مهاجرت کاری کلمبیا

مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا

مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا

شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا یکی از مهم ترین مواردی است که هر متقاضی جهت مهاجرت کاری به کلمبیا باید از آن آگاه باشد. متقاضیان و کارکنان بین المللی که قصد اشتغال در کشور کلمبیا را دارند، حتما باید از شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا مطلع باشند. از شرایط کاریابی در این کشور نیز اطلاعات کافی کسب کنند. مهاجرت کاری به کشور کلمبیا یکی از راه های ورود به خاک این کشور می باشد که می تواند موجب کسب اقامت در کشور کلمبیا شود. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این نوشتار شما را از شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا مطلع خواهند ساخت.

بررسی مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا

مهاجرت کاری به کشور کلمبیا نیاز به داشتن شرایط و مدارک خاصی می باشد. مهاجرت به این کشور با مطلع بودن از شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا امکان پذیر خواهد بود. ویزای کاری کشور کلمبیا به 2 بخش موقتی و دائمی تقسیم می شود. لازم به ذکر است که کسب ویزای کاری این کشور نیاز به داشتن تخصص دارد. تنها افراد به خصوصی موفق به مهاجرت کاری به این کشور آمریکای جنوبی می شوند. در صورتی که متقاضیان و کارکنان خارجی بخواهند بیش از 3 ماه در کشور کلمبیا اقامت داشته باشند، بایستی اقدام به کسب ویزای کاری بلند مدت کنند. در غیر این صورت متقاضیان بایستی اقدام به کسب ویزای کوتاه مدت (3 ماهه) کنند.

مهاجران خارجی که قصد مهاجرت کاری به کشور کلمبیا را دارند و به فکر کسب ویزای کاری کلمبیا هستند، در نخستین گام باید اقدام به کاریابی و کسب دعوت نامه کاری از کارفرمای کمپانی معتبر در کشور کلمبیا کنند. داشتن تخصص و عقد قرارداد رسمی از مهم ترین موارد جهت مهاجرت کاری به کشور کلمبیا می باشند. متقاضیان بایستی علاوه بر این 2 مورد، مدارک لازم برای ویزای کار کلمبیا و همچنین اشتغال در این کشور را ارائه دهند. مهاجرت کاری به کشور کلمبیا از رایج ترین روش های ورود به خاک این کشور می باشد. متقاضیان زیادی جهت کسب اقامت کلمبیا از طریق ویزای کاری وارد خاک این کشور می شوند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره شرایط کار در کلمبیا کسب کنید.

مدارک و شرایط لازم جهت کسب ویزای کاری کلمبیا

مهاجرت کاری در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضیان شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار را داشته باشند. تمامی مدارک و اسناد را به صورت کامل به سفارت این کشور ارائه دهند.متقاضیان خارجی بایستی پرونده سابقه های کاری و تحصیلی خود را به صورت کامل ارائه دهند. جهت کسب ویزای کار متقاضیان خارجی بایستی اقدام به کاریابی کنند. از کمپانی مورد نظر دعوت کاری نامه کسب کنند. به طور کلی، داشتن مدارک و شرایط زیر جهت کسب ویزای کاری الزامی می باشد:

  • داشتن پاسپورت با اعتبار بیش از یک سال
  • ارائه نسخه کپی از تمامی صفحات پاسپورت
  • ارائه مدارک ویزای قبلی کلمبیا (در صورت نیاز)
  • ارائه انگیزه نامه و داشتن هدف جهت مهاجرت به کشور کلمبیا
  • داشتن توان مالی کافی و پرینت های بانکی (10 ماه قبل از مهاجرت)
  • داشتن دعوت نامه کاری از کمپانی مورد نظر
  • عقد قرارداد رسمی با کمپانی مورد نظر
  • ارائه مدارک زبان رسمی (در صورت نیاز)
  • ارائه مدارک پزشکی
  • ارائه مدارک شناسایی
  • 4 الی 6 قطعه عکس (پاسپورت)

مهاجرت به قاره آمریکا و کشورهای مختلف این قاره پیشرفته از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند می توانند با مراجعه به مقاله قوانین مهاجرت به آمریکا از مقررات مهاجرت به این کشور آگاه شوند.

مدارک و شرایط لازم جهت کسب ویزای کاری کلمبیا

مهاجرت از طریق کار به کشور کلمبیا

مهاجرت از طریق کار و اشتغال به کشور کلمبیا نیاز به داشتن ویزای کاری می باشد. متقاضیانی که می خواهند شغل مناسبی در این کشور بیابند حتما باید در یک زمینه کاری تخصص داشته باشند. به یاد داشته باشید که اعتبار ویزای کاری متقاضیان پس از اتمام تاریخ قرارداد کاری به پایان می رسد. متقاضیان در صورتی می توانند در کشور کلمبیا ساکن شوند که مجوز اقامت کلمبیا را کسب کنند. در صورتی که کارکنان خارجی بیش از 5 سال به صورت مستمر در کشور کلمبیا مشغول به کار شوند می توانند به صورت دائمی مقیم این کشور شوند.

افرادی که در کشور کلمبیا مشغول به کار می شوند بایستی از 10% الی 33% مالیات پرداخت کنند. تابعیت مضاعف در کشور کلمبیا امکان پذیر می باشد. برای کسب تابعیت این کشور، ترک تابعیت کشور قبلی الزامی نمی باشد. داشتن تخصص در زمینه کاری مورد نظر و همچنین مدرک تحصیلی مورد نیاز از مهم ترین موارد جهت مهاجرت از طریق کار و اشتغال می باشند. مهاجرت کاری به این کشور می تواند موجب کسب اقامت و سپس تابعیت شود. با مراجعه به مقاله شرایط تحصیل در آمریکا می توانید از ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور آگاه شوید.

مهاجرت به کشور کلمبیا

کشور کلمبیا یکی از کشورهای آمریکای جنوبی می باشد. زبان رسمی این کشور نیز زبان اسپانیایی می باشد. اما به صورت کلی مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز مسلط می باشند. بیش از 45 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند. لازم به ذکر است که این کشور در سال 2018 میلادی به ناتو پیوست. کشور کلمبیا 22 شهر اصلی دارد. از مهم ترین شهرهای این کشور می توان به بوگوتا، مدلین، کالی، بوکارامانگا، پریرا، کوکوتا، کارتاخنا و سانتا مارتا اشاره کرد. مهاجرت به این کشور از طریق راه های مختلفی از جمله مهاجرت از طریق اشتغال، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، ایجاد کسب و کار و همچنین تحصیل امکان پذیر می باشد. متقاضیان و هموطنان گرامی می توانند با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند و از شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکای به صورت کامل مطلع شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *