شرایط بلاروس, مهاجرت به کشور بلاروس

ساعت مینسک بلاروس

ساعت مینسک بلاروس

در این مقاله ضمن پرداختن به ساعت مینسک بلاروس به دیگر ویژگی ها و جذابیت های این مقصد گردشگری پر استقبال پرداخته خواهد شد. از مهمترین جذابیت های سفر به مینسک فرهنگ مردم است. هر بلاروسی که ملاقات کنید، احساس می کنید که خوب‌ ترین فردی بوده است که تا به حال ملاقات کردید، بنابراین گذراندن تعطیلات در محاصره بلاروس‌ ها به نظر می‌ رسد که باید بهترین چیز باشد. اگر قبلاً با بلاروسی ملاقات کرده باشید، دقیقاً متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. علاوه بر این اگر مدتی در مینسک می‌ مانید و می ‌خواهید جایی برای خود داشته باشید، می ‌توانید از قیمت ‌های پایین اقامتگاه استفاده کنید و در DoubleTree by Hilton یا هتل پرزیدنت زندگی کنید. از سوی دیگر از کافه ‌های جذاب هیپستر گرفته تا نمایش ‌های موسیقی زیرزمینی، چیزهای زیادی در مینسک در جریان است.

در این مقاله ضمن پرداختن به این موضوعات به مسانل آب و هوایی مینسک بلاروس پرداخته شده است، اما می خواهیم به شما نوید این موضوع را بدهیم که شما با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و یا تماس تلفنی با کارشناسان ما می توانید از جزئی ترین امور مربوط به مهاجرت آگاه شوید.

معرفی تاریخچه و شرایط شهر مینسک بلاروس

مینسک، پایتخت بلاروس و مرکز اداری این کشور است. این شهر در امتداد رودخانه Svisloch قرار دارد. اولین بار در سال 1067 ذکر شد و در سال 1101 به مقر یک شاهزاده تبدیل شد. مینسک در قرن چهاردهم به لیتوانی و بعداً به لهستان منتقل شد و در تقسیم دوم لهستان در سال 1793 توسط روسیه بازپس گرفته شد. این شهر بلایای زیادی را متحمل شده است، از جمله تخریب مکرر توسط آتش، غارت توسط تاتارهای کریمه در 1505، اشغال و آسیب توسط سربازان فرانسوی در 1812، اشغال آلمان در سال 1918، اشغال لهستان در 1919-1920، و تقریباً تخریب کامل در جنگ جهانی دوم، به ویژه در طول پیشروی شوروی در سال 1944. با این وجود، اهمیت مینسک به طور پیوسته افزایش یافت، ابتدا به عنوان یک مرکز استانی پس از سال 1793 و بعد به عنوان یک مرکز صنعتی پس از ساخت راه‌آهن مسکو-ورشو پایتخت جمهوری بلاروس شد.

شهر امروزی مینسک که بر روی تپه‌ ای ملایم پراکنده است، تقریباً به طور کامل ساخت و ساز جدیدی دارد. بیشتر ساختمان های اصلی در مرکز به سبک معماری سنگین اوایل دوره شوروی است. کلیسای جامع مارینسکی و کلیسای صومعه برنادین به عنوان یادگاری از گذشته باقی مانده اند.

در جدول زیر به سایر مکان های فرهنگی و تاریخی جذاب برای گردشگری در شهر مینسک بلاروس اشاره شده است.

جذابیت های تاریخی و فرهنگی مینسک
میدان استقلالکلیسای سنت سیمون و هلنکلیسای جامع روح القدس
تالار شهرکلیسای جامع مریم مقدسپارک های جنگلی

وضعیت فصلی هوا در مینسک بلاروس

در مینسک، تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان ‌ها طولانی، یخبندان، برفی، باد و ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 18 درجه فارنهایت تا 74 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از -1 درجه فارنهایت یا بالاتر از 85 درجه فارنهایت است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 17 می تا 6 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 65 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در مینسک جولای است که میانگین دمای آن 74 درجه فارنهایت و کمینه آن 56 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 3 ماه، از 17 نوامبر تا 12 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 37 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در مینسک ژانویه است که میانگین دمای آن ۱۹ درجه فارنهایت و بیشترین دمای آن 28 درجه فارنهایت است.

بهار نسبتا دیر وارد می شود، برف در کشور تا آوریل باقی می ماند. به طور معمول، بهار هرگز عجله ای برای به وجود آمدن خود ندارد. حتی در جنوب برف تا اواسط ماه مارس است و در شمال تا اواسط آوریل به تعویق افتاده است. از آن زمان، کشور در حال بازگشت گرما است، و شب ها در حال حاضر دمای گرم است. به دلیل ذوب شدید برف در آب شدن جاده‌ های پشتی، برخی از محلات به دلیل آب زیاد رودخانه ‌ها غرقاب هستند، بنابراین حمل و نقل به آنها اغلب نقض می ‌شود بهار واقعی در اواخر آوریل به این شهر می رسد و اوایل ماه مه، زمانی که هوای آفتابی تعیین شده است. در هوای تازه، علاوه بر مه مرطوب، شروع به گرفتن رایحه های دلپذیر گل، درختان میوه شکوفه می کنند و پارک ها و باغ های محلی در فضای سبزتر می شوند.

در شکل زیر سایر جزئیات مربوط به آب و هوای بلاروس اشاره شده است:

آب و هوای بلاروس

شرایط تابستان و زمستان در مینسک بلاروس

تابستان در بلاروس برای کسانی که نمی توانند گرما و آفتاب سوزان را تحمل کنند ایده آل است. در بعد از ظهر هوا نسبتاً گرم با این حال، هنگام سفر به کشور در طول فصل تابستان، باید برای دوره ‌های غیرعادی آماده باشید: در سال‌ های اخیر، گزارش‌ های خبری اغلب مملو از سرفصل‌ هایی در مورد ایجاد گرمای ناشناخته در دمای +30 درجه سانتی گراد بوده است. اما شایان ذکر است که هوا هر چه در طول روز بود، دمای هوای شبانه روز همیشه چشمگیر است. در ماه نوامبر، برای اولین بار دماسنج به زیر صفر درجه می رسد و باران بسیار سرد و احتمال بارش برف و باران وجود دارد. از ویژگی های بارز آخرین ماه پاییز، غبار مالیخولیایی، رطوبت و در نتیجه تقویت سرما است. به طور کلی، زمستان های بلاروس کاملاً نرم و معتدل است.

اما این ویژگی ممکن است برای مناطق جنوبی و جنوب غربی کشور مناسب باشد، جایی که دمای هوا در سردترین ماه ژانویه، ژانویه، از 6- درجه سانتیگراد متغیر است تا +2 درجه سانتیگراد. در پایتخت مینسک، واقع در مرکز کشور در شیب جنوب شرقی تپه همنام، میانگین در حال حاضر کمی کمتر از 7- درجه سانتیگراد تا 4- درجه سانتیگراد است. . با نزدیک ‌تر شدن به شمال و شمال شرق، آب و هوا شدیدتر می ‌شود، سپس در شب دما می‌تواند به 16- درجه سانتیگراد و معمولاً بیش از 8- درجه سانتیگراد کاهش یابد. اولین برف در قسمت شمال غربی بلاروس در اوایل دسامبر، 1-2 هفته می بارد و او به مناطق جنوب غربی می رسد. به طور کلی، برف بسیار پایدار است، اما از زمان به زمان در کشور آب شدن رخ می دهد، پس از آن همه چیز به طور فعال در حال ذوب شدن است.

اختلاف زمانی بین پولوتسک با ساعت مینسک بلاروس

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در پولوتسک، بلاروس امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در مینسک، بلاروس خواهد بود. از آنجایی که پولوتسک، بلاروس و مینسک، بلاروس در یک منطقه زمانی قرار دارند، می‌ توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در مینسک، بلاروس، همان ساعتی خواهد بود که در پولوتسک، بلاروس است. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید. اگر در پولوتسک، بلاروس زندگی می ‌کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستان خود در مینسک، بلاروس تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در مینسک، بلاروس تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

اختلاف ساعت مینسک بلاروس با ایران

اختلاف ساعت مینسک بلاروس با ایران

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (مینسک، بلاروس) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در مینسک، بلاروس امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر ساکن مینسک، بلاروس هستید و می‌ خواهید با یکی از دوستان خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود.

این تفاوت به این خاطر است که تهران در ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از مینسک، بلاروس جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید با شخصی در تهران، ایران در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 7:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. فارغ از موضوعات مرتبط با زمان، شما در زمینه سایر مسائل مهاجرتی همچون ویزای بلاروس از نظرات و راهنمایی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *