شرایط سنگاپور

مشکلات زندگی در سنگاپور

مشکلات زندگی در سنگاپور

از عمده ترین مشکلات زندگی در سنگاپور میتوان به هزینه های بالای زندگی و آب و هوای آن اشاره کرد که ممکن است شرایط را برای مهاجران دشوار کند. زندگی در این کشور چیزی است که بسیاری از مردم رویای آن را دارند. زیرا، زندگی در این کشور از نظر بسیاری بهترین زندگی است. این کشور یک شهر آسیایی کارآمد و تمیز است که جذابیت زیادی را از دوران استعمار بریتانیا حفظ کرده و در عین حال محیطی پیشرفته و توسعه یافته را ارائه می دهد.

موقعیت این کشور در نوک جنوبی مالزی باعث شده است که این کشور به یکی از مهم ترین مراکز تجاری و مالی آسیا تبدیل شود. امروزه از نظر تولید ناخالص داخلی پنجمین کشور ثروتمند جهان است. همچنین دارای چهارمین مرکز بزرگ تجارت ارز در جهان است. این کشور شهری با قوانین بسیار قوی است که به شدت به آن پایبند است. در حالی که این شهرت به عنوان یک کشور اقتدارگرا شهرت یافته است، واقعیت این است که آن ها شهر را ایمن، تمیز و منظم نگه می دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، آماده کرده تا مشکلات زندگی در سنگاپور را بیان کند.

زندگی در سنگاپور

مهاجران از سراسر جهان سالانه تعداد زیادی به این کشور نقل مکان می کنند. این کشور به عنوان ساده ترین شهر در آسیا برای مهاجران در نظر گرفته می شود و به خارجی ها فرصتی می دهد تا در محیطی نسبتا امن و مدرن با فرهنگ های مختلف آشنا شوند. این کشور یک مکان عالی برای پرورش خانواده و در دسترس بودن کیفیت بالای آموزش، قیمت پایین کمک در خانه و امنیت قوی به این معناست که تربیت فرزندان در اینجا اغلب آسان تر از آنچه در کشور شما انجام می شود است.

سطح زندگی موجود در این شهر به طرز چشمگیری بالا است و امکانات بهداشتی و درمانی در درجه دوم قرار ندارد. این کشور نرخ جنایت بسیار پایینی دارد و خیابان ها حتی در نیمه شب امن هستند. هیچ کمبود گروه و باشگاه مهاجری در سراسر شهر وجود ندارد. بنابراین، صرف نظر از ملیت شما، همیشه می توانید از یافتن هموطنان مهاجر در جایی در شهر مطمئن باشید. یکی از معدود معایب مهاجرت به این کشور به عنوان مهاجری و کوچ نشینی دیجیتالی، اطلاعاتی است که از طریق تلویزیون و رسانه ها پخش می شود و دولت سانسور می کند. با این حال، خدمات پهنای باند قابل اعتماد و ارزان مستلزم آن است که مهاجران به راحتی می توانند از این مانع عبور کنند.

بررسی مشکلات زندگی در سنگاپور

بررسی مشکلات زندگی در سنگاپور

یکی از بزرگترین معایب مهاجرت به سنگاپور هزینه است. همه چیز بسیار گران است. از خواربار فروشی و قبض، تا تجملات غربی مانند غذاهای خاص همگی گران می باشند. سنگاپور به طور مداوم در میان گران ترین شهرهای جهان برای زندگی قرار دارد. بنابراین، قبل از مهاجرت باید به آن توجه کرد. بیشترین هزینه برای خانواده های منتقل شده تحصیل و اسکان است. هزینه تحصیل در یک مدرسه بین المللی بخش بزرگی از درآمد را خواهد گرفت و اکثر مهاجران بیشتر در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند تا خانه ها به دلیل مقرون به صرفه بودن آن ها، اما به دلیل اینکه به ادغام کمک می کند.

نگرانی اصلی دیگر برای خانواده هایی که به این قسمت از آسیا نقل مکان می کنند آب و هوا است. در حالی که آب و هوای گرمسیری برای تعطیلات مطلوب است، آب و هوای گرم و مرطوب در تمام طول سال می تواند خسته کننده باشد. در گرم ترین ماه ها، بیرون رفتن و رها کردن امکانات تهویه مطبوع در خانه دشوار است. کم آبی و آفتاب سوختگی بزرگترین نگرانی های سلامتی هستند و باید برای سازگاری با تغییرات دما احتیاط هایی را انجام داد. هنگام جستجوی جایی برای زندگی، داشتن ملک با دسترسی به استخر توصیه می شود. زیرا، این امر به خنک شدن کودکان فعال کمک می کند.

به طور خلاصه عمده ترین مشکلات زندگی در سنگاپور عبارتند از:

  • هزینه های بالای زندگی
  • هزینه های بالای تحصیل
  • اجاره خانه بالا است.
  • آب و هوا

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در سنگاپور

این کشور استاندارد بسیار بالایی از زندگی را ارائه می دهد. اما این می تواند بهایی داشته باشد. همان طور که در بخش قبل اشاره شد هزینه زندگی در این کشور بالا بوده که یکی از عمده ترین مشکلات زندگی در سنگاپور محسوب می شود. در نظرسنجی هزینه زندگی مرسر این کشور همچنان در لیست 10 شهر گران جهان قرار دارد که در آن زندگی می کنند و در سال قبل از موقعیت 8 به موقعیت 6 ارتقاء یافته اند.

مهاجرانی که به دنبال شرایط زندگی مشابه هستند از آنجا که آن ها در کشور خود لذت می برند، متوجه خواهند شد که قیمت ملک در اینجا چه اجاره کنند یا خرید کنند بسیار بالا است.

جدول زیر هزینه اجاره خانه را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر3864$
آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر2966$
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر8407$
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر5209$

همچنین داشتن خودرو به دلیل مالیات های سنگینی که بر خودروها اعمال می شود بسیار گران است. در کل، غذا و خواربار فروشی کاملا منطقی است و مهاجران خارج از کشور که برای صرف غذا در غرفه های فروشندگان محلی و فودکورت های مرکز خرید آماده شده اند، متوجه خواهند شد که می توانند بسیار ارزان غذا بخورند.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در سنگاپور را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور بستگی به دانشگاه و برنامه ای که برای تحصیل انتخاب کرده اید و ملیت شما دارد. شهریه مدارس این کشور ممکن است بیشتر از مدارس کشورهای همسایه باشد. اما مدارس دولتی این کشور بسیار ارزان تر از بسیاری از مدارس خصوصی و دولتی در سایر نقاط جهان هستند. ملیت اصلی که بر هزینه شهریه تأثیر می گذارد، ملیت است.

در این کشور، 4 دسته مختلف بسته به ملیت شما وجود دارد، که در نمودار زیر نشان داده شده است:

4 دسته هزینه زندگی در سنگاپور

به طور معمول هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی سالانه بین SGD8000 تا 9000SGD (دلار سنگاپور) است. اما این قیمت یارانه ای است. این هزینه برای دانش آموزان بدون یارانه و غیر بومی حدود 10000SGD (دلار سنگاپور) یا بیشتر است. برخی از برنامه ها در مدارس این کشور بدون توجه به ملیت توسط دولت نیز یارانه می گیرند. برای دریافت مشاوره جهت مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل، کاری یا سرمایه گذاری می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *