مهاجرت کاری کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا از سایر مباحث مهمی می باشد که بایستی مورد توجه افراد جویایی کار در این کشور نیز قرار گیرد. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در زمینه مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

ازجمله مهم ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا می توان به مجوز کار کانادا (ویزا) نیز اشاره نمود. جالب است که بدانید که مجوز کار در کانادا قابلیت انتقال به شخص دیگری را دارد که در این صورت حق شهروندی کانادا یا یک مجوز اقامت دائم کانادا (برای یک کار مشخص و مدت زمان مشخص) لازم نیست. هم چنین لازم است که شخص دارای یک کارفرمای قانونی در کانادا باشد برای درخواست مجوز کار در دفتر ویزا، باید به طور قانونی به حق شهروندی یک کشور که توسط این دفتر ویزا خدمت کرده  باشدپذیرفته شود.

نحوه اخذ ویزای کاری کانادا

متقاضیان کار در کانادا در اغلب موارد و قبل از درخواست مجوز کار، به یک پیشنهاد شغلی یا قرارداد کاری از کارفرمای خود در کانادا نیاز دارند. ممکن است کارفرمای این اشخاص نیاز به ارزیابی تاثیرات بازار کار (LMIA) برای استخدام مختص به این اشخاص داشته باشد. این یک سند از جانب دولت کانادا است که برای کارفرمای این اشخاص مجوز استخدام یک کارگر خارجی را می دهد. متقاضیان کار در کانادا مستلزم ارائه شواهدی هستند که منجر به پیشنهاد شغلی با شرایط مناسب باشند.
البته در صورتی که این اشخاص برای در یافت کار مجدد درخواست می دهند. دیگر نیازی به ارائه یک پیشنهاد شغلی با درخواست خود ندارند. برخی از مشاغل کشور نیازی به مجوز کاری ندارند. اگر متقاضیان دارای حق شهروندی یک کشور هستند که برای دریافت ویزای کانادا نیاز به اقامت موقت در ورود به کانادا دارند.

صدور و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

جهت دریافت مجوز کار در این کشور در خارج از کانادا درخواست خود را ارائه دهند. همچنین گاهی اوقات این اشخاص می توانند در بدو ورود به کانادا یا داخل کشور کانادا برای انجام این کار اقدام نمایند. اما بسیاری از الزامات در این کشور یکسان می باشد البته نحوه درخواست و مدت زمان لازم برای پردازش درخواست این اشخاص بستگی به نوع کار این اشخاص در هنگام ورود به کانادا دارد. در باب اخذ ویزای کاری کانادا می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

صدور و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

شرایط اخذ مجوز کاری کانادا

در صورتی متقاضیان کار در کانادا باید برای اجازه کار در خارج از کانادا درخواست دهند که دارای شرایط زیر باشند:

  • در صورتی که این اشخاص و یا وابسته های همراه این اشخاص نیاز به دریافت ویزای اقامت موقت دارند.
  • فرزندان همراه این اشخاص بین سنین 6 الی 18 سال باشند و نیاز به مجوز تحصیلی داشته باشند.
  • وابسته های همراه این اشخاص دارای مدرک معاینه پزشکی باشند.
  • در صورتی که این اشخاص دارای تجربه بین المللی باشند.
  • در صورتی که این اشخاص به عنوان یک شخص حامی در این کشور زندگی کنند
  • در صورتی که این اشخاص و یا وابستگان همراه این اشخاص به جرم جنایی محکوم شده باشند.

مراحل و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

از جمله مراحلی که متقاضیان ویزای کار کانادا ملزم به گذراندن آنها می باشد عبارتند از:

  • اقدام به وارد کشور کانادا شدن
  • داشتن سابقه اقامت در کانادابه اندازه کافی
  • در یافت نمودن مجوز دارای اعتبارکار دراین کشور
  • در یافت نمودن ویزای توریستی در گاهی از اوقات برای ورود به این کشور

بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

مدارک ارسال شده باید به زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی باشد. اسناد به زبان های دیگر باید به انضمام یک ترجمه گواهی شده باشد. هم چنین در صورت عدم ارائه تمام مستندات مورد نیاز ممکن است منجر به تاخیر درخواست این اشخاص شود. اظهارات دروغ یا ارائه اسناد جعلی منجر به واکنش فوری و اقدامات قانونی می شود.

از جمله مهم ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای کار عبارتند از:

  • فرم درخواست مجوز کار در خارج از کانادا
  • فرم مربوط به اطلاعات خانواده (IMM 5645)
  • 2 عکس با شرایط پاسپورتی
  • مدرکی که بیان گر پرداخت نمودن هزینه پردازش در قالب قابل قبول باشد.
  • گذرنامه معتبر که باید یک صفحه کاملا خالی به غیر از آخرین صفحه داشته باشد.
  • یک کپی از جانب بازار کارکشور کانادا (LMO) که برای استخدام و توسعه اجتماعی کانادا صادر شده باشد. داشتن یک قراردادی از کارفرمای آینده شخص که در برگیرنده عنوان شغلی، دستمزد و همچنین شرایط کاری باشد.

با توجه به اتمام مقاله مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعاتی بیشتر در رابطه کار در این کشور هستید با مطالعه این مقاله و هم چنین مراجعه به سایر مقالات کاری موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر اسکیل ورکر کانادا می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *