت آرام زندگی این کشور به شما زمان می دهد تا از همه چیز که شهرهای مدرن و پر جنب و جوش ما ارائه می دهند لذت ببرید. از موسیقی زنده، تئاتر، فیلم و جشنواره های رایگان یا مسابقات ورزشی بین المللی لذت ببرید. شما می توانید در کافه، رستوران یا بار با دوستان جدید خود معاشرت کنید. اکثر شهرها و شهرک های این کشور نسبتا کوچک و شلوغ هستند و رفت و آمد روزانه شما را آسان تر و سریع تر از بازگشت به خانه می سازند. در هر کجا که زندگی می کنید، از سواحل، پارک ها، مسیرهای پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری دور نخواهید بود.

شما می توانید هر روز یک ماجراجویی جدید در این کشور را تجربه کنید. جنگل های بومی، کوه های پوشیده از برف، سواحل شنی سفید، دریاچه های بی نقص و آبدرهای خیره کننده را کاوش کنید. همه بدون ازدحام و صف هایی که در اکثر نقاط جهان پیدا خواهید کرد. در این کشور چیزی برای همه وجود دارد. خواه از ورزش هایی مانند پرش با لنج، چتربازی یا قایقرانی لذت ببرید ، یا ترجیح دهید با طبیعت گردی یا دوچرخه سواری به طبیعت نزدیک شوید. شما می توانید فرهنگ منحصر به فرد مائوری را تجربه کنید.

معایب زندگی در نیوزلند

اگرچه، حرکت به سمت وسط طبیعت برای بسیاری از مهاجران طنین انداز است، اما هنوز هم مهم است که جوانب مثبت و منفی اقامت نیوزلند را قبل از مهاجرت سنجید. زندگی در منطقه زمانی متفاوت برای عزیزان شما ممکن است برقراری ارتباط را دشوارتر کند. با این حال، زیبایی طبیعی این کشور و مردم محلی استقبال کننده به شما کمک می کند احساس کنید در خانه هستید. آب و هوای آفتابی، چشم انداز طبیعی متنوع و شیوه زندگی بدون استرس بزرگترین مزایای زندگی در این کشور است. لیست زیر معایب و مشکلات زندگی در نیوزلند را بیان می کند.

  • دور بودن از کشورهای دیگر
  • هزینه های بالا
  • زیرساخت های بد
  • مسکن با کیفیت پایین و قیمت بالا
  • لایه ازن و اشعه ماوراء بنفش

این کشور سیستم راه آهن سراسری مستقر ندارد. گشت و گذار در کشور از طریق اتوبوس یا قطار تقریبا غیرممکن است. قطارهایی که وجود دارند آهسته، کمیاب و گران هستند. به عنوان مثال، قطار از اوکلند به ولینگتون یک بار در روز حرکت می کند. سفر حدود 11 ساعت طول می کشد. در مقایسه، یک ماشین سواری از اوکلند به ولینگتون حدود 8 ساعت طول می کشد.

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در نیوزلند

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در نیوزلند

این کشور، یک کشور جزیره ای کوچک است. به این معنی که بسیاری از محصولات از مواد غذایی تا لوازم الکترونیکی و مبلمان باید وارد شوند. همیشه نمی توان برای محصولات محلی خرید کرد. اگر به دنبال مارک های خاصی از کشور خود هستید، به احتمال زیاد در این کشور در دسترس نخواهد بود. ممکن است مجبور شوید آن ها را از جایی دیگر حمل کنید و هزینه زیادی را برای هزینه های سفارشی پرداخت کنید. به همین دلیل هزینه های بالا از مشکلات زندگی در نیوزلند است. به غیر از کالا، هزینه زندگی در نیوزلند برای بسیاری از شهرها زیاد است. با افزایش تعداد افرادی که به دنبال کار به شهرها می روند، اجاره ها افزایش می یابد.

گران ترین شهرهای این کشور بدون شک 3 شهر بزرگ هستند که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

گران ترین شهرهای نیوزلندفرصت های شغلی و اوقات فراغت به طور گسترده در دسترس است و این شهرها را برای مهاجران و بومی ها جذاب می کند. این امر منجر به افزایش هزینه های مسکن و زندگی شده است. در سال های اخیر، هزینه زندگی در شهر کویینز تاون در جزیره جنوبی نیز به طور مداوم افزایش یافته است. قیمت اجاره در این شهر کوچک به طور متوسط بیشتر از کرایست چرچ است.

جدول زیر هزینه های ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
اجاره1806$
مواد غذایی720$
خدمات90$
اینترنت65$
گاز120$

متوسط دستمزد ناخالص در این کشور حدود 46000$ (دلار) در سال است. یعنی متوسط حقوق ماهیانه کار در نیوزلند برابر با 97300NZD (دلار نیوزلند) است.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در نیوزلند را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در نیوزلند

مسکن از مشکلات زندگی در نیوزلند

تا همین اواخر، استانداردهای مسکن در این کشور پایین بود. اکثر خانه های قدیمی عایق ضعیف دارند یا فاقد عایق هستند و برخی حتی گرمایش ندارند. علاوه بر این، قیمت اجاره به ویژه در بزرگترین شهرهای اوکلند، ولینگتون و کرایست چرچ بسیار بالا است. اجاره بها در این کشور به صورت هفتگی محاسبه می شود. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن ارزش اجاره تبلیغاتی، این نکته را در نظر داشته باشید.

متوسط ​​اجاره خانه در حدود 465$ (دلار) در هفته برای یک خانه کوچک (1 یا 2 اتاق خواب) و 650$ (دلار) برای یک آپارتمان یا خانه 2 یا 4 خوابه است. با این حال، قیمت اجاره در نیوزلند تا حد زیادی بسته به منطقه تغییر می کند. اوکلند گران ترین شهر از همه نظر است و هزینه اجاره آن بسته به اندازه محل اقامت از 500$ (دلار) تا 760$ (دلار) در هفته است. با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و دریافت مشاوره می توانید بهترین راه مهاجرت به نیوزلند را برای خود پیدا کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *