مهاجرت به کشور استرالیا

شرایط ویزای استرالیا

شرایط ویزای استرالیا

این مقاله در باب شرایط ویزای استرالیا و راهنمای گام به گام آن نگارش شده است که مطابق با آخرین تغییرات در سال 2023 می باشد. استرالیا کشوری باور نکردنی است. ممکن است کوچکترین قاره جهان باشد، اما با ماجراهای هیجان انگیزی منتظر شما است. خوشبختانه، شرایط ویزای استرالیا برای مقصود توریستی بسیار آسان است در حالی که هنوز هم می توانید با استفاده از VFS Global درخواست کنید، راه ساده تر برای حصول اطمینان از اخذ این ویزا این است که از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید. این مقاله در باب شرایط ویزای استرالیا توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

شرایط ویزای توریستی و کاری استرالیا

درخواست ویزای توریستی استرالیا 2 جریان عمده را در بر می گیرد: اولین جریان گردشگری و در وهله دوم کسب و کار است. ویزای گردشگری طبق گفته VFS به جهت بازدید از یک کشور خارجی صادر می شود. گردشگر فردی است که به طور موقت برای تعطیلات، برای بازدید از بستگان یا دوستان و یا برای دیگر اهداف کوتاه مدت غیر کاری، از جمله تحصیل در کمتر از 3 ماه به استرالیا سفر می کند. ویزای کسب و کار برای افرادی است که برای فعالیت های مرتبط با کسب و کار مانند حضور در یک کنفرانس یا ملاقات با یک مشتری به استرالیا سفر می کنند. این امر با ویزای کاری در استرالیا کاملا متفاوت است.

الزامات و شرایط ويزای استراليا

در میان شرایط ویزای استرالیا مدارک و اسناد و الزاماتی وجود دارد که باید پیش از سفر، آن موارد تکمیل و ارائه شود. فرم درخواست آنلاین نخستین گامی است که باید تکمیل شود. پس از ایجاد یک حساب کاربری، باید این فرم پر شود. فرم مذکور دارای 20 صفحه است، بنابراین تکمیل آن می تواند مدتی طول بکشد، اما آسان است. عکس گذرنامه کپی صفحات اطلاعات گذرنامه اسکن شده و باید واضح باشد.

شواهدی مبنی بر قدرت مالی متقاضی که می تواند توسط موارد زیر اثبات گردد:

  • بیانیه بانک شخصی
  • ITR یا سند مالیاتی
  • Payslips
  • سند ملک
  • دفترچه بازنشستگی

تاریخ سفر از شما خواسته می شود که نسخه های اسکن شده از صفحات گذرنامه قدیمی و کنونی خود را که دارای مهر و ویزا ورود و خروج هستند، تهیه کنید. از این رو شرایط مهاجرت به استرالیا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

مدارک و شرایط ویزای استرالیا برای افراد شاغل

در میان شرایط ویزای استرالیا مدارک استخدامی یا مالکیت تجاری برای کارکنان نیز مورد نیاز است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • گواهی اشتغال، توضیح نقش شما در شرکت
  • شواهدی مبنی بر ترک شغل
  • برای افراد مشغول به کار یا صاحبان کسب و کار، هر یک از موارد ذیل پذیرفته خواهد شد:
  • اسناد ثبت کسب و کار
  • اوراق مالی (سود و زیان)
  • برای دانش آموزان و دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل مورد نیاز است.

برای توضیح وضعیت خانوادگی ارائه بعضی مدارک الزامی است:

  • گواهی تولد
  • گواهی ازدواج
  • برنامه سفر روزانه

در خصوص اطلاع از شرایط کار در استرالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد. همچنین می توانید از طریق نمودار زیر که در خصوص جزییات نرخ بیکاری در این کشور اطلاعاتی را کسب نمایید:

جزییات نرخ بیکاری در استرالیا

شرایط ویزای استرالیا برای کسب و کار

اگر قصد اخذ ویزای کسب و کار را دارید باید مدارک مربوط به موارد زیر را ارائه دهید:

  • فرم مربوط به ثبت نام در کنفرانس
  • جزئیات تماس های قبلی با شرکت یا سازمان های استرالیایی
  • نامه از کارفرما که حاوی توضیح دلیل سفر شما است
  • هزینه ویزا توسط کارت اعتباری، کارت بین المللی، پی پال و UnionPay پذیرفته می شوند.

نامه توضیحی مورد نیاز نیست، اما اگر شما نامه ای برای توضیح اینکه چرا می خواهید به استرالیا سفر کنید داشته باشید، به شما کمک زیادی می کند. اطمینان حاصل کنید که این نامه خلاصه باشد و تناقضی با مدارکی که برای اخذ ویزا ارسال می کنید نداشته باشد. به یاد داشته باشید که در میان شرایط ویزای استرالیا مصاحبه ای وجود ندارد، بنابراین بهتر است به آنها اجازه دهید آنچه را که باید در مورد شما بدانند در نامه توجیحی وجود دارد. باید پرواز و هتل را از پیش رزرو کرده باشید.

شرایط ویزای استرالیا برای کسب و کار

ارائه دعوتنامه در شرایط ویزای استرالیا

اگر از سوی یک دوست یا آشنا و یا یکی از اعضای خانواده که در استرالیا اقامت دارند دعوت نامه داشته باشید می توانید اطمینان حاصل کنید که روند اخذ ویزای شما تسریع خواهد شد در این زمینه می توانید با موسسه سفیران سروش سعادت مشورت نمایید. بهتر است اگر عکس هایی با آن دوست و خانواده دارید که نشان می دهد شما واقعا یکدیگر را می شناسید و به یکدیگر نزدیک هستید را نیز ضمیمه دعوت نامه کنید. اگر آشنای شما در استرالیا تضمین نماید که حامی مالی شما خواهد بود بسیار عالی است. از این رو چنانچه تمایل به ادامه زندگی در این کشور را دارید، پیشنهاد می شود از طریق لینک مذکور در وبسایت رسمی ما مقاله هزینه زندگی در استرالیا را بررسی بفرمائید.

شرایط آپلود اسناد در فرم آنلاین استرالیا

در بالا هر آنچه از مدارک و اسناد را برای اخذ ویزای استرالیا نیاز دارید بیان کردیم. از آنجایی که پر کردن فرم آنلاین ویزای استرالیا باید با در نظر گرفتن برخی ریزه کاری ها پر شود در اینجا به اصول کلی مدارکی که باید آپلود نمایید می پردازیم. شما می توانید فقط یک سند برای هر قسمت از فرم آنلاین ارسال کنید بنابراین لازم است که این اسناد تمام شرایط مورد نیاز را دارا باشد. انواع فایل های زیر برای آپلود اسناد قابل قبول هستند: jpg ،bmp ،png ،pdf. توجه داشته باشید که فایل های PDF نباید رمزگذاری شوند.

همچنین ارسال فایل های فشرده مجاز نیستند اندازه هر فایل نباید بیش از 5 مگابایت باشد. اگر از این میزان بزرگتر هستند، باید اندازه آن را کاهش دهید. اگر فایلهای پی دی اف شما تعدد دارند، فایل های خود را با Adobe Distiller بازسازی کنید و روی کمترین حجم فایل تنظیم کنید. فایل های JPEG را فقط بر روی 96 اینچ تنظیم کنید.

حساب بانکی در ویزای استرالیا

ImmiAccount به معنای حساب کاربری در Immi.gov.au ،وب سایت مهاجرت رسمی دولت استرالیا است. مهم است که ImmiAccount را ایجاد کنید، زیرا کل فرآیند در این وب سایت انجام می شود. این موضوع مهم است که اطمینان حاصل شود که از یک آدرس ایمیل کاری استفاده شود. هرگونه به روز رسانی در مورد درخواست ارسال شده به این ایمیل (از جمله تأیید دریافت درخواست شما و تأیید ویزا) فرستاده می شود.

همچنین متقاضی هر بار که وارد حساب کاربری خود شود می تواند از اتفاقات جدید مطلع شود. چنان چه در زمینه شرایط ویزای استرالیا به اطلاعات تکمیلی نیاز دارید حتما با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید. متخصصان و کارشناسان خبره این موسسه می توانند یاری گر شما در این امر باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *