مهاجرت کاری سریلانکا

مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا

مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا

آگاهی از مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا برای افرادی که قصد اشتغال در این کشور کوچک را دارند امری ضروری محسوب می شود. مهاجرت به کشور سریلانکا از طرق مختلفی از جمله تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری، ازدواج و سایر موارد امکان پذیر می باشد. متقاضیانی که قصد دارند اقدام به مهاجرت کاری به کشور سریلانکا کنند، حتما باید مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا را به طور کامل ارائه دهند تا پروسه کسب ویزای کاری این کشور را با موفقیت به پایان برسانند و وارد خاک کشور سریلانکا شوند.

سریلانکا کشوری در بخش جنوبی هند می باشد که به عنوان یکی از شبه قاره های این کشور پر جمعیت به شمار می رود. لازم به ذکر است که این کشور بیش از 21 میلیون جمعیت دارد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این نوشتار قصد دارند شما عزیزان را از مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا آگاه سازند.

شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا

قبل از ارائه مدارک لازم برای ویزای در این کشور، متقاضیان و کارکنان خارجی بایستی در اولین گام اقدام به یافت شغل مناسب در این کشور کنند. افرادی که قصد دارند در این کشور مشغول به کار شوند، می توانند با شرکت ها، سازمان ها و موسسه های کاریابی در این کشور تماس بگیرند و از مشاغل مختلف به صورت کامل آگاه شوند. یکی دیگر از طرق کاریابی نیز مشورت با دوستان، آشنایان، اساتید دانشگاهی و افراد حرفه ای می باشد. همچنین مراجعه به آگهی ها و شبکه های اجتماعی مختلف نیز یکی از بهترین روش های کاریابی در این کشور می باشد. افراد زیادی از این طریق اقدام به کاریابی می کنند. بعد از کاریابی، متقاضیانی که قصد دارند جهت مشغول به کار شدن در زمینه های مختلف وارد خاک این کشور شوند، می باید از کارفرمای یک کمپانی معتبر در این کشور پیشنهاد کاری داشته باشند.

این کشور یکی از بهترین کشورهایی می باشد که متقاضیان می توانند برای کار، سرمایه گذاری به آن مهاجرت کنند. زیرا در این کشور پتانسیل زیادی برای رشد اقتصادی و کارآفرینی و جذب نیروی کار وجود دارد. متقاضیان حتما باید از شرایط و مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا اطلاعات کافی داشته باشند. افرادی که موفق به دریافت ویزای کاری این کشور می شوند باید به یاد داشته باشند که ویزای متقاضیان جهت کار در یک کمپانی مشخص ارائه می شود و به صورت محدود معتبر می باشد.

مجوز و مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا

جهت کسب ویزای کاری کشور سریلانکا متقاضیان حتما باید مدارک خود را به صورت کامل ارائه دهند. از طرف کارفرمای کمپانی، سازمان و یا موسسه معتبر در این کشور پیشنهاد کاری داشته باشند. افرادی که قصد دارند ویزای سریلانکا را زودتر از مدت زمان مشخص شده دریافت کنند، می باید هزینه های بیشتری جهت کسب ویزای فوری پرداخت کنند؛ اما به طور کلی دریافت ویزای این کشور از 6 الی 10 روز به طول می انجامد. ارائه مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا امری ضروری محسوب می شود و شما عزیزان در بخش بعدی به صورت کامل از مدارک و اسنادی که متقاضیان می باید جهت کسب ویزای کاری کشور سریلانکا به سفارت این کشور ارائه دهند مطلع خواهید شد.

ویزای کاری این کشور می تواند موجب کسب اقامت این کشور شود. در سال های اخیر این کشور به صورت چشمگیری در زمینه های صنعتی و توریستی داشته است. این امر باعث شده رشد اقتصاد این کشور شده است. هر ساله متقاضیان زیادی برای کار در کمپانی ها و موسسه های معتبر در این کشور مهاجرت می کنند و قصد دارند تا مقیم همیشگی این کشور شوند. تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید تا از شرایط اشتغال در این کشور به صورت کامل آگاه شوید.

مجوز و مدارک لازم برای ویزای کار در سریلانکا

مراحل اخذ روادید کاری سریلانکا

اولین مرحله جهت کسب ویزای کاری این کشور، داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کمپانی معتبر در این کشور می باشد. به یاد داشته باشید که کارفرمایان کمپانی هایی که در این کشور هستند جهت جذب نیروی کار خارجی می باید اقدام به دریافت مجوز کنند. کسب ویزای ورود در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضی خارجی به سفارت این کشور در کشور خود مراجعه کند. شایان ذکر است که ویزای افراد اعتبار محدود دارد. متقاضیان برای مشخص کردن شرایط کاری و اقامت خود در این کشور بایستی بلافاصله بعد از ورود به خاک این کشور به اداره مهاجرت مراجعه کنند.

بعد از کسب دعوت نامه کاری از کارفرمای کمپانی معتبر در این کشور، متقاضی باید فرم های مرتبط با اطلاعات شخصی و تشخیص هویت را کامل کند. تمامی مدارک را به صورت کامل به سفارت این کشور ارائه دهند. سفارت این کشور مدت اعتبار ویزای افراد را مشخص می کند. همچنین مجوز کار در این کشور را به متقاضیان و کارکنان خارجی ارائه می دهد.

بررسی مدارک لازم برای روادید کاری سریلانکا

جهت کسب ویزای کاری کشور های مختلف، متقاضیان باید شرایط و مدارک خاصی را دارا باشند تا موفق به کسب ویزای کاری آن کشور شوند. در این بخش قصد داریم به شرایط و مدارک لازم برای دریافت و کسب ویزای کار در سریلانکا اشاره کنیم. به صورت کلی، شما عزیزان اگر به فکر دریافت ویزای کاری این کشور هستید، حتما باید شرایط و مدارک زیر را دارا باشید:

  • تکمیل فرم های مربوطه جهت کسب ویزای کار
  • 4 الی 6 عدد عکس پرسنلی (زمینه سفید)
  • داشتن پاسپورت و یا گذرنامه با اعتبار کافی (6 ماه یا بیشتر)
  • داشتن دعوت نامه کاری و ارائه آن به سفارت
  • ارائه مدارک تحصیلی به همراه ترجمه رسمی به زبان انگلیسی
  • ارائه مدارک پزشکی
  • ارائه مدارک شناسایی
  • پرداخت هزینه های مربوطه

شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از شرایط کار در کشور های مختلف با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *