شرایط بلژیک, مهاجرت به کشور بلژیک

ساعت گنت بلژیک

ساعت گنت بلژیک

اگر سفر به هر کشوری را دارید، موضوع زمان یکی از چالش ها و ابهامات گردشگران است و در این مقاله قصد پرداختن به ساعت گنت بلژیک را داریم. شهری که در محل اتصال رودخانه های لیز (لی) و شلدت (شلد) قرار دارد و مرکز یک مجموعه شهری است که شامل لدبرگ، گنتبروگ و سینت آماندسبرگ است. همراه با بروژ (بروژ) و ایپرس، گنت یکی از شهرهای اصلی شهرستان قرون وسطایی فلاندر بود. این شهر منشأ خود را مدیون تحولات اقتصادی است که در قرن دهم در فلاندر رخ داد و در نقطه ای تحت حفاظت قلعه ای در مجاورت که توسط کنت های فلاندر ساخته شده بود رشد کرد. گنت در قرن دوازدهم به سرعت رشد کرد و تا قرن سیزدهم یکی از بزرگترین شهرهای شمال اروپا بود. رونق شگفت انگیز آن بر اساس تولید پارچه بود.

پارچه های مجلل گنت که از پشم انگلیسی ساخته شده بودند تا قرن پانزدهم در سراسر اروپا مشهور بودند. ثروت شهر به آن قدرت سیاسی بزرگ و استقلال مجازی از حاکمان اسمی آن، کنت های فلاندر و (از سال 1384) دوک های بورگوندی به آن بخشید. این وضعیت اغلب منجر به درگیری آشکار می شد. در آغاز جنگ صد ساله در اوایل قرن چهاردهم، گنت در کنار ادوارد سوم انگلستان علیه کنت فلاندر و پادشاه فرانسه قرار گرفت. چهارمین پسر ادوارد، جان گونت (یعنی از گنت)، در سال 1340 در گنت به دنیا آمد. با گذر از این تاریخ گزیده از گنت، علاقه مندان سفر به این شهر می توانند از طریق مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مختلفی را در زمینه مهاجرت پیدا کنند.

وضعیت فصلی و هوای گنت بلژیک

در گنت تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان‌ ها طولانی، بسیار سرد، بادخیز و عمدتاً ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 35 درجه فارنهایت تا 73 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 23 درجه فارنهایت یا بالاتر از 83 درجه فارنهایت است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 12 ژوئن تا 11 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 67 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در گنت، جولای است که میانگین دمای آن 72 درجه فارنهایت و کمینه آن 57 درجه فارنهایت است. فصل خنک به مدت 3 ماه، از 18 نوامبر تا 10 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 49 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در گنت ژانویه است که میانگین کمینه آن 35 درجه فارنهایت و حداکثر آن 43 درجه فارنهایت است.

در گنت، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها تغییرات فصلی قابل توجهی را در طول سال تجربه می کند. بخش روشن ‌تر سال در گنت از اول آوریل آغاز می‌ شود و به مدت 3 ماه ادامه دارد و در حدود 12 اکتبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در گنت جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان در 57% مواقع صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از 12 اکتبر شروع می شود و به مدت 5 ماه ادامه دارد و در حدود 1 آوریل به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در گنت دسامبر است که در طی آن به طور متوسط ​​70% مواقع آسمان ابری یا ابری است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در گنت در طول سال متفاوت است.

در نمودار زیر، تغییرات آب و هوایی بر حسب میزان کمترین دما اشاره شده است:

تغییرات آب و هوایی بر حسب میزان کمترین دما در بلژیک

معرفی تاریخ و فعالیت های شهر گنت بلژیک

فعالیت تجاری و صنعتی گنت با معرفی ماشین آلات نخ ریسی (به ویژه، دستگاه بافندگی برق قاچاق شده از انگلستان) و ساخت بندر (1827) و کانال گنت-ترنوزن (1824-1827) شروع به احیاء کرد و از همین رو امروزه گنت متعاقباً به مرکز صنعت نساجی بلژیک و همچنین یک بندر مهم تبدیل شده است. پس از بهبودهای گسترده در کانال و قفل های آن، اسکله های آن برای بزرگترین کشتی ها قابل دسترسی شدند. گنت همچنین مرکز باغبانی و باغبانی بازار است و نمایشگاه بزرگ گل آن هر 5 سال یکبار برگزار می شود. دیگر فعالیت های اقتصادی مهم گنت شامل پالایش نفت و بانکداری و ساخت کاغذ، مواد شیمیایی و ماشین آلات سبک است. تجارت ‌های مرتبط با گردشگری نقش مهمی در اقتصاد محلی دارند، زیرا تراکم مکان ‌های تاریخی، گنت را به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل می ‌کند. چراکه بیش از هر شهری آثار گذشته را دارد.

در مرکز شهر، ناقوس قرن چهاردهمی (حدود 90 متر ارتفاع) قرار دارد که دارای یک کاریلون 52 زنگی است و توسط یک اژدهای مسی طلاکاری شده ساخته شده در سال 1377 تاج گذاری شده است. تالار شهر منعکس کننده سبک های مختلف است. نمای شمالی آن (35-1518) نمونه‌ای باشکوه از گوتیک پر زرق و برق است، در حالی که نمای شرقی که تقریباً یک قرن بعد تکمیل شد، رنسانس است. قلعه فئودالی کنت های فلاندر، Gravensteen، متعلق به سال 1180 است. با نگهبانی بزرگ و دیوارهای مدور خود، یکی از با شکوه ترین قلعه های خندقی است که در اروپا باقی مانده است. گنت به خاطر میادین عمومی و بازارهای بزرگش معروف است که از میان آنها می توان به بازار جمعه، مرکز زندگی شهر قرون وسطایی اشاره کرد.

در شکل زیر به سایر جذابیت های فرهنگی شهر گنت بلژیک اشاره شده است:

جذابیت های فرهنگی شهر گنت بلژیک

اختلاف زمانی آنتورپ با ساعت گنت بلژیک

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در آنتورپ، بلژیک امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در گنت، بلژیک خواهد بود. یک تماس تلفنی از آنتورپ، بلژیک به گنت، بلژیک برنامه ریزی کنید از آنجایی که آنتورپ، بلژیک و گنت، بلژیک در یک منطقه زمانی قرار دارند، می ‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در گنت بلژیک همان ساعتی خواهد بود که در آنتورپ بلژیک است. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید. اگر در آنتورپ، بلژیک زندگی می‌کنید می ‌توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب با دوستان خود در گنت تماس بگیرید.

اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار به فردی در گنت، بلژیک دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

اختلاف ساعت گنت بلژیک با ایران

اختلاف ساعت گنت بلژیک با ایران

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را گسترش دهیم تا از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت شما را پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در گنت، بلژیک امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 18:00 در، ایران خواهد بود.

یک تماس تلفنی از گنت، بلژیک به تهران در ایران برنامه ریزی کنید و اگر در شهر گنت بلژیک زندگی می‌ کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در تهران در ایران تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از گنت، بلژیک جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار به شخصی در تهران، ایران دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 6:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. علاوه بر موضوعاتی که طی این مقاله با آن آشنا شدید، شما برای دانستن درباره دریافت اقامت کشور بلژیک، می توانید از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *