شرایط یونان, مهاجرت به کشور یونان

ساعت به وقت یونان

ساعت به وقت یونان

ساعت به وقت یونان که یک کشور ارواسیایی محسوب می شود برای دانشجویان بین المللی و همچنین مهاجران کاری حائز اهمیت است. یونان کشوری است که در آن واحد اروپایی، بالکان، مدیترانه و خاور نزدیک است. این شهر در نقطه اتصال اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد و وارث میراث یونان کلاسیک، امپراتوری بیزانس و نزدیک به چهار قرن حکومت ترک عثمانی است. سرزمین اصلی دارای کوه‌ های ناهموار، جنگل ‌ها و دریاچه ‌ها است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی و مهاجرت برای خرید ملک در یونان مشاور شماست.

یونانی ها عمر طولانی دارند و تصور می شود که رژیم غذایی متنوع آنها از زیتون، روغن زیتون، گوشت بره، ماهی، ماهی مرکب، نخود و مقدار زیادی میوه و سبزیجات آنها را سالم نگه می دارد. در طول قرن ها، جنگل ها برای هیزم، الوار، و فضا برای مزارع قطع شد. امروزه جنگل‌ ها را می‌توان عمدتاً در دامنه‌ های پیند و رودوپ یافت. در ادامه بیشتر در خصوص یونان و اختلاف ساعت آن با ایران صحبت می کنیم.

معرفی یونان

یونان، جنوبی ترین کشور شبه جزیره بالکان است. جغرافیا تأثیر زیادی بر توسعه کشور داشته است. مساحت کل یونان (که یک پنجم آن را جزایر یونانی تشکیل می دهد) از نظر وسعت با انگلستان یا ایالت آلابامای ایالات متحده قابل مقایسه است. پایتخت کشور یونان آتن مشهور است، که در نیمه دوم قرن بیستم به سرعت گسترش یافت. آتیکی یونانی باستان، منطقه اطراف پایتخت، اکنون حدود یک سوم کل جمعیت کشور را در خود جای داده است.

یونانی ها مانند یهودیان و ارمنی ها به طور سنتی مردمی دیاسپورا بوده اند و چندین میلیون نفر یونانی تبار در نقاط مختلف جهان زندگی می کنند. Xeniteia یا اقامت در سرزمین های بیگانه، با مایه های قوی دلتنگی برای میهن دور، عنصر اصلی در تجربه تاریخی مردم این کشور بوده است. کوه المپوس بلندترین کوه این کشور با ارتفاع 9570 فوت از سطح دریا است که یکی از تاریخی ترین افسانه ها در تاریخچه خود جای داده است.

فصول و ساعت به وقت یونان

بهار در یونان رویداد قابل توجه است. جوانه ها متورم می شوند و گل ها درست جلوی چشمان شما شکوفا می شوند.. ماه مارس به اندازه کافی گرم است که بتوان پیراهن های سبک را پوشید اما آب هنوز خنک است. فروردین و اردیبهشت مناسب ترین زمان برای گردشگری است. آنها دارای پوشش گیاهی تازه، گل های فراوان، آب گرم و عدم وجود گرمای تضعیف کننده هستند. این زمان مناسب ترین زمان برای شنا، آفتاب گرفتن و گشت و گذار بدون عرق کردن در زیر آفتاب داغ جنوب است. 25 می روز استقلال بزرگترین جشن بهاری است. آپوکریس (عید پاک یونانی) تعطیلات مورد علاقه یونانیان است. حدود سه هفته طول می کشد و مملو از دیدنی ترین رژه ها و مراسم مذهبی است. این تعطیلات مانند هر چیز دیگری در این کشور آفتابی زیبا، روشن معمول است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در این کشور هستید:

حداکثر میانگین دمای مه به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گراددرجه آب به سانتی گرادساعات آفتابیبارش به میلی متر
251618925

تابستان یونان گرمای ماسه داغ ساحل و مخلوطی از عطرهای آب گرم دریا، گیاهان گلدار و قهوه داغ از کافه های همسایه است. این زمان مناسب برای شادی تنبل در ساحل و گشت ‌های کوتاه به جاذبه ‌های اطراف، قایق‌سواری یا سفر به جزایر همسایه است. تابستان زمان تعطیلات متعدد است، اما فرض اصلی ترین است و در مقیاس بزرگ جشن گرفته می شود. غیر معمول ترین جشن نیمه تابستان است. در شب بین 23 و 24 ژوئن برگزار شد.

فصول و ساعت به وقت یونان

پاییز و زمستان در یونان

پاییز در یونان زمان فوق العاده ای است. آب دریاها هنوز گرم است و آفتاب لطیف است و نمی سوزد. فصل گردشگری در این جزایر تا ماه اکتبر و در بخش شمالی کشور تا سپتامبر ادامه دارد. پاییز در یونان سرگرمی های متعددی را ارائه می دهد: سفر با قایق، تفریح ساحلی، و گشت و گذار در باغ های انگور با انگور رسیده، بازدید از مناظر معماری و موزه ها و موارد دیگر. تعداد تعطیلات پاییزی هم کم نیست. اولین مورد این تنوع جشن های برداشت محصول است. روز سنت دمتریوس (26 اکتبر) در مقیاس بزرگی جشن گرفته می شود. تعطیلات اوهی بسیار زیبا و نمادین است. می توانید مقاله مشکلات زندگی در یونان را نیز مورد بررسی قرار دهید.

یونان در زمستان کشوری آرام و آرام است. در این زمان شما با گردشگران پر جنب و جوش و سرگرم کننده، اما تا حدودی پر سر و صدا روبرو نخواهید شد. زمستان زمان کسانی است که از فرهنگ یونانی بسیار قدردانی می کنند. قیمت ها در هتل ها به حداقل می رسد و راهنماهای راکد تورهایی را با شور و شوق باورنکردنی ارائه می دهند و معجزات حرفه ای را به نمایش می گذارند. در زمستان، مناظر معماری در میان انبوه گردشگران احاطه نمی ‌شوند و تالارهای موزه‌ ها ساکت و بی‌ صدا هستند. کریسمس که در 25 دسامبر برگزار می شود، تعطیلات زمستانی اصلی در کشور است. روز سنت نیکلاس، 6 دسامبر، نیز محبوب است. هر تعطیلات مهم فرصتی برای تفریح برای کل کشور است و گردشگران از شرکت در آنها خوشحال می شوند و در عین حال تجربه ارزشمندی به دست می آورند.

در نمودار زیر شاهد ساعات آفتابی در فصل زمستان می باشید:

ساعات آفتابی در فصل زمستان

اختلاف ساعت یونان با ایران

به منظور برنامه ریزی یک کنفرانس آموزشی و یا جلسات سخنرانی بین المللی و یا ارتباط کاری تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه خاص برای مصاحبه برای کار در یونان باید بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در آتن، یونان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در آتن، یونان زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان و یا آشنایان در تهران، ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از آتن، این کشور جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص هزینه تحصیل و زندگی در یونان مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *