مهاجرت کاری دانمارک

فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

همانطور که می دانید اشتغال در دانمارک منجر به اخذ اقامت می گردد، به همین دلیل فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک را به شما ارائه می دهیم.  کاریابی برای متقاضیان بین المللی از طریق لیست مشاغل بسیار کارآمد می باشد. اگر شما هم تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک هستید با خواندن این مقاله و همچنین مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با وکلا و مشاورین این موسسه که در زمینه گرفتن اقامت از دیگر کشورهای دنیا همچنین دیگر امور مهاجرتی دارای تخصص می باشند، از اطلاعات جامعی در زمینه این امور و خصوصا در موضوع فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک بهره مند شوید.

شرایط اشتغال در کشور دانمارک

لازم به ذکر است که تعدادی از رشته های تحصیلی به جزء به همراه داشتن مدرک تحصیلی به مجوز صادره از این کشور نیز دارند. دریافت نمودن مجوز کار آسانی نمی باشد. به ویژه که برای گرفتن بعضی از این مجوزها نیاز به گرفتن مدرک زبان که از جانب کشور صادر شده باشد. بیانگر میزان تسلط به زبان این کشور می باشد. ما تصمیم داریم به تفصیل و شرح این گونه مشاغل و مدارکی که برای فعالیت نمودن در این گونه مشاغل الزامی است بپردازیم. برای اخذ ویزای مهاجرت کاری شما باید امتیازات لازم را به دست بیاورید. قبل از هر اقدامی باید امتیازات خود را محاسبه نمائید.

مشاغل مورد نیاز مهندسی در کشور دانمارک

مشاغل مربوط به کلیه مهندسان است. دربرگیرنده گروه های مهندسی از جمله در زمینه ساخت و ساز به فعالیت می پردازند. مدرک مورد نیاز مدرک کارشناسی (مهندسی ساخت و ساز) می باشد. مهندسان رشته برق نیازمند مدرک مورد نیاز از جکله مدرک کارشناسی (مهندسی برق و الکتریک) هستند. کلیه مهندسان که در زمینه محیط زیست به فعالیت می پردازند. مدرک مورد نیاز برای این کار مدرک کارشناسی(مهندسی محیط زیست) می باشد.

کلیه مهندسان که در زمینه برق به فعالیت می پردازند و مدرک مورد نیاز برای این کار مدرک کارشناسی (مهندسی برق) می باشد. کلیه مهندسان که در زمینه فناوري اطلاعات به فعالیت می پردازند و مدرک مورد نیاز برای این کار مدرک کارشناسی(مهندسی فناوری و اطلاعات) می باشد. کلیه مهندسان که در زمینه مکانیک به فعالیت می پردازند و مدرک مورد نیاز برای این کار مدرک کارشناسی (مهندسی مکانیک) می باشد.

از این رو نرخ بیکاری در این کشور با توجه به آمار نمودار زیر بدین شرح می باشد:

نرخ بیکاری در دانمارکبررسی شغل مورد نیاز پزشکی در کشور دانمارک

کلیه پزشکان که در زمینه مشاوره یا در زمینه سرپرستی به فعالیت می پردازند. مدرک مورد نیاز برای این کار مدرک کارشناسی ارشد (پزشک متخصص) به علاوه مدرک نشان دهنده مجوز کاری (مشاور پزشکی) می باشد. کلیه پزشکانی که در بیمارستان ها به فعایت می پردازند. برای این کار نیاز به مدرک کارشناسی ارشد به علاوه مجوز کاری (پزشک بیمارستان) صادر شده از جانب این کشور دارند. کلیه دندانپزشکان که قصد فعالیت در زمینه امور دندانپزشکی را دارند. جهت تحصیل در رشته پزشکی در این کشور مقاله تحصیل پزشکی در دانمارک را مطالعه بفرمائید.

سایر مشاغل مورد نیاز دانمارک

کلیه اشخاصی که به فعالیت ممیزی در شغل حسابداری می پردازند. وظیفه این افراد رسیدگی به کلیه حساب ها می باشد. مدرک مورد نیاز برای این کار داشتن مدرک کارشناسی ارشد (مشاور) می باشد. کلیه اشخاصی که در زمینه مشاوره حقوقی به فعالیت می پردازند. مدرک مورد نیاز برای این کار مدرک کارشناسی ارشد (وکیل) می باشد.  جهت کار در این کشور مقاله ویزای کاری دانمارک را مطالعه بفرمائید.

مشاغل داروسازی نیازمند ارائه مدرک مدرک کارشناسی ارشد (داروسازی) می باشند. همچنین افراد شاغل در مشاور املاک مدرک مورد نیاز، مدرک کارشناسی ارشد رشته مربوطه به علاوه مجوز خواهند بود. افراد در شغل بازرسی می باید مدرک منوط به فعالیت مرتبط را ارائه دهند.

مدیریت در فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

مدیریت در فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

فعالیت در زمینه کنترل کردن امور تجاری نیاز به مدرک داشتن 3 سال سابقه تحصیلی که در زمینه رشته مدیریت (تحلیلگر مالی و تجاری) می باشد. در زمینه کنترل کردن امور مالی نیازمند حداقل 3 سال سابقه تحصیلی در این رشته در حوزه های رشته های فناوری مخابرات و فناوری اطلاعات می باشد.

متقاضیانی که  به مشاوره فناوری اطلاعات می پردازند. مدرک مورد، حداقل 3 سال سابقه تحصیلی در زمینه (مشاور فناوری و اطلاعات) می باشد. افراد شاغل به برنامه نویسی و توسعه سیستم ها نیاز به ارائه مدرک توسعه دهنده برنامه های کامپیوتری می باشند. جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی دانمارک را بررسی بفرمائید.

مدارک مورد نیاز مشاغل آموزشی در دانمارک

یکی از راه های مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل در دانمارک می باشد. کلیه اشخاصی که در زمینه آموزش به فعالیت می پردازند. مدارک مورد نیاز برای ادامه فعالیت در این شغل ها با توجه به مقاطع تحصیلی عبارتند از:

  • رشته مربیگری و نیاز به مدرک کارشناسی

قبل از مهاجرت به دانمارک و انجام هر اقدامی حتما هزینه زندگی در دانمارک را بررسی نمائید. این مقاله توسط کارشناسان ما آماده گردیده است. اگر قصد مهاجرت به این کشور زیبا را که در طول سال های اخیر جزء کشورهای برتر شناخته شده است. با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه مشورت نمائید و بهترین و کم ریسک ترین مسیر مهاجرت را انتخاب نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

  1. سلام خسته نباشین من کارشناس رادیولوژی و رشته ام جز مشاغل مورد نیاز دانمارک سال ۲۰۲۰هست ۲۷سال سن و۳سال هم سابقه کاری دارم مدرکم رو از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بامعدل ۱۶/۳۸گرفتم متاهل هستم ویه بچه ۲ماهه دارم رشته همسرم هم تکنسین پروتزهای دندانی هست ایا میتونم برای دریافت ویزای کاری اقدام کنم ؟
    واینکه برای این ویزا نیاز به مدرک زبان دانمارکی هست؟
    یا توی دانمارک دوره زبان میذارن ؟!!!
    ممنون میشم از راهنماییتون

    1. صادقی گفت:

      سلام شما باید از این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید. شرایط سیستم امتیازبندی سهل نیست بهتر است در این خصوص با کارشناسان ما با مشاره 921003232-021 تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *