شرایط سنت کیتس

مشکلات زندگی در سنت کیتس

مشکلات زندگی در سنت کیتس

مزایا و مشکلات زندگی در سنت کیتس برای کسانی که می خواهند اقامت این کشور را بدست بیاورند، نکاتی حائز اهمیت می باشد. این کشور، که در قانون اساسی این کشور با نام سنت کریستوفر و نویس نیز شناخته می شود، از سال 1983 مستقل بوده و بخشی از گروه جزایر معروف به آنتیل های کوچک است که در 2000 کیلومتری جنوب شرقی میامی واقع شده اند.

زبان رسمی و تجاری این کشور انگلیسی است. این فدراسیون عضو مشترک المنافع بریتانیا، CARICOM، سازمان ایالات متحده آمریکا و بسیاری از سازمان های بین المللی دیگر است. بانک مرکزی کارائیب شرقی مقر خود را در این کشور دارد و دلار کارائیب شرقی (ECD)، پول ملی اکثر کشورهای شرق کارائیب شرقی، که با دلار آمریکا گره خورده است را حفظ می کند. رئیس دولت ملکه انگلیس است. زیرا، این کشور یک دموکراسی با عملکرد خوب و مبتنی بر سیستم پارلمانی انگلیس است. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به طور مفصل درباره مشکلات زندگی در سنت کیتس صحبت کرده اند.

زندگی در سنت کیتس

فدراسیون شامل 2 جزیره است:

2 فدارسیون در سنت کیتس

این کشور یک کشور امن برای افراد و خانواده ها است. جرم و جنایت در جزایری که دارای حکومت دموکراتیک پایدار هستند کم است. پس از به دست آوردن استقلال از انگلیسی ها، این کشور به پادشاهی مشترک المنافع و مشروطه منتقل شدند. ملکه الیزابت انگلیس همچنان رئیس دولت این کشور است. امروزه، این کشور در صلح و امنیت هستند. این کشور، یکی از اعضای سازمان ملل متحد، WTO و صندوق بین المللی پول، روابط مثبت و نزدیک خود را با سایر کشورهای مستقل کارائیب و همچنین با ایالات متحده، که در مسائل امنیتی با آن ها همکاری می کند، حفظ کرده اند.

مزایای زبان و واحد پول این کشور برای سرمایه گذاران که می خواهند در کشوری زندگی کنند که بتوانند به راحتی با ساکنان آن ارتباط برقرار کنند و همچنین از قدرت خرید بالایی برخوردار باشند، بلافاصله آشکار می شود. خوشبختانه، زبان انگلیسی همچنان زبان رسمی است و ارتباطات را نسیم می کند. مدارس دولتی و متعدد خصوصی این جزیره همه به زبان انگلیسی تدریس می کنند. یک امتیاز مثبت برای والدین خارجی که به دنبال ادامه تحصیل زبان انگلیسی فرزند خود هستند. این جزیره ارز خود را با 8 عضو دیگر سازمان کشورهای شرق کارائیب (OECS) به اشتراک می گذارد.

هزینه زندگی در سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس، در جزیره ای فوق العاده در دریای کارائیب، نسبتاً متوسط است. زندگی در این کشور نسبت به اکثر جزایر کارائیب گران تر است. زیرا، این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند. با این حال، سیستم مالیاتی مطلوب هزینه های اضافی را جبران می کند.

این کشور در طول سال ها شهرت بسیار خوبی برای غذاهای غنی خود کسب کرده اند. این کشور مملو از رستوران ها و هتل هایی است که غذاهای خوشمزه ارائه می دهند. الهام بخش اصلی غذاها کرئول، هند غربی، چینی، غربی و هندی است. با توجه به تعداد مهم رستوران های موجود در جزیره، می توانید از طیف وسیعی از قیمت رستوران ها لذت ببرید.

جدول زیر هزینه های ضروری را نشان داده است:

پارامترهزینه به دلار
اجاره خانه513$
غذا494$
حمل و نقل42.5$

هزینه ماهانه زندگی در این کشور 1145$ (دلار) است.

بررسی مشکلات زندگی در سنت کیتس

این کشور تا سال 1983 توسط فرانسه و انگلیسی اداره می شد. جمعیت کوچک و بسیار دوستانه آن حدود 53000 نفر بین 2 جزیره اصلی متمرکز شده است. جزایر همسایه شامل پورتوریکو (حدود یک ساعت با هواپیما) آنگوئلا و جزایر ویرجین بریتانیا (BVI) است.

این جزایر کوهستانی بوده و مملو از جنگل های بارانی و درختان نخل و دور تا دور آن آب های شفاف و سواحل ماسه سفید احاطه شده است. این کشور علاوه بر مناظر فوق العاده، فرهنگ پر جنب و جوش کارائیب و سبک زندگی آرام در جزیره را به ساکنان ارائه می دهد. آب و هوای گرم و مرطوب (دمای هوا به ندرت زیر 22 درجه سلسیوس کاهش می یابد) حتی در وسط زمستان (برای شنا در طول سال و سایر ورزش های آبی، از جمله قایقرانی و غواصی مناسب است (جزایر میزبان صخره های مرجانی دوست داشتنی هستند.). هوای تازه، آب های تمیز و طبیعت خیره کننده باعث می شود یک زندگی سالم و بدون استرس برای کسانی که آماده کاوش در انواع مختلف تجربیات جزیره در فضای باز هستند به راحتی قابل دسترسی باشد.

مانند کشورهای دیگر، در کنار مزایا، این کشور نیز معایبی دارد. مشکلات زندگی در سنت کیتس عبارتند از:

  • خروج از جزیره می تواند گران باشد.
  • به دلیل کوچک بودن این کشور، نیازهای مردم اغلب در فروشگاه ها یافت نمی شود.

معایب اخذ اقامت از مشکلات زندگی در سنت کیتس

معایب اخذ اقامت از مشکلات زندگی در سنت کیتس

چنانچه قصد دارید از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس اقامت این کشور را بدست آورید، این روند، معایبی دارد که در این بخش به آن اشاره شده است. شهرت بین المللی خوب برنامه شهروندی این کشور با سرمایه گذاری باعث افزایش قیمت گذرنامه می شود. دقیقا به دلیل طولانی بودن برنامه و بسیار قابل اعتماد، هزینه اخذ تابعیت این کشور نسبت به سایر حوزه های قضایی کارائیب بیشتر است. هنگام درخواست شهروندی این کشور با سرمایه گذاری، فقط می توانید در اموال مورد تأیید دولت پول بگذارید. انتخاب ملک در این کشور در مقایسه با سایر کشورها بسیار زیاد است.

با این حال، هنوز هم انتخاب یک ملک با کیفیت بالا با قیمت مناسب دشوار است. پروژه های توسعه ای در این کشور وجود دارد که کیفیت خوب و قیمت مناسب را ارائه می دهند و می توانید از آن ها استفاده کنید اجاره بعد از خرید در عین حال، کارشناسان توصیه نمی کنند که شما باید روی اجاره سرمایه گذاری خود با اجاره اموال خود به گردشگران حساب کنید. زیرا، تعداد آن ها در هر لحظه به دلیل بلایای طبیعی، به عنوان مثال، یا همه گیری می تواند به شدت کاهش یابد.

کار در سنت کیتس

یک اقتصاد رو به رشد که تا حد زیادی به گردشگری وابسته است. اکثر مشاغل موجود در این کشور در صنعت گردشگری یافت می شود. به طوری که، تحت سلطه اقامتگاه های بزرگ است. فرصت های شغلی در بخش کشاورزی نیز وجود دارد. که اخیرا پس از قرن ها تسلط بر تولید نیشکر متنوع شده است.

این جزایر مقصدی ایده آل برای کسانی است که می توانند در خانه کار کنند. اگر به دنبال مکانی برای مدیریت پول خود و برگزاری جلسات از راه دور در محیطی امن و ایمن هستید، گذرنامه این کشور گزینه مناسبی برای شما است. با داشتن صفر مالیات بر درآمد خارجی، این کشور به سرمایه گذاران این آرامش را می دهد که هم در کار در خانه و هم در حفظ سود سرمایه صحبت کنند.

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس

در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مشکلات زندگی در سنت کیتس صحبت کرد. چنانچه به اطلاعات بیشتری درباره این کشور نیاز دارید، می توانید با این موسسه تماس بگیرید، یا مقالات سایت این موسسه را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *