مهاجرت کاری سنت کیتس

مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس

مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس

یکی از روش های مهاجرت به کشور سنت کیتس در سال 2023 کار در موسسات و شرکت های این کشور می باشد. برای کار در این کشور متقاضیان باید ویزای کار دریافت نمایند. مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس یکی از موضوعاتی می باشد که متقاضیان برای اخذ ویزای کار باید از این موضوع مطلع باشند. برای دریافت ویزای کار باید از قوانین های اداره مهاجرت و اداره کار این کشور اطلاع داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارد اطلاعاتی در باب مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس در اختیار متقاضیان قرار دهد. پس اگر قصد دارید از طریق کار وارد این کشور شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کشور سنت کیتس

این کشور جزء کشورهای جزیره ای محسوب می شود که در دریای کارائیب قرار گرفته است. سنت کیتس دارای 70000 نفر جمعیت می باشد. مهاجرت به این کشور برای فرد دارای مزیت هایی می باشد. زبان رسمی در این کشور انگلیسی می باشد، پس اگر فردی قصد دارد در موسسات این کشور مشغول به کار شود باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد.

برای مهاجرت به کشور سنت کیتس طرق مختلفی در نظر گرفته شده است که بهتر است متقاضی با توجه به شرایط خود بهترین راه را برای مهاجرت انتخاب نماید. مهاجرت به این کشور از طریق کار در موسسات و شرکت ها، تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، ازدواج با فردی با تابعیت این کشور، تولد فرزند در خاک سنت کیتس، سرمایه گذاری یا ثبت شرکت و پناهندگی امکان پذیر می باشد. افرادی که قصد دارند با ویزای کار به این کشور مهاجرت کنند و ادامه تحصیل دهند می توانند در شغل هایی که در حوزه گردشگری و کشاورزی می باشند مشغول به کار شوند. مهمترین بخش های اقتصادی در کشور سنت کیتس به شرح زیر می باشد:

  • صنعت کشاورزی
  • صنعت گردشگری و توریستی
  • صنعت تولید نور
  • صنعت نیشکر
  • صنعت ماهیگیری
  • تولیدات صادراتی
  • صنعت دامداری
  • صنعت فناوری اطلاعات
  • صنعت بانکداری دریایی

کار و مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس

با کار کردن در کشور سنت کیتس متقاضی می تواند اقامت این کشور را به دست آورد، و سپس با رعایت قوانین و مقررات متقاضی می تواند تابعیت و پاسپورت این کشور را به دست بیاورد و از حقوق شهروندی بهره مند شود. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشد که مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس باید به صورت کامل ارائه شود تا در روند بررسی درخواست فرد مشکلی به وجود نیاید.

متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ویزای کاری دریافت نمایند، جهت اخذ ویزای کار باید مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس ارسال شود و فرد باید از نخست وزیر این کشور مجوز کار را دریافت نماید. برای کار در این کشورفرد باید دارای شرایطی باشد. یکی از شرایط کار در این کشور تسلط داشتن به زبان انگلیسی می باشد. بدین ترتیب فرد از این طریق بتواند در سنت کیتس مشغول به کار شود و اقامت داشته باشد. یکی دیگر از شرایط کار در این کشور دارا بودن سلامت روانی و جسمی است. این مورد با ارائه گواهی تایید شده پزشک ثابت خواهد شد. متقاضی باید تعداد 6 تا 10 قطعه عکس پاسپورتی ارائه نماید. متقاضی برای کار در این کشور نباید سابقه کیفری و جنایی داشته باشد به این منظور باید گواهی عدو سوء پیشینه ارائه شود.

کار و مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس

بررسی مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس

کارفرمایی که برای فرد دعوت نامه شغلی ارسال می نماید باید تمامی مسائل مربوط به مهاجرت و کار فرد را به عهده گیرد. جهت کسب گواهی اجازه کار کارفرما باید درخواست را به اداره کار و اداره مهاجرت ارسال نماید تا پس از بررسی ها تاییدیه به فرد ارائه شود. متقاضیان می توانند هر ساله گواهی اجازه کار را تمدید نمایند.

بعد از گذشت 3 سال از تمدید گواهی کار و رعایت قوانین فرد اقامت کشور سنت کیتس را دریافت می کند. و پس از گذشت 5 سال فرد تابعیت و پاسپورت این کشور را اخذ می نماید. اگر فردی به زبان انگلیسی تسلط نداشته باشد می تواند پس از ورود به این کشور در دوره های مربوطه شرکت نماید و زبان خود را تقویت نماید. همان طور که گفته شد متقاضیان خارجی برای کار در این کشور باید مجوز کار دریافت نمایند. به این منظور در ادامه به بررسی مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس می پردازیم.

  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 12 ماه اعتبار
  • ارائه 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه قرار داد کاری منعقد شده بین فرد و کارفرما یا فرد با موسسه یا ارائه فرم استخدام
  • ارائه رزومه کاری دقیق (متقاضی باید این مدرک را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و ارائه دهد.)
  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه گواهی آزمایشات پزشکی انجام شده (آزمایش HIV)
  • دریافت تاییدیه از پلیس این کشور و ارائه آن

کاریابی در کشور سنت کیتس

جهت تاسیس شرکت و همین طور ملاقات با خانواده و بستگان در سنت کیتس فرد می تواند با ویزای 24 ماهه وارد این کشور شود. جهت پیدا کردن شغل مناسب و مورد علاقه متقاضی باید به دنبال شغل هایی باشد که با رشته تحصیلی فرد و یا توانایی و مهارت متقاضی مرتبط باشد تا فرد بتواند در شغلش موفق شود.

در این کشور سایت های کاریابی وجود دارد که متقاضی می تواند برای یافتن کار به نشانی های زیر مراجعه نماید.

  1. Glassdoor
  2. Stkittstourism
  3. Tripad visor
  4. Caribbean 360
  5. Scotia bank
  6. Highered jobs
  7. SKN Vibes
  8. Jet
  9. Guide

 اخذ ویزای کار توسط ایرانیان در سنت کیتس

متقاضیان ایرانی برای کار در این کشور باید از شرکت و یا کارفرمایی در کشور سنت کیتس ویزای کاری دریافت نماید و قرار داد رسمی کار عقد شود. بعد از دریافت دعوت نامه از کارفرما باید مدارک لازم که به آن اشاره شد را تهیه کند. از این رو برای دریافت ویزای کار آنها را ارائه نمایید. کارفرما برای دریافت ویزای کار باید به اداره مهاجرت و اداره کار مراجعه نماید، تا فرم های مربوط به درخواست نیروی کار خارجی و بین المللی را تکمیل نماید.

بعد از آن باید تقاضا نامه را به وزارت کار سنت کیتس ارسال نماید. بعد از آن فرد می تواند مجوز کار را دریافت نماید. یکی از شرایطی که کارفرما باید رعایت نماید این است که آگهی باید به مدت 3 هفته منتشر شود. اگر بعد از 3 هفته فردی برای استخدام در این شغل انتخاب نشد، کارفرما می تواند از نیروی کار خارجی استفاده نماید.

همانطور که مطاله کردید اطلاعاتی در رابطه با مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس در اختیار متقاضیان قرار داده شد. برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود مقاله مهاجرت کاری به سنت کیتس را مطالعه نمایید. متقاضیانی که قصد دارند در کشورهای پیشرفته مشغول به کار شوند یکی از انتخاب هایشان می تواند کشور اتریش باشد. پیشنهاد می شود برای مطالعه بیشتر به مقاله اخذ پاسپورت سنت کیتس مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و متخصصان ما در موسسه مهاجرتی و حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *